Bekijk originele versie : Webcam
Maroc-innetje
22-05-2005, 18:15
Cybersex is dat vreemdgaan?
ja dat is vreemdgaan, omdat je je intieme momenten met je man hoort te delen en niet met andere mensen;)
Ja en Nee, ik denk dat het eerder een vorm is van tijdverdrijf. Puur door verveling,
behoefte hebben aan..........of het spannende opzoeken. :banana:
miss_shasmeen
23-05-2005, 09:57
tuurlijk dat is vreemdgaan..
yek je deelt toch je sex met je partner niet met een vreemde van internet
wordt steeds gekker dat is a zina
ewa kan wel begrijpen dat het spannend kan zijn :hihi:
Miss_Crazy
23-05-2005, 17:49
Waar gaat het heen..
Flamenca
23-05-2005, 23:52
Je kunt jouw partner vragen wat hij daarvan vindt. Als hij het oké vind, dan is het geen vreemdgaan. Maar het is wel haram, als je iets laat zien behalve jouw gezicht en handen dan.
Pink_Rose
24-05-2005, 00:05
Mijn eerste reactie was :wow: toen ik jouw avatar zag... :hihi:
Pink_Rose
24-05-2005, 00:06
Ohja...ja, het is een vorm van vreemdgaan!
Dus mastruberen is ook vreemdgaan maar dan met je zelf? Cybersex is eigenlijk niet meer dan dat. Het enigste is dat je iemand anders ziet. Het zelfde is dus als je met je zelf speelt en denkt aan iemand anders.
Weer wat geleerd, bedankt.
whitedolfin
24-05-2005, 11:47
wat versta jij onder sybersex met of zonder webcam is een heel verschil .......
alleen tikken tja niemand die je ziet en voor een webcam nee dat is niet goed dan laat je zien wat je in huis hebt zeg maar en waarom ? en ja dat is vreemdgaan , als je partner er van af weet dan niet maar is en blijft haram om voor een webcam je hele handel te laten zien , en wat is daar nu zo spannend aan dan ? maak het met je eigen partner spannend zou ik zeggen sex met zijn tweedjes is beter dan alleen ....... das mijn menig hierover dan he . gr Linah
Maroc-innetje
24-05-2005, 15:21
Hoe zou jij het vinden als jouw man dat deed?
Zou je het ervaren als vreemdgaan? :o
als ie mij maar niet vergeet
Shahinez
24-05-2005, 15:27
:rolleyes:
:lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.