Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : na hoeveeste huwelijksaanzoek?

Pagina's : [1] 2 3

wolkje
24-05-2005, 15:33

een vraag aan de dames: na hoeveelste huwelijksaanzoek heb je uiteindelijk een ja woord gegeven? en wat was de reden dat je de overige aanzoeken hebt geweigerd? nog belangrijker wat heeft je doen besluiten om voor je huidige man te kiezen? kom op dames ik ben erg benieuwd :D

Sardina
24-05-2005, 15:58
een vraag aan de dames: na hoeveelste huwelijksaanzoek heb je uiteindelijk een ja woord gegeven? en wat was de reden dat je de overige aanzoeken hebt geweigerd? nog belangrijker wat heeft je doen besluiten om voor je huidige man te kiezen? kom op dames ik ben erg benieuwd :D nou mijn man weet niet eens wat een huwelijksaanzoek is volgens mij....... :hihi: hij wou gewoon met me trouwen en ik met hem. klaar. handje vragen, akkoord, trouwen. dat is de 'romantische' manier waarop het bij ons is gegaan. :D

wolkje
24-05-2005, 16:04
nou mijn man weet niet eens wat een huwelijksaanzoek is volgens mij....... :hihi: hij wou gewoon met me trouwen en ik met hem. klaar. handje vragen, akkoord, trouwen. dat is de 'romantische' manier waarop het bij ons is gegaan. :D misschien niet helemaal de juiste woordkeuze van mij, volgens mij weten bijna alle marokkanen niet wat dat inhoudt :D als je maar gelukkig met elkaar bent toch ;) trouwens was hij de eerste die je om de hand vroeg?

Zusterke001
24-05-2005, 16:25
een vraag aan de dames: na hoeveelste huwelijksaanzoek heb je uiteindelijk een ja woord gegeven? en wat was de reden dat je de overige aanzoeken hebt geweigerd? nog belangrijker wat heeft je doen besluiten om voor je huidige man te kiezen? kom op dames ik ben erg benieuwd :D Ik ga écht niet tellen hoor.... :hihi:

wolkje
24-05-2005, 16:27

Ik ga écht niet tellen hoor.... :hihi: ben jij al getrouwd/ verloofd dan :confused:

Zusterke001
24-05-2005, 16:27
ben jij al getrouwd/ verloofd dan :confused: Waarom dan :confused:

Selly
24-05-2005, 16:28
haha een marokkaans meisje krijgt al een huwelijksaanzoek zodra ze 15 is!! wat zusterke denk ik bedoeld is dat ze haast niet te tellen zijn, zoveel krijg je er en van sommige weet je het geeneens maar kapt mamma ze meteen af zonder het je te zeggen :D

wolkje
24-05-2005, 16:28
Waarom dan :confused: zoja vertel waarom heb je juist voor deze man gekozen? :D

wolkje
24-05-2005, 16:30
haha een marokkaans meisje krijgt al een huwelijksaanzoek zodra ze 15 is!! wat zusterke denk ik bedoeld is dat ze haast niet te tellen zijn, zoveel krijg je er en van sommige weet je het geeneens maar kapt mamma ze meteen af zonder het je te zeggen :D daar heb je wel gelijk in, mijn zus kreeg al op haar 12e een aanzoek :D

Selly
reden om voor mn huidige man te kiezen is omdat het een vent uit duizenden is die je neemt zoals je bent en daar om ook respecteert!

Sardina
misschien niet helemaal de juiste woordkeuze van mij, volgens mij weten bijna alle marokkanen niet wat dat inhoudt :D als je maar gelukkig met elkaar bent toch ;) trouwens was hij de eerste die je om de hand vroeg? nee zeker niet, ik werd vanaf mn 15e plat gebombardeerd met aanzoeken. (via mn pa dan he) van illies, tot imaams, van ouwe bokken, tot best lekker dingen :D maar mijn man heb ik zelf leren kennen, daarom wist ik zeker dat we bij elkaar passen.

wolkje
reden om voor mn huidige man te kiezen is omdat het een vent uit duizenden is die je neemt zoals je bent en daar om ook respecteert! :goedzo:

ceuta
24-05-2005, 18:14
[/B] nee zeker niet, ik werd vanaf mn 15e plat gebombardeerd met aanzoeken. (via mn pa dan he) van illies, tot imaams, van ouwe bokken, tot best lekker dingen :D maar mijn man heb ik zelf leren kennen, daarom wist ik zeker dat we bij elkaar passen. HAHAHAAHAHAHHAH :D wat kan je het toch lekker verwoorden hhihi grappig.. :kus:

Atlas_Gebergte
24-05-2005, 20:02
Ik ben de tel kwijt hahahahah. Weet het echt niet meer.

wardaroosje
24-05-2005, 20:46

[/B] nee zeker niet, ik werd vanaf mn 15e plat gebombardeerd met aanzoeken. (via mn pa dan he) van illies, tot imaams, van ouwe bokken, tot best lekker dingen :D maar mijn man heb ik zelf leren kennen, daarom wist ik zeker dat we bij elkaar passen. hier heb ik echt om gelachen :hihi: het komt me bekend voor..................... maar mijn pa vertelde het me pas als er een lange tijd voorbij was gegaan :(

Pagina's : [1] 2 3