Bekijk originele versie : ' Veilig Vryen '
ZinaK1Fry
23-05-2005, 20:26
Voorda jullie met achterlyke kinderachtige reacties komen gelieve deze topic clean te houden.
Ik wil namelyk de getrouwde mensen erop attent maken dat het beter is om een condoom te gebruiken om jezelf & u partner te beschermen tegen soa's.
Het is beter voorkomen dan genezen - als het geneesbaar is.
Ik hoor da veel getrouwde dames enkel de pil slikken maar beschermt dat tegen ziektes? Nee Enkel zwangerschap!
Dus de pil & condoom is zekers aangeraden.
We leven in een wereld waar aids zn ronde doet & nog allerlei ziektes.
Hierby
SAFE SEX !!
Is een punt om er by stil te staan & het zekere voor het onzekere te nemen.
& JA da moe geen taboe meer zyn !!! Voor de mensen met vooroordelen NEE ik heb geen man & ook nie GETROUWD & vry ook nog nie.
Maar wys genoeg om er over te leren voor een dag die misschien ooit nog gaat komen.
Adios
miss_shasmeen
23-05-2005, 20:30
Voorda jullie met achterlyke kinderachtige reacties komen gelieve deze topic clean te houden.
Ik wil namelyk de getrouwde mensen erop attent maken dat het beter is om een condoom te gebruiken om jezelf & u partner te beschermen tegen soa's.
Het is beter voorkomen dan genezen - als het geneesbaar is.
Ik hoor da veel getrouwde dames enkel de pil slikken maar beschermt dat tegen ziektes? Nee Enkel zwangerschap!
Dus de pil & condoom is zekers aangeraden.
We leven in een wereld waar aids zn ronde doet & nog allerlei ziektes.
Hierby
SAFE SEX !!
Is een punt om er by stil te staan & het zekere voor het onzekere te nemen.
& JA da moe geen taboe meer zyn !!! Voor de mensen met vooroordelen NEE ik heb geen man & ook nie GETROUWD & vry ook nog nie.
Maar wys genoeg om er over te leren voor een dag die misschien ooit nog gaat komen.
Adios
lieve schat
als partners weet je van elkaar wat je uitgespookt hebt of niet
en je hebt alleen sex met elkaar waarvoor condoom
kijk wil je voor je trouwt zeker weten of hij geen soa heeft laat je test doen maar om nou altijd met condoom te doen. (nee onzin) als je weet dat je geen soa hebt
kan het toch zonder
ZinaK1Fry
23-05-2005, 20:32
Ziektes kunt ge nie alleen oplopen via sex
lieve schat
als partners weet je van elkaar wat je uitgespookt hebt of niet
en je hebt alleen sex met elkaar waarvoor condoom
kijk wil je voor je trouwt zeker weten of hij geen soa heeft laat je test doen maar om nou altijd met condoom te doen. (nee onzin) als je weet dat je geen soa hebt
kan het toch zonder
miss_shasmeen
23-05-2005, 20:36
dat snap ik maar je weet het dan van elkaar en je praat daar dan over!!!
hoe wil je anders ooit kinderen gaan verwekken, dan zou je ook bang moeten zijn voor een soa
snap je wat ik hiermee wil zeggen..
tuurlijk moet je voorzichtig zijn
thallaz
ZinaK1Fry
23-05-2005, 20:39
Dat is mn PUNT !!!
voorzichtig zijn
het spijt me maar ik ben het niet met je eens, als je allebei maagd bent en je hebt niks met anderen dan kun je gewoon sex hebben. daarbij komt dat je met condoom en pil geen kinderen kan verwekken en dit is juist belangrijk. ik denk dat de pil en condoom alleen nodig zijn voor mensen die nog niet getrouwnd zijn en toch perse sex willen hebben. en op de 2de plaats voor getrouwde mensen die wel willen vrijen maar nog even niet aan kinderen willen beginnen(of geen kinderen meer willen). dus ik denk dat je deze boodschap beter had kunnen richten op de ongehuwden onder ons;)
ZinaK1Fry
23-05-2005, 21:46
De ongehuwden mogen nie es sex & nee ik weet naar wie ik da richt
het spijt me maar ik ben het niet met je eens, als je allebei maagd bent en je hebt niks met anderen dan kun je gewoon sex hebben. daarbij komt dat je met condoom en pil geen kinderen kan verwekken en dit is juist belangrijk. ik denk dat de pil en condoom alleen nodig zijn voor mensen die nog niet getrouwnd zijn en toch perse sex willen hebben. en op de 2de plaats voor getrouwde mensen die wel willen vrijen maar nog even niet aan kinderen willen beginnen(of geen kinderen meer willen). dus ik denk dat je deze boodschap beter had kunnen richten op de ongehuwden onder ons;)
De ongehuwden mogen nie es sex & nee ik weet naar wie ik da richt
dat de ongehuwden geen sex mogen weet ik;) maar wil dit zeggen dat dit ook niet gebeurd? je hoeft enkel dit forum door te lezen om te weten dat dit niet zo is.
en als je het echt op de getrouwden richt, dan heb ik nog 1 vraag aan je;
als je kinderen wilt zul je toch eens "onveilig" moeten vrijen. tijdens deze keer heeft men de volle 100% kans een soa van elkaar op te lopen. hoe moeten getrouwde mensen dan nog kinderen krijgen?
Tranquille
23-05-2005, 22:02
Testen éh
dat de ongehuwden geen sex mogen weet ik;) maar wil dit zeggen dat dit ook niet gebeurd? je hoeft enkel dit forum door te lezen om te weten dat dit niet zo is.
en als je het echt op de getrouwden richt, dan heb ik nog 1 vraag aan je;
als je kinderen wilt zul je toch eens "onveilig" moeten vrijen. tijdens deze keer heeft men de volle 100% kans een soa van elkaar op te lopen. hoe moeten getrouwde mensen dan nog kinderen krijgen?
Testen éh
dat is idd een mogelijkheid, maar ik vertrouw mn geliefde, en als zij zegt geen sex te hebben gehad of wat dan ook, dan geloof ik haar;)
Tranquille
23-05-2005, 22:10
Ja gy zyt een jongen.
Jongens gaan een condoom nie me plezier dragen
dat is idd een mogelijkheid, maar ik vertrouw mn geliefde, en als zij zegt geen sex te hebben gehad of wat dan ook, dan geloof ik haar;)
Ja gy zyt een jongen.
Jongens gaan een condoom nie me plezier dragen
het is ook voor de vrouw niet prettig hoor, omdat het een onderbreking is tijdens de sex. maar als ze wilt dat ik m draag dan doe ik dat. je moet niet denken dat ik mn eigen zin doordrijf, dat ik een man ben zegt niet dat ik geen respect voor de wil van de vrouw heb;)
Je moet eerst jezelf afvragen hoe men SOA kan krijgen!?
2 getrouwde stel die het alleen met elkaar heeft zullen geen SOA!
Een man en vrouw die getrouwd zijn, die moeten hun hele leven condooms blijven gebruiken? En wat als ze kinderen willen?
Als je niet weet wat je partner heeft uitgespookt voordat je met hem of haar het bed deelt vraag je of diegene een soatest wil doen. Dan weet je genoeg en heb je die condooms niet nodig.
Ziektes kunt ge nie alleen oplopen via sex
ja je kan ze ok oplopen als je elkaar's spuitje gebruikt of gekke dingen gaat doen met bloed mengen enzo. maar ja dan heeft een condoom toch al geen nut als je al die dingen doet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.