Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de dames uit Belgie !

Pagina's : [1] 2

riffiette
23-05-2005, 23:05

Mijn neef heeft dit weekend een :goedzo: trouwfeest gegeven. Enkele tips mss : hij had de zaal "De Schramme" in Deurne gehuurd. Prachtige zaal :goedzo: was wel prijzig 1500€ voor 2 zalen, een grote bar, een grote keuken, een zaal boven en beneden, een kamer voor om te kleden. Hij heeft catering Hadda ( borgerhout ) genomen, visbestilla ( was overheerlijk ) en vlees en taart en dessert ( fruit ) :goedzo: prachtige crew , hadden altijd een smile op hun gezicht , heel vriendelijke meisjes ! ziyana Najat hebben ze genomen. Als bedankjes ( origineel en leuk ) hebben ze voor de vrouwen witte hoofddoekjes met een bordeau lintje en bordeau hoofddoekjes met een wit lintje gegeven. En de jongere meisjes kregen een roosje :banana: Alles werd op tijd gegeven, mensen kregen op tijd hun eten, alles verliep volgens plan

Tasebhant
23-05-2005, 23:18
Wat leuk, dan weten wij dat deze mensen goed werk geven! :goedzo:

SweetRose
23-05-2005, 23:23
Kwil meer wete over die bedankjes :D

tatouzient
23-05-2005, 23:27
wil meer wete over de catering :hihi: weet je soms op hoeveel da kwam :o

SweetRose
23-05-2005, 23:30

was de zaal gedecoreerd? indien ja..door wie?:o

miss_burberry
23-05-2005, 23:36
Zaal prijzig voor 1500 euro.. 2 zalen nog wel.. :maf: Wees blij dat jullie in Belgie zitten.. Hier mag je blij zijn als je al 1 zaal vind voor 1500 euro.. :( Maar leuk dat het een geslaagd feest was.. :banana:

SweetRose
23-05-2005, 23:50
Kheb 2 zalen gevonden voor nog geen € 500,00 Kga morgen eens bekijken...:D... Gelijkvloers is een grote zaal en eerste verdiep nog een groteren :banana: Elhamdolilah woon k in belgië...dat blijf k eeuwig zeggen zolang k hier al die bedragen van shab hollanda zie :maf:.... :D

miss_burberry
23-05-2005, 23:52
Blijf waar je bent :hihi: En je moet die zaal echt nemen, als ie geschikt is.. 500 euro is bijna gratis.. :banana:

tatouzient
23-05-2005, 23:53
Kheb 2 zalen gevonden voor nog geen € 500,00 Kga morgen eens bekijken...:D... Gelijkvloers is een grote zaal en eerste verdiep nog een groteren :banana: Elhamdolilah woon k in belgië...dat blijf k eeuwig zeggen zolang k hier al die bedragen van shab hollanda zie :maf:.... :D waar ligt dien zaal :eek:

SweetRose
23-05-2005, 23:56
waar ligt dien zaal :eek: Kwou eerst Hotel De Basiliek te Edegem nemen, maar sinds kort laten ze geen marokkaanse bruiloften toe wegens teveel laweit:(... dus zij hebbe me doorgestuurd naar een andere zaal..ze zeiden da bedrag, maar ware er ni zeker van..is ook ergens in Edegem :D. Kga morge direct na werk es toertje rondrijde om het op te zoeken :D Kben benieuwd :o

zina_maghrebia
24-05-2005, 00:24
NL is gewoon duur :moe: ben blij dat mn schatje uit Belgie komt...

Sanela
24-05-2005, 02:14
ahhh dus van u neef was die trouwfeest .. ik ben stuk of 5 keer voorbij gereden voor die mannekes die buite stonde :hihi:

riffiette
25-05-2005, 21:51
ahhh dus van u neef was die trouwfeest .. ik ben stuk of 5 keer voorbij gereden voor die mannekes die buite stonde :hihi: :hihi: shitanneke ja ja de meeste gasten die daar stonden waren neven en achterneven en toestanden :maf2: wel tatouzient --> de catering heeft dus visbestilla's gemaakt en vlees en fruitschalen( mooi versierd ) er waren een stuk of 300 mensen . Mijn neef heeft zo'n 6500€ betaalt , en taart was cadeau het enige dat mijn tante moest meebrengen was drank en wat er tussendoor aan de mensen wordt gegeven :D en sweetrose ik zal een fotoke trekken van die bedankjes :banana: was een origineel idee van mijn nicht :goedzo:

riffiette
25-05-2005, 21:53
was de zaal gedecoreerd? indien ja..door wie?:o de zaal werd gedecoreerd door de catering zelf, het enige wat die zaal nodig had was versiering voor de tafels ( zilveren kandelaars en toestanden ) de stoelen kregen zo een hoes die mijn neef ergens heeft gehuurd. De zaal had in principe geen versiering nodig is echt een :goedzo: zaal. Spijtig dat et zo ver is van waar ik woon :jammer: anders had ik ook inshallah die zaal gebruikt :banana:

Nourhen
26-05-2005, 12:56

Salaam maylekoum die catering is het met serveersters of zonder en heb je nummer van die catering, zoja kun je me een pm sturen alvast bedankt

Pagina's : [1] 2