Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Griekenland wint ESF!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

RitaMaria
22-05-2005, 16:55

Griekenland wint ESF!!! http://www.eurosong.nl/Images/20050522114006.tn_griekenland.jpg Helena wint vijftigste Eurovisie Songfestival! Helena Paparizou werd gekozen om de Griekse vlag te vertegenwoordigen in Kiev. Christos Dantis componeerde 3 nummers voor Helena die in de Nationale selectie aan het publiek worden voorgesteld. Met het nummer “My number one” won ze met 230 punten de vijftigste editie van het Eurovisie Songfestival te Kiev. Diverse poll’s tipten de Griekse deelname als overwinnaar nadat een enorme Europese promotiecampagne in de voorbije weken werd gevoerd. Muziek: Christos Dantis Tekst: Christos Dantis & Natalia Germanou Nummer: My number one Tweede werd Chiara (Malta) met 192 punten en haar zelfgeschreven nummer 'Angel'. In totaal hebben meer dan 100 miljoen mensen naar de live- uitzending van het Songfestival gekeken. In Nederland hebben zaterdagavond 1.247.000 mensen gekeken naar het Eurovisie Songfestival. Na de Olympische Spelen moet nu ook de Griekse openbare omroep ERT de volgende editie van het Eurovisie Songfestival organiseren te Athene, Griekenland op 20 mei 2006. Duitsland, Frankrijk, Spanje en Engeland (BIG FOUR) bengelden onderaan het scoreboard. Griekenland zelf kon 10 keer de twaalf punten in ontvangst nemen. Nederland gaf het derde jaar op rij zijn 12 punten aan Turkije. Cyprus gaf Letland slechts 1 punt en 12 punten aan Griekenland waardoor de afstand steeds groter werd in de top 3. Uiteraard kon Cyprus op de twaalf punten van Griekenland rekenen. eurosong (http://www.eurosong.nl/) Klik op Mediacenter voor het beluisteren. http://www2.songfestival.nl/redactie/images/2005_griekenland2005.jpg Helena Paparizou Land Griekenland Geboren als Helena Paparizou Biografie De in Zweden geboren Griekse zangeres Helena Paparizou zingt en danst al van kleins af aan. Op haar zeventiende begon ze met haar jeugdvriend de band Antique en had al snel een platencontract op zak. Antique boekte veel successen in Zweden, waaronder de deelname aan het Eurovisie Songfestival in 2001. Toen Antique uit elkaar viel, besloot Helena solo verder te gaan. Ook alleen was ze erg succesvol. Dit resulteerde in haar deelname aan het Eurovisie Songfestival 2005 met het lied 'My Number One'.

Salima-moi
22-05-2005, 17:06
hele mooi vrouw !! mash'Allah!!

Hazouz_55
22-05-2005, 17:06
Pleur deze topic maar in het onzin hoekje..............

Hazouz_55
22-05-2005, 17:13
Jaloers :hihi: Dit heeft niets met jaloezie te maken, maar alles met ONZIN

sahira
22-05-2005, 17:13

Pleur deze topic maar in het onzin hoekje.............. Goed idee! Jaloers :hihi: Waar moet je jaloers op zijn? Op een topic? Of op die vrouw die gewonnen heeft? :maf2:

Hazouz_55
22-05-2005, 17:16
Meschien op Griekeland. Het is Griekenland met een n.............. Doe wat met je leven en ga terug naar groep 3........

Salima-moi
22-05-2005, 17:19
Meschien op Griekeland.Heeft marokko meegedaan :confused: het is wel EUROPA en dat is Marokko niet ! alhoewel ik weet niet waarom Israel eigenlijk meedoet is toch geen Europa

RitaMaria
22-05-2005, 17:23
Meschien op Griekeland.Heeft marokko meegedaan :confused: Marokko behoort niet tot EU (Turkije en Israël trouwens ook niet)

RitaMaria
22-05-2005, 17:24
Pleur deze topic maar in het onzin hoekje.............. No señor..

sahira
22-05-2005, 17:25
Ik kijk al jaren niet naar het eurosongfestival, is toch drie keer niets??

Salima-moi
22-05-2005, 17:26
Turkije ligt voor 3% in Europa :) Turkije ligt in europa alleen worden ze niet aanvaard!

RitaMaria
22-05-2005, 17:29
Turkije ligt voor 3% in Europa :) Ik heb het over de EU niet over Europa, daarnaast heb ik Israël in mijn voorgaande reactie toegevoegd. Zwitserland behoort bv 'ook' tot Europa maar niet tot de EU. Zie kaart http://europa.eu.int/abc/maps/images/europe.gif EU (http://europa.eu.int/abc/maps/index_nl.htm) Het gaat hier om Europa en niet over de EU. In dat geval mag Turkije idd met recht deelnemen aan het Eurovisie Songfestival.

Hazouz_55
22-05-2005, 17:29
Leuk detail, Marokko heeft wel degelijk een keer meegedaan. In 1980. Toen werd het ESF gehouden in Den Haag. Marokko kreeg 7 punten en werd 18e. Malheureusement keerde Marokko nooit meer terug. Waarom weet ik niet.......... Misschien dat onze show-bizz deskundige Rita M. dat wel weet....................

RitaMaria
22-05-2005, 17:34
Leuk detail, Marokko heeft wel degelijk een keer meegedaan. In 1980. Toen werd het ESF gehouden in Den Haag. Marokko kreeg 7 punten en werd 18e. Malheureusement keerde Marokko nooit meer terug. Waarom weet ik niet.......... Misschien dat onze show-bizz deskundige Rita M. dat wel weet.................... Ik kan me daar weinig van herinneren ..was toen nèt vier :nerd:

Hazouz_55
22-05-2005, 17:41

Ik kan me daar weinig van herinneren ..was toen nèt vier :nerd: Oh ok, wist ik niet....... Je zag er wel schattig uit toen je vier was, met die bril................. Alleen een beetje geel......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9