Bekijk originele versie : Nederlands paar koopt baby via internet
Damaghrabi
23-05-2005, 13:52
BRUSSEL - Een echtpaar uit de buurt van Utrecht heeft via internet een baby gekocht van een draagmoeder uit België. Met die onthulling kwam vandaag het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.
De krant zegt een interview te hebben afgenomen bij het Nederlandse paar, dat anoniem wenst te blijven. In België, waar de wetgeving rond draagmoederschap nog nauwelijks van de grond is gekomen, is al langer beroering rond het kindje Donna en de Vlaamse draagmoeder. De Vlaamse had vorig jaar zomer beloofd om draagmoeder te worden voor een Belgisch kinderloos koppel.
Tijdens de zwangerschap bood de draagmoeder het kindje aan op internet, zonder het Vlaamse paar op de hoogte te stellen. Aanvankelijk kreeg het paar te horen dat er een miskraam was geweest. De Nederlandse adoptiefouders zeggen dit verhaal niet te kennen. „Wij weten van die hele voorgeschiedenis niks en hebben correct gehandeld. Wat er in België fout is gelopen, is ons probleem niet”, zegt de anonieme adoptiefvader in Het Laatste Nieuws
bron (http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1215382)
moslima4_life
23-05-2005, 18:44
niet normaal alsof het producten zijn
naoual1985
23-05-2005, 19:58
BRUSSEL - Een echtpaar uit de buurt van Utrecht heeft via internet een baby gekocht van een draagmoeder uit België. Met die onthulling kwam vandaag het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.
De krant zegt een interview te hebben afgenomen bij het Nederlandse paar, dat anoniem wenst te blijven. In België, waar de wetgeving rond draagmoederschap nog nauwelijks van de grond is gekomen, is al langer beroering rond het kindje Donna en de Vlaamse draagmoeder. De Vlaamse had vorig jaar zomer beloofd om draagmoeder te worden voor een Belgisch kinderloos koppel.
Tijdens de zwangerschap bood de draagmoeder het kindje aan op internet, zonder het Vlaamse paar op de hoogte te stellen. Aanvankelijk kreeg het paar te horen dat er een miskraam was geweest. De Nederlandse adoptiefouders zeggen dit verhaal niet te kennen. „Wij weten van die hele voorgeschiedenis niks en hebben correct gehandeld. Wat er in België fout is gelopen, is ons probleem niet”, zegt de anonieme adoptiefvader in Het Laatste Nieuws
bron (http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1215382)
Waar gaat het heen met de wereld...
Ik kan niet begrijpen dat je als moeder je kind kan wegdoen.
Onmenselijk gewoon.
naoual1985
23-05-2005, 19:59
Vind ik ook, je hebt mensen die met ander mensen sollen alsof het niets is.
Verkopen, besnijden, uithuwelijken..niet normaal.
Het is ook niet normaal...
WAT BLIJKT de nederlandse volk is gewoon ziek voor worden...
ik moet er van kotsen.. je gaat tog geen baby's kope tfoee jeh mensen
en zegge ze dat wij raar zijn...
diendjemekoem
Zelf zeker ook geadopteerd omdat je een rasict bent? Al vanaf je geboorte cker? :jammer:
moslima4_life
23-05-2005, 20:34
Waar gaat het heen met de wereld...
Ik kan niet begrijpen dat je als moeder je kind kan wegdoen.
Onmenselijk gewoon.
helemaal mee eens
Salima-moi
23-05-2005, 21:27
is echt erg! er zijn genoeg wees kinderen adopteer er dan eentje !
sneakynawal
23-05-2005, 22:27
Onbegrijpelijk! Zagen ze dan echt niet het verschil tussen materiële zaken en mensen levens?
no_brains
23-05-2005, 22:36
kijk, als die mensen geen kinderen kunnen krijgen, en er word een kind aangeboden, why not.
Het gaat om de zieke mensen die de baby verkopen. Dat vind ik nog een stuk erger...
9mnd draag je een kind, en dan zet het te koop.
DonAgewan
23-05-2005, 22:59
WAT BLIJKT de nederlandse volk is gewoon ziek voor worden...
ik moet er van kotsen.. je gaat tog geen baby's kope tfoee jeh mensen
en zegge ze dat wij raar zijn...
diendjemekoem
Alle Nederlanders kopen babies en vinden het natuurlijk heel normaal wat er nu is gebeurd. :rolleyes:
Besnijden is heel normaal .. :likje:
Besnijden is heel normaal .. :likje:
Moet je eens tegen Hirshii en de vele andere slachtoffers vertellen.
Besnijden is eigelijk een te mooi woord hiervoor.
Ik zou het mishandeling noemen, zowel geestelijk als lichamelijk
Alle Nederlanders kopen babies en vinden het natuurlijk heel normaal wat er nu is gebeurd. :rolleyes:
Pardon heer DonAgewan alle nederlanders ik vind je nu heel raar bezig,dus alle nederlanders kopen baby's dit lijkt mij kort door de bocht :D
Er zijn ook heel veel Nederlanders die baby's zelf kunnen maken ,oke :confused: :hihi: :hihi:
MooiRood
24-05-2005, 00:31
Buiten die koehandel met een mensenleven
heeft die draag"moeder" de boel nog eens
flink belazerd.
Je moet er toch niet aan denken wat voor
een trauma een kind hieraan over kan houden
als de waarheid later uitkomt!
Annelotte21
24-05-2005, 02:01
Met besnijden is overigens niets mis...mannelijke besnijdenis dan :rolleyes:
anne
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.