Bekijk originele versie : 10 Kilo Afvallen In 2 Weken!!!!!!!!!! Wie Doet Er Mee
girlforlive
22-05-2005, 16:59
Dankje je wel meid, ik zal proberen of ik morgen kan reageren....
groetjes :D
miss-saidia
22-05-2005, 17:07
heeeeeey schat ik wil ook wel meedoen! ksta ingeschreven bij afvalrace op positie van marokkaanse vrouw maar ik kan hier natuurlijk ook meedoen, dus kga meedoen en kga mij ook inschrijve op de sportschool! bij mij moeten er vooral centimeters af !!!!!
:zwaai:
Hoi lieverddddddddd:D
Leuk dat je ook meedoet:D
Gezellig he met zn allen afvallen:D
whahah :D
Groetjes
miss-saidia
22-05-2005, 17:09
meiden een vraagje ik ben zwanger mag ik ook meedoen?
Hoi meid:D
Ik wenie of je mag meedoen als je zwanger bent ik zou het niet weten als je zwanger bent moet je toch veel eten en moet je ook bepaalde voedingstoffen krijgen je kan het beter aan je huisarts ofzo vragen:D
manhoesha
22-05-2005, 17:32
salaam o alaikoum allemaal, Ik vind het echt een goed idee...en die 10 kilo moet er echt af bij mij !!!!
Dus ik ga morgen ook beginnen insha allah....ik drink eigenlijk nooit water maar ik zal mijn best doen lieve zuster.
Nou bismillah......
Grote Kus van manhoesha
miss-saidia
22-05-2005, 17:42
salaam o alaikoum allemaal, Ik vind het echt een goed idee...en die 10 kilo moet er echt af bij mij !!!!
Dus ik ga morgen ook beginnen insha allah....ik drink eigenlijk nooit water maar ik zal mijn best doen lieve zuster.
Nou bismillah......
Grote Kus van manhoesha
Halikoem salaam manhoesa :)
Leuk dat je meedoet:D en insha`Allah lukt het ons allemaal
Sterkte he en laat weten hoe het gaat:D
Groetjes
manhoesha
22-05-2005, 17:51
hallo miss-saidia,ik zal je zeker laten weten hoe het zal gaan...en als ik ook maar EEN kilo afval is dat dankzij jou! Thanx en Allah maakoum...
Veel succes allemaal!!!!!!
miss-saidia
22-05-2005, 17:54
hallo miss-saidia,ik zal je zeker laten weten hoe het zal gaan...en als ik ook maar EEN kilo afval is dat dankzij jou! Thanx en Allah maakoum...
Veel succes allemaal!!!!!!
whahah:D :D :hihi:
Geen dank hoor lieverd :)
jij ook veel succes he
boesa
Bentbledi
22-05-2005, 18:16
ellow Meide...ik voeg me ook ff toe.. :D ...aha die 10 kilo moeten er scker ook bij mij af...ik was gistere al met een soort of dieet begonne..maar vanaf morge ga ik ook voor da fruit-groente dieet...Incha'Allah Lukt t ons..sowwww..zie marokko dan..allemaal van die Sexy-Lady's op het strand.. :maf2: ..
aha toedeloee..!!
p.s:Succes Iedereen..!!
Lella_Hafsa
22-05-2005, 18:34
Afvallen is nie mijn doel.. Waar het om draait is tog mooie vorm in je lichaam krijgen.. Stevige benen.. Platte buikje.. Geen vet..
Dat bereik je niet met alleen weinig eten.. Maar vooral veel beweging!
Helaas kunnen wij daar niet onderuit komen.. :(
Dus maak het compleet en jog dagelijks in de ogtend.. Ennuh geloof me.. Iedereen zal jaloers worden op je strakke benen.. :stout:
miss-saidia
22-05-2005, 18:39
ellow Meide...ik voeg me ook ff toe.. :D ...aha die 10 kilo moeten er scker ook bij mij af...ik was gistere al met een soort of dieet begonne..maar vanaf morge ga ik ook voor da fruit-groente dieet...Incha'Allah Lukt t ons..sowwww..zie marokko dan..allemaal van die Sexy-Lady's op het strand.. :maf2: ..
aha toedeloee..!!
p.s:Succes Iedereen..!!
leuk dat je ook meedoet meid:D met wat voor soort dieet was je gistr dan begonnen:D
Insh`Allah lukt het ons
10 kilo lichter:D heerlijk :D
:banana:
miss-saidia
22-05-2005, 18:41
Afvallen is nie mijn doel.. Waar het om draait is tog mooie vorm in je lichaam krijgen.. Stevige benen.. Platte buikje.. Geen vet..
Dat bereik je niet met alleen weinig eten.. Maar vooral veel beweging!
Helaas kunnen wij daar niet onderuit komen.. :(
Dus maak het compleet en jog dagelijks in de ogtend.. Ennuh geloof me.. Iedereen zal jaloers worden op je strakke benen.. :stout:
dank je wel lella_hafsa :D
Je hebt wel gelijk :D
beweging is ook belangrijk :D ik probeer 3x per week te sporten in een sportschool fitness en aerobic enzo en het is ook niet duurofzo:D
maar voor dit dieet hoef je niet intensief te sporten ofzo :D
Lella_Hafsa
22-05-2005, 18:44
dank je wel lella_hafsa :D
Je hebt wel gelijk :D
beweging is ook belangrijk :D ik probeer 3x per week te sporten in een sportschool fitness en aerobic enzo en het is ook niet duurofzo:D
maar voor dit dieet hoef je niet intensief te sporten ofzo :D
Juistem! Goedsjow! :D
Nou meid.. Ik doe ook wel mee.. Wil wel weten of het een resultaat zal hebben.. :p
Ps: Buikoefeningen ook dagelijks.. Voordat je gaat slapen.. ;)
lalla_fatima147
22-05-2005, 18:47
:banana: kga ook veel op de hometrainer zitte en kga bbb oefeninge gaan doen? moet lukke in een maand of zo ni?
marokaantje12
22-05-2005, 18:52
Ik doe meee :D:D:D
k ben veels te dik geworden alleen maar internette :P:P
ewa morgen begin ik
Kuss Hajar
miss-saidia
22-05-2005, 19:25
Juistem! Goedsjow! :D
Nou meid.. Ik doe ook wel mee.. Wil wel weten of het een resultaat zal hebben.. :p
Ps: Buikoefeningen ook dagelijks.. Voordat je gaat slapen.. ;)
khoop echt dat ik het volhou :D
Buikspieroefeningen doen als je net wakkr bent is ook goed :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.