Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Traag maar zeker..is beter..dan snel en onzeker.

camjo
07-03-2003, 22:42

Salaam mensen.. Je hebt zoveel mensen die naar iemands eigendom kijken..en er van dromen ooit hetzelfde te hebben..en sommigen nemen zelfs risico's om het te kopen..via een bank lening..met alle gevolgen vandien.. Ik bedoel bv een dure auto, een mooie woning...enz.. Het beste is te leven IN JOU EIGEN TEMPO en niet dat van een ander.. Als ik iets niet kan betalen of permitteren..dan koop ik het niet..en nooit volg ik die of die..nooit.. En bouw je leven traag maar zeker op..stap per stap..dus, niet te snel vrienden maken, niet te snel de school opgeven voor een baantje..enz..enz..en jou tijd moet jou tijd blijven..laat de anderen er niet over beslissen..nooit.

SweetRose
07-03-2003, 22:53
MoJo..als iedereen dat nou eens deed hé..dan zou de wereld er een stuk anders uitzien...;) You are a smart guy

lina18
07-03-2003, 23:36
Je hebt helemaal gelijk ;)

saidaaatje
07-03-2003, 23:38
hey mj:goedzo:

Chaimaa
07-03-2003, 23:44

*zucht* :rolleyes:

camjo
08-03-2003, 00:08
Probeer eens als je bij vrienden bent..te onthouden over wat jullie het allemaal hadden die dag..is het alleen over jongens/meisjes, outo's, spellen, muziek, internet en films..dan heb je eigenlijk een verloren dag gehad..je hebt namelijk weinig of niets over belangrijker zaken geleerd..discussies, geloof, werk, toekomst,opleiding, vooruitgang... Lok zo'n discussie uit..is er helemaal geen intresse hiervoor..dan zou ik zeggen, verlaat het schip op tijd..en zoek andere vrienden waar je wel iets aan hebt..

tatouzient
08-03-2003, 00:17
Origineel gepost door Mohammed Justice Probeer eens als je bij vrienden bent..te onthouden over wat jullie het allemaal hadden die dag..is het alleen over jongens/meisjes, outo's, spellen, muziek, internet en films..dan heb je eigenlijk een verloren dag gehad..je hebt namelijk weinig of niets over belangrijker zaken geleerd..discussies, geloof, werk, toekomst,opleiding, vooruitgang... Lok zo'n discussie uit..is er helemaal geen intresse hiervoor..dan zou ik zeggen, verlaat het schip op tijd..en zoek andere vrienden waar je wel iets aan hebt.. de gesprekjes tss mij en mn vriendengroep gaan over van alles en nog wa: islam, werk, toekomst, studies, trouwen, relaties, etc... kheb heel erg toffe vrienden en vriendinnen, het zijn echt mensen waaraan je iets hebt, alhamdoellillah. ze staan altijd voor je klaar, no matter what, alhamdoellillah. bisous xxx

camjo
08-03-2003, 00:21
Origineel gepost door tatouzient de gesprekjes tss mij en mn vriendengroep gaan over van alles en nog wa: islam, werk, toekomst, studies, trouwen, relaties, etc... kheb heel erg toffe vrienden en vriendinnen, het zijn echt mensen waaraan je iets hebt, alhamdoellillah. ze staan altijd voor je klaar, no matter what, alhamdoellillah. bisous xxx Alhamdulilaah..geloof me..je hebt geluk met zo'n vrienden.. "vrienden" die meer over die en die roddelen dan anders.. kunnen ook over jou roddelen als je afwezig bent..een roddelaar blijft een roddelaar

tatouzient
08-03-2003, 00:36
Origineel gepost door Mohammed Justice Alhamdulilaah..geloof me..je hebt geluk met zo'n vrienden.. "vrienden" die meer over die en die roddelen dan anders.. kunnen ook over jou roddelen als je afwezig bent..een roddelaar blijft een roddelaar kweet dak geluk heb mt mn vrienden, alhamdoellillah. maar je vrienden kies je ook zelf uit hé? tis te zien wa voor persoon je zelf bent en mt wie je wil omgaan... kben iemand die sowieso haar mening zegt, en da weten mn vrienden ook. khaat leugens en achterbaks gedoe. als ik het ni eens ben met iets, dan zeg ik het ook vlak af. sommige vrienden vonden op het begin wa moeilijk, maar nu zn ze mn beste maatjes geworden :D bisous xxx