Bekijk originele versie : hoe lang zit jij (per dag) achter het internet??
Hulpverleners schatten dat een half miljoen Duitse jongeren verslaafd is aan aan het internetten. Alleen in Berlijn gaat het om tienduizend computergebruikers van onder de 20 jaar!!! (zouden ze daar ook een soort van "Marokko.nl" hebben soms??
De internetjunks verliezen ieder gevoel voor tijd, verwaarlozen hun school of werk, zijn arm aan sociale contacten en vinden uiteindelijk ook eten niet meer belangrijk. Iemand die vijf uur of langer per dag op het internet surft, mag zich volgens de directeur van de afdeling psychiatrie en psychotherapie van een kliniek “verslaafde" noemen.
Ik wil hier geen namen noemen, maar één ding is zeker.....hier lopen ook een hoop junkies rond :D
Chatefemqemamu
07-03-2003, 21:22
nah leuk.
en nu?
Ik weet een goed adresje voor je...interesse?
Chatefemqemamu
07-03-2003, 21:27
jij eerst....
ga jij maar eerst kijken of 't pijn doet.
Zo nee, dan ga ik.... :wijs:
minous21
07-03-2003, 21:41
Lang...........:D....
Doordeweeks zodra ik thuis kom van het werk...dus vanaf half zeven...tot een uur of 23.00.....
Liefs Minousje
Missy...hoe gaat het met je mijn schatje?
Origineel gepost door Lunatic007
jij eerst....
ga jij maar eerst kijken of 't pijn doet.
Zo nee, dan ga ik.... :wijs:
Is het zo erg met je??
maar ik kan je één ding verzekeren...dat gaat ergggggg zeer doen!! :D
afkicken is immers geen pretje....ongeacht de soort verslaving..........
MoCrOcHiCa
07-03-2003, 21:43
ik zit egt vaak op het internet
vooral afgelopen week
aangezien ik vakantie had, oefff
maar jah je kan je tijd beter zo besteden dan buiten op straat te gaan hangen jah tog!
messtal zit ik bij de verhalenrubriek trouwens
heb daar 1 verhaal helemaal af en ben nu bezig aan de 2e
goede tijdsbesteding tog
Origineel gepost door minous21
Lang...........:D....
Doordeweeks zodra ik thuis kom van het werk...dus vanaf half zeven...tot een uur of 23.00.....
Liefs Minousje
Missy...hoe gaat het met je mijn schatje?
Dag schatje, met mij gaat alles goed en hoe is het met jou?
enne Minous, de zomer komt er aan ........en dan zijn de 3 B's overal te vinden behalve hier op het net......dus maak je geen zorgen liefie!!
:blauwkus:
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
ik zit egt vaak op het internet
vooral afgelopen week
aangezien ik vakantie had, oefff
maar jah je kan je tijd beter zo besteden dan buiten op straat te gaan hangen jah tog!
messtal zit ik bij de verhalenrubriek trouwens
heb daar 1 verhaal helemaal af en ben nu bezig aan de 2e
goede tijdsbesteding tog
In jouw geval is het niet zo erg....het is toch vakantie en verhalenrubriek is erg leuk om te lezen, het is af en toe net of je een boek leest....
MoCrOcHiCa
07-03-2003, 21:48
jah is wel zo eigenlijk
maar ik doe het nie alleen in vakantie maar ook op schooldagen dus :rolleyes:
ik moest vandaag stage lopen, en lag pas om half 2 in mijn bedje omdat ik zo nodig tot 1 uur ofsoow op internet zat :D
minous21
07-03-2003, 21:57
Origineel gepost door Missy20
Dag schatje, met mij gaat alles goed en hoe is het met jou?
enne Minous, de zomer komt er aan ........en dan zijn de 3 B's overal te vinden behalve hier op het net......dus maak je geen zorgen liefie!!
:blauwkus:
Ja zeker weten...alleen maar :boogie:.... :D
Strand.....zon.....zee.... :o :o :o
Maar wie weten zoeken we wel een internet cafe op! Om iedereen de groeten te doen....
LIefs mInousje
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
jah is wel zo eigenlijk
maar ik doe het nie alleen in vakantie maar ook op schooldagen dus :rolleyes:
ik moest vandaag stage lopen, en lag pas om half 2 in mijn bedje omdat ik zo nodig tot 1 uur ofsoow op internet zat :D
Als je er maar wel zorgt dat je school er niet onder gaat lijden dan is er niks aan de hand...dus houd het in de gaten....tegen half 2 slapen is wel laat, zeker als je de volgende dag stage moet lopen...maar ja een keer is niet zo erg...succes met je stage!!
Origineel gepost door minous21
Ja zeker weten...alleen maar :boogie:.... :D
Strand.....zon.....zee.... :o :o :o
Maar wie weten zoeken we wel een internet cafe op! Om iedereen de groeten te doen....
LIefs mInousje
Dat is één ding weet zeker is Minousje, we gaan lekker genieten komende zomer, we zullen heel vaak aan (op) het strand te vinden zijn :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.