Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WorkShop Midden-Oosten Eindhoven

Pagina's : [1] 2

al_hamka
08-03-2003, 11:49

Dit Mailtje Kreeg Ik Vandaag: Essalaamou 3aleikoum, Beste studenten, leden, toekomstige leden en alle anderen. Een van de grootste conflicten die de wereld op dit moment kent, is het conflict dat zich afspeelt in het Midden-Oosten. Om specifiek te zijn in Israel en de bezette gebieden. Het conflict dat al ruim 50 jaar bestaat heeft zijn invloed over de hele wereld. Zelfs in het verre Nederland. Om een dialoog tussen verschillende mede- en tegenstanders van beide partijen mogelijk te maken, organiseert Cameleon op donderdag 20 maart aanstaande een workshop over het conflict. Voorafgaande aan de workshop biedt Cameleon de mogelijkheid om al eerder te discussieren over stellingen soortgelijk aan die op de workshop behandeld zullen worden. Dit zal plaatsvinden op het zogenaamde Midden-Oosten Forum van Cameleon. Dit forum is te bezoeken via de Cameleon-website: www.iscameleon.nl/webboard. Heb je dus iets mede te delen over het conflict. Extra informatie die in jouw ogen anderen ook zouden moeten zien. Meld je dan aan op het forum. Op 20 maart zal er vanaf 16.00 gediscussieerd worden met behulp van een aantal gastsprekers. Deze zijn (onder voorbehoud): Gretta Duisenberg - Stop de Bezetting Wim Lankamp - Palestina Komitee Ies Monas - Een Ander Joods geluid Eli Eddaoudi - Schrijver, geestelijk verzorger Prof. Dr. P. De Waart - Hoogleraar Internationaal Recht Centrum Informatie en Documentatie Israel De activiteit vind plaats op complex Rachelsmolen van Fontys Hogescholen Eindhoven. gebouw R5. Voor een routebeschrijving en plattegrond, ga naar http://www.iscameleon.nl/contact.html De entree voor deze dag bedraagt € 2,- per persoon. Cameleonleden hebben gratis toegang. Voor meer informatie kun je mailen naar info@iscameleon.nl of bellen naar 0877-878466. Cameleon hoopt iedereen op 20 maart te kunnen begroeten en al eerder op ons forum. Met vriendelijke groet, I.S. Cameleon __________________________________________________ __________ Even kort op een rijtje Datum: Donderdag 20-03-2003 Locatie: Fontys Hogeschool, RachelsmolenComplex, gebouw R5 ( 5min loopafstand vanaf CS) Tijd: 16:00 - 21:00uur Niet-leden: € 2,- Leden: Gratis Voor een routebeschrijving kun je HIER terecht... We zouden het zeer op prijs stellen wanneer jullie deze mail zoveel mogelijk doorsturen naar andere geïnteresseerden. Neem ook iedereen mee die deze avond niet wil missen. Bij voorbaat dank!

al_hamka
08-03-2003, 14:13
U're Welcome meid!!!! :hoera:

al_hamka
08-03-2003, 14:47
Nee maar ik ben wel meestal op hun activiteiten :D Je woont dus in ...... de gextuh?? :hihi? Ik woon in de buurt... Chillboergggggg

Tnawie
08-03-2003, 14:53
je va venir cousine :D

Liefste
08-03-2003, 15:18

Ik Kom ook als ik niet mee hoef te discuseren!!! hihi

al_hamka
08-03-2003, 23:55
Origineel gepost door Tnawie je va venir cousine :D :hoera: Goed zoooooooooo :goedzo: I'll be there too inshallah!!!

saidaaatje
08-03-2003, 23:58
ik kom misschien ook..zit ook bij cameleon..ben een gewone lid:D

al_hamka
09-03-2003, 00:00
Haaaay Haaaay Chiqi :D Hahahahaaaa maaruhhh Avatar toch maar veranderd :confused: ;) ** SouSou **

chicamaroquia
09-03-2003, 00:00
ik ben zeker van de partij en ik neem de achterban ook mee :D:o

al_hamka
09-03-2003, 00:01
:hihi: 3la achterban ahahahahha :D Safi he's welcome (en de rest ook) ;) Hoe was het gister lady?!!? :rolleyes: ** SouSou **

chicamaroquia
09-03-2003, 00:03
whahahaaaaaaaa, is maar goed dat je niet bent meegegaan :jammer: we kwamen er niet in, we hebben tussen de keppeltjes moeten staan:hihi:

al_hamka
09-03-2003, 00:05
:confused: Hahaha meskiena :D Ewa ben blij dat ik heerlijk op mijn gemak aan het WINKELEN was :hoera: Wahahaahah naarrii ben blij dat ik niet ben gegaan!! Heb wa7id cool rokje gekocht :hihi: Van Adidas :schok: Echt te mooi voor woorden :rolleyes:

chicamaroquia
09-03-2003, 00:07
Origineel gepost door al_hamka :confused: Hahaha meskiena :D Ewa ben blij dat ik heerlijk op mijn gemak aan het WINKELEN was :hoera: Wahahaahah naarrii ben blij dat ik niet ben gegaan!! Heb wa7id cool rokje gekocht :hihi: Van Adidas :schok: Echt te mooi voor woorden :rolleyes: :maf: :hihi: besa7a rokje ;)

al_hamka
09-03-2003, 00:09
Thanx :goedzo: Yooo kben weer weg :D Spreek je morgen ofshoo weer inshallah MUAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KBIERA :rolleyes: ** SouSou **

chicamaroquia
09-03-2003, 00:13

sweeeeeeeeeeeeeeeet dreaaaaaaaaaaaaaaamssssssssssss :blauwkus: mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Pagina's : [1] 2