Bekijk originele versie : lezing van aboeJahjah was onwijs cool!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Ik was er vandaag!
Wie was er nog meer?
Wat er was ik mocht de zaal niet in en ik stond daar echt te flippen! Probeerde die beveiliging ook nog om te kopen maar die dombo was een schijtluis! Maroccochiquita of zo iets was ook zo geflipt als ik! ze gilde keihard: Aboe Jahjah ik mag jou niet zien! :giechel:
Maar de elzing was wel leerzaam!
Ik kwam daar nog een paar leden tegen:
Kenitrya, Tnawi (die kan vreten man), xxxRachida, Rachidas, Ilhame hupelepup en nog veel meer.....
Wie was er ook?
Liefs,
Oogje :zwaai:
PS Lunatic007 ben ik ook tegen gekomen! :zwaai:.
zo te horen was het leuk. Vertel er over, ik was er tog niet.
Ik was er ook, en het was zeker de moeite waard!!echt coooooool :D
salaan :zwaai:
Origineel gepost door MissOogappeltje
Ik was er vandaag!
Wie was er nog meer?
Wat er was ik mocht de zaal niet in en ik stond daar echt te flippen! Probeerde die beveiliging ook nog om te kopen maar die dombo was een schijtluis! Maroccochiquita of zo iets was ook zo geflipt als ik! ze gilde keihard: Aboe Jahjah ik mag jou niet zien! :giechel:
Maar de elzing was wel leerzaam!
Ik kwam daar nog een paar leden tegen:
Kenitrya, Tnawi (die kan vreten man), xxxRachida, Rachidas, Ilhame hupelepup en nog veel meer.....
Wie was er ook?
Liefs,
Oogje :zwaai:
PS Lunatic007 ben ik ook tegen gekomen! :zwaai:
Hij was vandaag sterk!!:goedzo:
Vooral toen hij die Rabbijn helemaal had gek gemaakt met zn gruwelijke bok! :D
Naar zo als ik heb gehoord was dit 1 van de beste debat van zn toernee
-Y-
nou,vertel dan...ik ben nieuwsgierig...
nu heb je met te nieuwsgierig gemaakt, is het te zien op tv?
de een of andere manier geloof ik die vent niet.... :jammer:
ja? ...nou welke zender dan?
Origineel gepost door MissOogappeltje
i3la onzin! waarom niet :confused:
weet je wat onzin is???.....mn mening onzin noemen zonder dat ik mn argumenten heb gegeven.....niet slim van je meissie
En ik weet nog steeds niet welke zender....:(
BentDagilia
07-03-2003, 20:51
Ik was er ook maar bij die zaal er naast met die scherm.. Ik was behoorlijk pissed toen ik hoorde dat hij niet in onze zaal zou komen :kwaad: maar ja toch nog goed gekomen. Hij is Echt Goed.. IK VIND hem heel goed overkomen en hij gebruikte voorbeelden en maakte grapjes het is een hele leuke man... 19 maart is hij weer in Amsterdam dan ga ik zeker weer.!!!!
RESPECT TO ABOU JAH JAH :goedzo: Tbarkallah 3lih
BoEsA Bent Dagilia :zwaai:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik was er ook maar bij die zaal er naast met die scherm.. Ik was behoorlijk pissed toen ik hoorde dat hij niet in onze zaal zou komen :kwaad: maar ja toch nog goed gekomen. Hij is Echt Goed.. IK VIND hem heel goed overkomen en hij gebruikte voorbeelden en maakte grapjes het is een hele leuke man... 19 maart is hij weer in Amsterdam dan ga ik zeker weer.!!!!
RESPECT TO ABOU JAH JAH :goedzo: Tbarkallah 3lih
BoEsA Bent Dagilia :zwaai:
Morgen komt ie naar mijn buurt ...Bos en Lommer bij een buurthuis (Karel Doormanstraat) Maarre bij die moet je reserveren
-Y-
BentDagilia
07-03-2003, 20:56
ja weet ik.. Bij narcis Querido en bij de GG d daar in de buurt maar ik moet werken dus ik kan hellaas niet... :( Maar ja inschallah zal ik die man nog vaker gaan zien echt hij is toppie.. ;)
Maar ga je morgen ???
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
ja weet ik.. Bij narcis Querido en bij de GG d daar in de buurt maar ik moet werken dus ik kan hellaas niet... :( Maar ja inschallah zal ik die man nog vaker gaan zien echt hij is toppie.. ;)
Maar ga je morgen ???
Bent Dagilia
Yep dat klopt...Maar morgen ga ik er niet...heb niet gereserveerd. Het zal niet als vandaag worden...op intellectuele manier debatteren
-Y-
Guadaloupe
07-03-2003, 21:39
Origineel gepost door Mixed_Angel
NOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :kwaad: :boos:
jullie vonden het allemaal leuk maar k vond het een ***dagg
wat was er dan?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.