Bekijk volle/desktop versie : koekjes



07-03-2003, 21:30
ik heb ook een recept voor jullie, ik vind deze koekjes altijd erg lekker !!
ze zijn heel simpel en snel te maken.


cornflakes koekjes:

corflakes
chocolade wit en bruin
kleine koekvormpjes
amandelen en walnoten evt


je laat de chocolade smelten door het in een glazen bak te zetten en dat weer op een pan waar kokend water in zit, je moet witte en bruine koekjes apart maken. je maakt de cornflakes fijn, maar niet al te fijn en de amandelen of ontvelde walnoten ook in klein stukjes snijden, dit gaat dan allemaal in de gesmolten chocolade, goed roeren en dan hiermee de vormpjes vullen, dit in een schaal in de koelkast zetten, als de koekjes hard zijn geworden is het klaar om te eten, en heb je lekkere bruine en witte chocolade bonbonnetjes !!!!!!!! smul ze


doenya21@hotmail.com





11-03-2003, 16:50


Deze koekjes zijn de lekkerste, beter dan al die andere koekjes die ingewikkelder en duurder zijn.

groetjes S

14-08-2003, 13:41
hallo,
heeft er iemand het er recept van maizena koekjes ?
moest ik vragen van mijn zusje ze had ze ergens gegeten opm een bruiloft.

14-08-2003, 13:58
hoi karim, ik heb die recept wel ergens liggen, zal ze wel effe zoeken

20-08-2003, 18:48


He halllooooooooo k he gehoord dat je zulke koekjes hebt maar dan met muesli en nisli(die je bij kasar haalt soort melk) erbij???????? Wie weet recept??????
Alvast bedankt!!!!!!!!!
Beslama!!!!!!!!!

21-08-2003, 13:24
Maakt het nog uit wat voor cornflakes je gebruikt?

21-08-2003, 13:58
hier komt het resept van maizena
nodig
6 ei geel
250 gr boter
1 thee glas gemaale suiker
halve bakpoeder
1 vanille suiker
200 gr maizena
bloem
een pot chocolade pasta
cornfleeks

kneed het boter met de hand fijn doe er het suiker bij dan de eieren en dan bakpoeder en vanille suiker beetje voor beetje bloem deeg moet zacht blijven
dan maakje er de vor van die je wil ik maak er altijd kleine slangetjes van die doe je in de oven op 180 gr tot ze goed zijn laat ze af koelen dan doe je de pot pasta in een pan met water en je laat het smelte op het vuur dan smeer je die met een kwast op de koekjes de cornfleeks die maak je fijn met je hande en je rolt ze daar in en klaar is fatima hahahahahahahahahah susses groetjessssssssssssssssssssssssssssssss

21-08-2003, 23:01
nog bedankt voor je recept.

12-12-2008, 17:29
waarom doen jullie geen foto s erbij want dan zie je hoe het eruit ziet