Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tijden dat je thuis moet zijn

Pagina's : [1] 2

missquemado
07-03-2003, 17:57

hebben jullie een bepaalde tijd wanneer je thuis moet zijn van je ouders zo ja waarom, is daar een bepaalde reden voor wat is voor een maroc meisje een mooie tijd om thuis te komen aangezien sommige ouders best streng zijn daarin alle soorten reacties zijn welkom thallah alhoceima powerrrrrrrrrrrrrr :zwaai:

lina18
07-03-2003, 18:11
Bij mij maakt het eigenlijk niet uit hoe laat ik thuis kom, als mijn ouders maar weten waar ik ben. ik ga na school of naar werk of gewoon naar huis, zo niet bel ik even waar ik ben of heen ga geen enkel probleem op dat gebied Alhamdoelilah.

SweetRose
07-03-2003, 18:18
Bazzzzz...ik mag het huis amper verlaten..dus laat staan laat thuiskomen of gaan ergens waar het NIET mag of ergens gaan en mijn ouders weten het ni..:rolleyes: >>>>:zweep:<<<< :huil:

missquemado
07-03-2003, 18:19
juist dat wilde ik nou horen voor mij maakt het namelijk ook niet uit ik mag zelf bepalen wanneer maar ik heb 2 vriendinnen van mij die precies op tijd binnen moeten zijn. oweee als ze dat niet zijn zo dan breekt daarecht de hell los ik begrijp het eigelnlijk wel van beide kanten maar toch!!!!!!!!!!!

missquemado
07-03-2003, 18:20

hee zinn 'n midar waarom mag je dan niet is daar een bepaalde reden voor of zit er gewoon niks achter ik ga d'r vanuit dat je ouders je gewoon vertouwen

mimi3000
07-03-2003, 18:22
deese topic heb ik al een X geopend :rolleyes:

SweetRose
07-03-2003, 18:25
Origineel gepost door missquemado hee zinn 'n midar waarom mag je dan niet is daar een bepaalde reden voor of zit er gewoon niks achter ik ga d'r vanuit dat je ouders je gewoon vertouwen Tuurlijk vertrouwen ze me...maar ik ben een tharifsht en irifiën hebbe ni graag dat hun dochter op straat hangt...:rolleyes: Ik neem het hen ook ni kwalijk hoor :)

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 18:58
Origineel gepost door zin 'n midar Tuurlijk vertrouwen ze me...maar ik ben een tharifsht en irifiën hebbe ni graag dat hun dochter op straat hangt...:rolleyes: Ik neem het hen ook ni kwalijk hoor :) Ik ben ook een tharifisht.....maar bij mij maakt het niet uit...asl ze maar weten waar ik uithang!!! Maar misschien ligt het aan het feit dat ik geen berbers spreek :confused:

hasna_the_best
07-03-2003, 19:01
neej joh het ligt helemaal niet of je nou berbers bent of spreekt ik ben zelf berbers en spreek het en jah bij mij maakt het niet uit wanneer ik thuis kom als me ouders maar weten waar ik ben en jah ik mag ook weer niet heel erg laat thuis komen natuurlijk

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 19:03
Origineel gepost door hasna_the_best neej joh het ligt helemaal niet of je nou berbers bent of spreekt ik ben zelf berbers en spreek het en jah bij mij maakt het niet uit wanneer ik thuis kom als me ouders maar weten waar ik ben en jah ik mag ook weer niet heel erg laat thuis komen natuurlijk Hey meid....het was z3ma een grapje ahahah snap je?? Tuurlijk ligt het niet daaraan anders zou wel een hele achterlijke redenering zijn....ahhaha :D

SweetRose
07-03-2003, 19:04
mss wonen jullie int stad ofzo..en iedereen kent er iedereen...:rolleyes: weet ik veel ik woon tss bejaarden..:huil:...en ik zie m'n eigen nog ni uitgaan met hun...:maf: :engel:

hasna_the_best
07-03-2003, 19:05
hahah okej ik snap 't

nadia01
07-03-2003, 19:20
Ik kan thuiskomen wanneer ik wil, ik woon opmezelf.. Maar mijn ouders stellen het ook niet op prijs als ik weg ga `s avonds.. Ik heb er ook geen behoefte aan moet ik zeggen.. Alleen als ik bij een vriendin thuis ben dan word het laat maar zij brengen me ook zelf naar huis.. oh ja, ik ga ook wel eens naar de film... Nadia

MoCrOcHiCa
07-03-2003, 19:27
mijn ouders zijn er ook nie egt strikt in, ik ken mensen waarvan de ouders hun rooster letterlijk uit het hoofd kennen mijn ouders dus egt niet, die vragen me niet hoe laat ik uit ben enzo, ze vertrouwen mij en dat is egt heel goed!!!! ik bedoel wanneer je ouders je nie vertrouwen ga je juist verkeerde dingen doen! Maar als ik uit ben moet ik wel meteen naar huis komen,mijn ouders willen weten dat ik al terug ben van school, dus het is nie de bedoeling dat ik ga hangen ergens zonder dat ze het weten. En voor de rest mag ik op koopavond naar de stad enzo, als het nodig is dan, nie dat ik daar ga zwerven!!!

mimi3000
07-03-2003, 19:38

normale tijd bij mij is 11 uur....en op een verjaardag mag ik blijven slapen of mag ik blijven tot hoe laat ik wil als ik maar word gebracht das dus rond 1 uur, half 2 normale tijd.. :zwaai:

Pagina's : [1] 2