Bekijk originele versie : jahjah in Amsterdam wie was er bij ***
Hallo,
Ben vandaag naar de lezing van Jahajh geweest maar een nadeel er waren te veel bezoekers en we moesten naar een kamer er naast met een heel slecht beeld kregen we voor ons, en nog eens we konden geen vragen stellen zo slecht was het daar. ( en erg veel pers)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jahjah niet echt serieus vindt, Maar dat is mijn mening het is maar een begin en ik hoop dat ik meer achter kom over ael. Ben eerlijk gezegd bang dat er conflict komt tussen moslims en niet moslims wat niet nodig is..
chamalgirl
07-03-2003, 23:02
hahahha ben ook geweest heb niks gezien en gehoord maar had het zeer zeker nar me zin
nadiatje22
07-03-2003, 23:11
ik ben ook geweest maar het was erg druk en we zaten maar bij de gang een beetje heen en weer te lopen. en konden nog wat horen maar de geluid was niet duidelijk.
groetjes en thallah
chamalgirl
07-03-2003, 23:59
he nadiatje misschien heb ik je wel gezien hahahahhaaahahhahaha
nadiatje22
08-03-2003, 00:02
ik jou ook misscien wat had je aan dan hahahhaahahahahhahahahahahahha
kamillia83
08-03-2003, 00:09
Ik was er ook maar ik zat gelukkig wel in de juiste zaal en wel drie rijen van hem verwijdert. Maar ik weet wat je bedoelt met dat scherm en al, want ik ben ook in Den Haag geweest en toen moesten wij ook in een hal staan met een scherm.
Ik vind abou jahjah wel hele goede punten hebben.
:zwaai:
ik was er ook, toch chamalgirl :D
kamillia83
08-03-2003, 01:09
Origineel gepost door AdamX
ik was er ook, toch chamalgirl :D
Wat vond je ervan? En zat je gewoon in de zaal waar hij zat?
kickboxgirl
08-03-2003, 01:10
was er ook
kamillia83
08-03-2003, 01:11
Origineel gepost door kickboxgirl
was er ook
nice avatar! :p
Origineel gepost door kamillia83
Wat vond je ervan? En zat je gewoon in de zaal waar hij zat?
ik vond het wel intressant, politiek intreseert me altijd
we waren eigenlijk laat gekomen, alle zalen waren al vol, maar uiteindelijk s het me gelukt om naar binnen te glippen, ik zat helemaalachterin bij de deur, maar helaas wle bij die scherm
en waar zat jij?
kickboxgirl
08-03-2003, 01:16
kamillia83
thnxx meid nu is hij gewoon mijn held
kamillia83
08-03-2003, 01:20
Origineel gepost door AdamX
ik vond het wel intressant, politiek intreseert me altijd
we waren eigenlijk laat gekomen, alle zalen waren al vol, maar uiteindelijk s het me gelukt om naar binnen te glippen, ik zat helemaalachterin bij de deur, maar helaas wle bij die scherm
en waar zat jij?
Ik was dit keer gelukkig op tijd ik zat in de zaal waar hij ook zat. Ik vond het ook erg interessant.
kamillia83
08-03-2003, 01:22
Origineel gepost door kickboxgirl
kamillia83
thnxx meid nu is hij gewoon mijn held
:) mine too!
Hoe doe je dat eigenlijk, een eigen avatar plaatsen?
zorg eerst voor ene plaatje dat net zo klein is als jou avatar nu, je kan het ook gewoon verkleinen via een fotoprgramma en dan upload je het via je pc naar marokko.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.