LZN
07-03-2003, 23:24
Ik ben berber, jij bent berber, wij zijn berbers en we zijn allemaal Marokkanen. En inderdaad Arabisch is de taal van ons geloof. Maar het is niet de taal die door mijn bloed stroomt. Het is ook niet de taal die ik bij me geboorte heb meegekregen. En het is helemaal niet zo een slecht idee dat iemand voor de belangen van moslims in Nederland wil opkomen. Het lijkt me wel verstandiger als een werkloze Libanees uit BELGIE eerst zichzelf een beetje gaat opknappen voordat ie de politie gaat schaduwen. Ik heb nog niemand horen zeggen dat ie schijtgenoeg had van die ***-LIBANEZEN. Nee lieve mensen, het zijn en zullen nog altijd ***-MAROKKANEN zijn. Als je dagelijks al die media-geile, pseudo-intellectuele, zielige, mieterige Marokkanen op tv ziet die zogenaamd zo hard hun best doen voor de Marokkaanse gemeenschap, allemaal eigenbelang. Moet er gewoon van kotsen. Hoe je het ook wendt of keert, al was abu jah jah een chinees, het maakt geen ******* uit. Wij Marokkanen(80 proc. is inderdaad berber, niet om lullig te doen tegen arabieren ofzo)moeten zelf onze eigen zaakjes leren oplossen. En als iemand zijn partij zo groot mogelijk wil maken door zijn standpunten te islamiseren dan is dat zijn recht, zoveeel Libanezen zijn er immers niet in Nederland (en ook niet in belgie). Maar je moet wel een onderscheid kunnen maken, voor de minder begaafden onder ons. Als we allemaal zulke goede moslims zouden zijn, zouden we niet in deze hele schijtzooi tererecht zijn gekomen, met we bedoel ik Berbers + arabieren die zichzelf marokkaan noemen. Het zijn problemen van Marokkanen veroorzaakt door Marokkanen en ze moeten opgelost worden door Marokkanen. De islamitische standpunten kunnen wel overkoepelend zijn. Maar als moslim hoef je je maar 1 x te verantwoorden. Dat belang draag je met jezelf mee. En ik heb inderdaad geen problemen met de naam AEL op zich. Maar als meneer jah jah gaat zeggen dat wij arabieren zijn die een andere taal spreken............. Dan moet ie op*******en.(rotten) En dan vragen ael'ers zich af waar een berber zich druk om maakt. Bah Bah....... Net alsof iemand een zak knoflook in je mond duwt . Dan is het niet islamiseren, dan hebben we het over arabiseren. Daar heb ik geen zin in. (El Khatttabi is niet voor niets verjaagd uit Marokko) Dan kijk je neer op heel veel mensen. En al die Marokkanen maar Rennen voor abu, links rennen, rechts rennen. Heel hard rennen. En de domste berbers rennen het hardst.(Ik heb weinig Turken gezien, hoe zou dat toch komen?!!) Vraag aan een Palastijn wat de ael is. Dan zegt ie dat je moet oprotten want z'n kinderen hebben niks te eten en de joden komen eraan. Als al die arabieren 25 jaar geleden een vuist hadden gemaakt, dan hadden ze hem kunnnen helpen. En ja, 25 jaar later, anno 2003, lacht de Nederlander zich nog steeds kapot en de jood lacht mee.Waarom.... Omdat zij weten dat het allemaal draait om EIGENBELANG. He, iedereen moet doen waar die zin in heeft maar als je elke dag moet zien op tv en ik weet niet waar nog meer dat de gemiddelde Marokkaan zijn hersens tussen zijn bilspleet heeft zitten dan ben je weinig hoopvol gestemd. Ik heb nog geen organisatie gezien die onze belangen op een oprechte en duidelijke manier kan vertegenwoordigen. En helaas zal het ook met de ael blijven regenen. Daar hoef je niet zo'n slimme Marokkaan voor te zijn om dat door te hebben. Tegen de tijd dat iedereen zijn contributie heeft overgemaakt zijn alle mediageile Marokkanen die o zo graag een keertje op tv willen wel aan de beurt geweest,dan is het ook niet leuk meer he...... Mensen, beetje kritiek gaat abu heus niet dood van, laat maar zien wat ie in huis heeft. En voor iedereeen....... Na regen.......... komt altijd zonneschijn. (ik ben wel positief!) En voor de rest......... Vooral blijven rennen, links rennen, rechts rennen. Heel hard rennen voor abu. LEIE'NIK :tover: :tover: :tover:.