Bekijk originele versie : Antwerpen
Lieve Mensen,
Weet Iemand Of Antwerpen Op Zondag Open Is??????
Wil Daar Namelijk Goud Gaan Kopen Dus Kan Iemand Mij Helpen????
Groetjes Kamar
tatouzient
23-05-2005, 20:16
de gewone juweliers zn meestal dicht, mr bepaalde jode zn open...
ik zou eerlijk gezegd liever nr brussel gaan, heb je meer keus en ze zn open ;)
silhouet
23-05-2005, 20:19
IN BRUSSEL valt werkelijk niet veel te kopen van goud. liever antwerpen. meer keus en denk ik goedkoper
Nou meid ik was pas geleden in Brussel maar op Rue de Brabant had je maar 2 juweliers en die hadden eigenlijk niks bijzonders en ik hoorde dus dat ze in Antwerpen die joden hebben maar goed bedankt voor je reactie!
En ik ga gewoon op goed geluk dat ze op zondag hopelijk open zijn !
Groetjes Kamar
tatouzient
23-05-2005, 20:26
mr twee juweliers in brussel ? dan vraag ik me af waar je bent gaan zien :rolleyes:
je hoeft ni persé nr de rue de brabant te gaan, er zn genoeg juweliers in brussel...
enne silhouet: er is egt wel meer keuze in brussel als hier in antwerpe, wnt de meeste jode zn hier dicht ;)
Oke meid kan je me zeggen of ze daar in brussel wel op zondag open zijn behalve dan op Rue de Brabant maar dan bedoel ik gewoon de stad waar je dus meerdere juweliers hebt!!
Alvast bedankt!
Kamar
tatouzient
23-05-2005, 22:34
da weet ik egt ni lieverd, ik was op een zaterdag geweest...
mr ik zal vr je eens navrage inshaAllah ;)
btw, ga je trouwe of verlove? of ga je gewoon om juwelenjacht :hihi:
Lieve Mensen,
Weet Iemand Of Antwerpen Op Zondag Open Is??????
Wil Daar Namelijk Goud Gaan Kopen Dus Kan Iemand Mij Helpen????
Groetjes Kamar
Hey meid
Ja de juweliers zijn hier op zondag open , maar wel gesloten op zaterdag!
boesa
Thuglady
24-05-2005, 16:49
Ik denk dat je er in de pelikaanstraat en rondom wel winkels zal open vinden op een zondag naar mijn weten!Maar niet allemaal! Veel succses!!! :banana:
Meid, een goede raad GA NAAR ANTWERPEN.....ik ben vrijdag geweest.....we hebben daar onze trouwringen gekocht.....
en heb daar ook een ketting met een hanger gekocht, geloof het of niet, maar die 2 waren dus 1700 euro (met dimanten) en ging zooo afdingen dat ik het voor 550 euro mee kreeg.
Dus als je naar die joden (zal ik wel doen als ik jou was) moet je afdingen! :hadj:
succes meid
ps: Rue de Brabant is 100 maal niks en veel duurder dan Antwerpen!
Meiden allemaal bedankt voor jullie reactie' s en tatouzient ik ga op zoek naar 2 trouwringen 1 voor mij en 1 voor mijn mannetje!
Maar ik denk dat we onze jacht in Antwerpen gaan starten en mocht ik daar niet slagen ga ik verder rijden naar Brussel!
Groetjes Kamar
Meiden allemaal bedankt voor jullie reactie' s en tatouzient ik ga op zoek naar 2 trouwringen 1 voor mij en 1 voor mijn mannetje!
Maar ik denk dat we onze jacht in Antwerpen gaan starten en mocht ik daar niet slagen ga ik verder rijden naar Brussel!
Groetjes Kamar
Wil je het nummer van waar ik mijn ringen heb gehaald?
Het is heel makkelijk te vinden, hij zit tegenover het station.
Mocht je vragen dan hoor ik het graag van je
Wil je het nummer van waar ik mijn ringen heb gehaald?
Het is heel makkelijk te vinden, hij zit tegenover het station.
Mocht je vragen dan hoor ik het graag van je
Nou meid als je wil graag en is het 18 karaat ?? want hier in Nederland heb je bijna overal alleen maar 14 karaat!!!
En nog 1 vraagje of je garantie krijgt ?? en zo' n papiertje met de gram en waarde van het goud ?? wat je dus ook in Marokko krijgt??
Kamar
Nou meid als je wil graag en is het 18 karaat ?? want hier in Nederland heb je bijna overal alleen maar 14 karaat!!!
En nog 1 vraagje of je garantie krijgt ?? en zo' n papiertje met de gram en waarde van het goud ?? wat je dus ook in Marokko krijgt??
Kamar
Royal Jewelery
Pelikaanstraat 2
2018 Antwerpen (tegenover het centraal station)
Tel: 00-32-3 233 73 19
GSM : 00-32- 474 512 432 (zijn naam is Ronen)
Je moet goed afdingen, zeg tegen hem dat je het nummer van Sarah uit NL hebt gekregen, en dan gaat ie hele goeie prijs voor je maken. (we hebben heel wat spullen bij hem gekocht)
Je krijgt een certificaat voor de diamanten (als je diamanten koopt) grantie en een bonnentje wat alles erop staat. Dat heb ik ook gekregen, dus maak je geen zorgen.
Als je niet uitkomt, dan hoor ik het wel
Ps: hij is zondag open alleen woensdag is ie dicht :)
Succes
Trouwens het zijn allemaal 18 karaats, niet als die sjoeeer nederlanders :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.