Bekijk originele versie : Kus feiten!!!
mimi3000
07-03-2003, 17:38
Okay okay...storing van UPC is weer gemaakt, dus dat betekent dat miminator weer actief is op yasmina :bril: :bril:
Let's talk about kissing.........Aangezien iedereen het graag doet en het hot hot hot is vind ik wel dat er een paar feiten zijn waarvan jullie op de hoogte moeten worden gesteld.....
KuS fEiTeN
- Wist je dat als je iemand kust, geestelijk natuurlijke opiaten worden aangemaakt, oftewel endorfinen ( don't ask me what they are :confused: )
- Alle aangezichtsspieren worden gespannen en het hart sneller gaat slaan..tijdens een hartstochtelijke zoen kan het hart wel 150 slagen per minuut behalen :rolleyes:
- Tijdens het kussen 6.4 calorieen per minuut worden verbrand :eek:
- Tongzoenen reinigt het gebit want er wordt veel speekselafgescheiden :confused:
Voor de rest maakt de plek en tijd niets uit......So they say......:zwaai:
Khoop dat jullie nu een stukje wijzer zijn geworden....alleen dat laatste punt :rolleyes: Uhum....veel suc6 nog tijdens het shoenuh!!!
Origineel gepost door mimi3000
Okay okay...storing van UPC is weer gemaakt, dus dat betekent dat miminator weer actief is op yasmina :bril: :bril:
Let's talk about kissing.........Aangezien iedereen het graag doet en het hot hot hot is vind ik wel dat er een paar feiten zijn waarvan jullie op de hoogte moeten worden gesteld.....
KuS fEiTeN
- Wist je dat als je iemand kust, geestelijk natuurlijke opiaten worden aangemaakt, oftewel endorfinen ( don't ask me what they are :confused: )
- Alle aangezichtsspieren worden gespannen en het hart sneller gaat slaan..tijdens een hartstochtelijke zoen kan het hart wel 150 slagen per minuut behalen :rolleyes:
- Tongzoenen reinigt het gebit want er wordt veel speekselafgescheiden :confused:
Khoop dat jullie nu een stukje wijzer zijn geworden....alleen dat laatste punt :rolleyes: Uhum....veel suc6 nog tijdens het shoenuh!!!
Vanwaar haal je dit nu weer?? so funny....wat men jullie toch wijsmaakt. :jammer:
mimi3000
07-03-2003, 17:45
Uit een boekje....kheb het niet zelf verzonnen :D :D :D
eum...ben je daar zeker van?? wat voor boekjes lees jij?? je ware aard komt te boven mimi :D :rolleyes:
loubna_tetuania
07-03-2003, 17:50
Had ik ook gelezen, in de ditjes en de datjes :D ...Je weet wel, die ene uit de Bas van der Heyden.. :rolleyes:
xxxxx
mimi3000
07-03-2003, 18:00
juist :goedzo:
60 sec. :rolleyes:
missquemado
07-03-2003, 18:13
jullie praten echt onzin als jullie slim waren geweest had je het uitgevoerd in plaats je tijd te verdoen door er over te praten
mimi3000
07-03-2003, 18:14
Damn...nou nog een slachtoffer vinden.....Maar jah zoene hoeft niet altijd zo leuk te zijn....:jammer:
Tfoe als ik terug denk aan mijn eerste kus....:huil: :huil: Ik ben nog steeds getraumatiseerd
getraumatiseerd??? vertel...
mimi3000
07-03-2003, 18:19
sinds wanneer is a blow job geven zoene??? :rolleyes:
Maar suggelbabe kben echt getraumatiseerd :huil: :huil:
Origineel gepost door missquemado
jullie praten echt onzin als jullie slim waren geweest had je het uitgevoerd in plaats je tijd te verdoen door er over te praten
ik ga meteen beginnen,en je verbrand er ook nog calorieen mee!
mimi3000
07-03-2003, 18:24
kheb medelijden met jouw vriendinnetje!! :stout: :stout:
mimi3000
07-03-2003, 18:38
:D :D :D als je het zo bekijkt :maf:
Okay stelling stelling:
WAT IS DE LANGSTE TIJD DAT JE OOIT HEBT GEZOEND ACHTER MEKAAR???????
:stout: :stout:
Onslaught
07-03-2003, 19:22
KuS fEiTeN
deze teks staa ook in ditjes en datjes dus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.