Bekijk originele versie : 10 Kilo Afvallen In 2 Weken!!!!!!!!!! Wie Doet Er Mee
xxamiraxx
22-05-2005, 12:32
meiden ik denk dat jullie beter gewoon je eetstijl moeten veranderen. zo val je op een veratwoorde manier af, en krijg je ook geen jojo effect.
dit dieet is volgens mij heel erg ongezond. een mens heeft dagelijks brood,rijst aardappel etc nodig(uit de circel van vijf) je moet natuurlijk geen grote porties nemen, maar als je voldoende drinkt en meerdere malen per dag kleine porties eet. val je veratnwoord af en kom je niet meer bij.
ik ken een meisje dat in een hele korte tijd heel veel kilos in afgevallen. meskiena haar huid ziet er niet meer uit. doordat ze teveel in 1 keer is afgevallen. als je 05,-1 kg per week afvalt is dat een gezonde manier.
en belangrijk is om veel te drinken en voldoende te bewegen!!!!
liefs amira :kus:
miss-saidia
22-05-2005, 12:33
hey miss saidia..
oke dank je wel voor die tip;) ...Misschien is dat ook beter jah...anders wordt het moeilijker voor me zelf :D
Hopen dat we er inschallah door heen komen, het moet zeker wel te doen zijn in 2 weken...
en ik hoor nog wel van jullie hoe het gaat en ik laat ook wel van mezelf weten als ik er de tijd voor heb om wat van me te laten horen aangezien ik in de examen week zit....
succes meiden...........
groetjes girlforlive
Geen dank meid :D
Insha`Allah komen we er door heen samen staan we sterk
Ik laat morgen ook weten hoe het is gegaan en sterkte met je examens
groetjes
Hoi girlforlive :)
Gezellig we gaan lekkr met zn allen meedoen :)
maar antwoord op je vraag het is beter dat je na die 2weken 1 week stopt en gewoon normaal eet en dan weer na die ene week doorgaat :) want je lichaam moet wennnen
Ik hoop je hebben te geholpen
Groetjes
ik wil er ook morgen insa allah aan beginnen maar ik ben bang dat ik t dubbele
terug krijgt als je er mee stopt..want als je veel verliest in korte tijd krijg je meetsal het jo jo effect..maar ik wil zoiezo na die 2 weken ook beginnen met gezond te eten insa allah..
insa allah ey koen el gir... :nijn:
miss-saidia
22-05-2005, 12:37
meiden ik denk dat jullie beter gewoon je eetstijl moeten veranderen. zo val je op een veratwoorde manier af, en krijg je ook geen jojo effect.
dit dieet is volgens mij heel erg ongezond. een mens heeft dagelijks brood,rijst aardappel etc nodig(uit de circel van vijf) je moet natuurlijk geen grote porties nemen, maar als je voldoende drinkt en meerdere malen per dag kleine porties eet. val je veratnwoord af en kom je niet meer bij.
ik ken een meisje dat in een hele korte tijd heel veel kilos in afgevallen. meskiena haar huid ziet er niet meer uit. doordat ze teveel in 1 keer is afgevallen. als je 05,-1 kg per week afvalt is dat een gezonde manier.
en belangrijk is om veel te drinken en voldoende te bewegen!!!!
liefs amira :kus:
Dank je wel voor je reactie :) maar ik heb gevraagd en deze dieet is niet ongezond het is niet dat je heel de dag nix eet je blijft door eten maar dan gezond:D en van dit dieet krijg je juist een mooie huid na die 2 weken kan je normaal beginne te eten brood enzo :) en je hebt gelijk water drinken is belangrijk
Groetjes
miss-saidia
22-05-2005, 12:39
ik wil er ook morgen insa allah aan beginnen maar ik ben bang dat ik t dubbele
terug krijgt als je er mee stopt..want als je veel verliest in korte tijd krijg je meetsal het jo jo effect..maar ik wil zoiezo na die 2 weken ook beginnen met gezond te eten insa allah..
insa allah ey koen el gir... :nijn:
Als je na die 2weken stopt en gewoon normaal eet dan hoef je niet bang te zijn dat je aankomt als je na die 2weken ongezonds gaat eten en veel das natuurlijk ander verhaal:D
miss-saidia
22-05-2005, 12:41
hoii meiden reken mij er ook bij. Ik doe mee!!! maaarre hoe houden we dat bij met een lijst of moeten we om de week zeggen hoe veel we zijn afgevallen?? hoe zit dat want dat hoort er bij dan ga je er meer voor!! ik hoop van je te horen ;)
Hoi treu love :)
Leuk dat je ook mee doet ;)
we doen het zo elke dag laten van ons horen hoe het is gegaan enzo
Dan houden we het beter vol :)
Groetjes
Als je na die 2weken stopt en gewoon normaal eet dan hoef je niet bang te zijn dat je aankomt als je na die 2weken ongezonds gaat eten en veel das natuurlijk ander verhaal:D
hahah oke..
soekran meid
insa allah gaan we het volhouden.. :nijn:
saraOujdia1
22-05-2005, 12:42
hey hey hey wacht op mij!!!!
ik wil ook meedoen !!
x sara oujdia x
miss-saidia
22-05-2005, 12:43
hahah oke..
soekran meid
insa allah gaan we het volhouden.. :nijn:
Geen dank meid:D
Insha`Allah lukt het ons
:D
En als je vragen hebt kun je ze altijd stellen
Groetjes
miss-saidia
22-05-2005, 12:45
hey hey hey wacht op mij!!!!
ik wil ook meedoen !!
x sara oujdia x
wahaha :D
Leuk dat je mee wilt doen:D
Succes he en voor vragen kun je altijd bij mij terecht :D
Groetjes
miss-saidia
22-05-2005, 12:54
Hey meiden:D
Ik ga nu weg:D
Sterkte he iedereen en laat allemaal weten hoe het is gegaaan
Boesaaa
saraOujdia1
22-05-2005, 12:58
jah jah ik begin ook morgen inchallah maar nog een vraagje meisjes.....
tijdens de middag blijf ik op school eten en we moeten altyd wel iets meenemen om te eten dus wat denken jullie dat ik moet nemen??
mag ik ook geen boterhammen eten of sow??
alvast bedankt zusters
xxxxxxx sara oujdia xxxxxx
tijdens de middag blijf ik op school eten en we moeten altyd wel iets meenemen om te eten dus wat denken jullie dat ik moet nemen??
alvast bedankt zusters
neem een appel of een stukje kom kommer is tog makkelijk te eten en mee te nemen... :confused:
miss-saidia
22-05-2005, 16:17
alvast bedankt zusters
Geen boterhammen:D
Neem fruit mee een appel ofzo of konkommer daar kun je zoveel van eten als je wilt en natuurlijk water drinke he
:D
lalla_fatima147
22-05-2005, 16:23
heeeeeey schat ik wil ook wel meedoen! ksta ingeschreven bij afvalrace op positie van marokkaanse vrouw maar ik kan hier natuurlijk ook meedoen, dus kga meedoen en kga mij ook inschrijve op de sportschool! bij mij moeten er vooral centimeters af !!!!!
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.