Bekijk originele versie : Zin een Midar
In onze thuishaven betekende zin een midar .. ezel veulentje
Maar op speciaal verzoek zal ik daar niet meer op verder ingaan :)
Midar is een plaats in BENI TOUZINE :D :D
SweetRose
07-03-2003, 18:09
het is zin 'n midar a dork...:rolleyes:
:D van een ezel :lol: ....yeah right
Origineel gepost door zin 'n midar
Zin 'n Midar
Zin een Midar
Daar staat de afkorting van 'n toch voor ... en het was maar een grapje, het betekent geen veulentje van een ezel .. maar schoonheid van een ezel :)
Don't blame me, blame the language ;)
Origineel gepost door cheima
Midar is een plaats in BENI TOUZINE :D :D
Nu pas ik begrijp .. Midar is wahed plaatsje ooooooooooooooow in dat geval mijn excuses Zin 'n Midar
ja man :D
SweetRose
07-03-2003, 18:19
:tranen:
je hebt me gekwetst :huil:
enneu..het is zin 'n midar ....die 'n staat er zo omdat je dat zo op z'n tmazight moet zegge...die nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en die 'n komt zeker ni van een...:rolleyes:
:tranen:
je hebt me gekwetst :huil:
enneu..het is zin 'n midar ....die 'n staat er zo omdat je dat zo op z'n tmazight moet zegge...die nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en die 'n komt zeker ni van een...:rolleyes:
In dat geval heb ik iets goed te maken .. ehm lust je cactusvruchten of wil je iets anders .. shen mandje met dadels of ehm goedkope c1000 bonbons of ehm iets anders, jij mag het zeggen en ik laat het bezorgen mits het niet duurder is dan 5 EURO (krappe tijden zorgen voor gierigheid).
ja man :D
Nosey one :)
Wrijf het er nog eens in :kwaad: :kwaad:
Origineel gepost door Da_flow
In dat geval heb ik iets goed te maken .. ehm lust je cactusvruchten of wil je iets anders .. shen mandje met dadels of ehm goedkope c1000 bonbons of ehm iets anders, jij mag het zeggen en ik laat het bezorgen mits het niet duurder is dan 5 EURO (krappe tijden zorgen voor gierigheid).
WALAH ILA :lol:
:D :D die is goed
SweetRose
07-03-2003, 18:30
:jammer: niet goed genoeg.....:tranen:
WALAH ILA :lol:
:D :D die is goed
Ik weet em nog sterker .. !!!
Ik zat net effe te kijken maar zelfs met die 5 EURO ben ik te voorbarig geweest.
SweetRose
07-03-2003, 18:36
:huil:
Mannen zijn echt..tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut....:melig:
Ik weet em nog sterker .. !!!
Ik zat net effe te kijken maar zelfs met die 5 EURO ben ik te voorbarig geweest.
of niet :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.