Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 Kilo Afvallen In 2 Weken!!!!!!!!!! Wie Doet Er Mee

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

miss-saidia
22-05-2005, 12:07

Salaam oe alaikoem Het klinkt wel interessant en gezond, maar en vlees en brood??? Hoort dat er niet bij of ben ik nu al verkeerd bezig alleen met de gedachte??? Liefs, Bouchra PS: InshaAllah begin ik morgen ook en ik ga ook voor de 10 kilo!! Salaam oe alaikoem Halikoem Salaam Bouchra Vlees en brood hoort er in die 2weken jammer genoeg niet bij :D Maar we houden het wel vol insha`Allah :goedzo:

miss-saidia
22-05-2005, 12:08
Salaam oe alaikoem, Lieve zuster, 6 liter water is ook weer niet goed en vooral niet voor je nieren. Het normale is 1,5 a 2 liter per dag. Wat meer, is zeker niet erg maar 6 liter is wel erg veel. Het is slecht voor je nieren ook!!! Liefs, Bouchra Salaam oe alaikoem Halikoem Salaam Bouchra Oww meen je dat ik wist niet dat het slecht is voor je nieren soveel water hoe weet je dat :) Shoekrane :hihi:

moslima_bouchra
22-05-2005, 12:09
Salaam oe alaikoem, Jaa, dat dacht ik al :(.............Maar komt goed inshaAllah. Ik ga ervoor en we steunen elkaar!! Ik heb ook vaaaak van allessss en nog wat geprobeerd....maar we moeten echt, vooral ik, aan onze gezondheid denken. Wat ik zelf altijd irritant vind, is dat je zo vaaaaaaaaak naar het toilet moet met al dat water...niet normaal gewoon!!! Liefs, Bouchra Salaam oe alaikoem

miss-saidia
22-05-2005, 12:10
Hey miss saidiathx voor je antwoorden en ik ga vooral sochtends dansen op marokaanse muziek :hihi: Ik ga zeker meedoen en we houden elkaar op de hoogte,ik ga ook morgen beginnen inshallah bereiken we ons doel :hadj: :kus: beslema :kus: Graag gedaan hoor:D En we houden elkaar zekr op de hoogte Insha`Allah lukt het ons

pakimocrogirl
22-05-2005, 12:10

Hey ik heb een idee om dit dieet goed vol te houden,door elke dag in de komende 2weken elkaar aan te moedigen op dit forum en elkaar tips te geven zullen we het allemaal inshallah redden,ik meot er 20 afhebben,dus ik hoop inshallah dat het snel eraf gaat ik wil niet de boot laten zinken opweg naar Tanger... :banana: Dus als jullie resultaten hebben gehaald meld het ons dan ff is leuk voor jullie en voor ons :hadj: :D

moslima_bouchra
22-05-2005, 12:12
Salaam oe alaikoem, Dat zoveel water slecht is voor je nieren heb ik van een verpleegkundige. Dus wel een die daar van weet en zelf daar ervaringen mee heeft. Toen ik daarmee bij mn huisarts kwam zei die dat ook. En trouwens huisarts helpt je ook he? Met dieten, sporten en steunt je echt of een dietiste...maar ik houd me er zelf nooit aan..... Liefs, Bouchra Salaam oe alaikoem

miss-saidia
22-05-2005, 12:13
Salaam oe alaikoem, Jaa, dat dacht ik al :(.............Maar komt goed inshaAllah. Ik ga ervoor en we steunen elkaar!! Ik heb ook vaaaak van allessss en nog wat geprobeerd....maar we moeten echt, vooral ik, aan onze gezondheid denken. Wat ik zelf altijd irritant vind, is dat je zo vaaaaaaaaak naar het toilet moet met al dat water...niet normaal gewoon!!! Liefs, Bouchra Salaam oe alaikoem Halikoem Salaam We gaan elkaar zekr steunen en met elkaar hulp lukt het wel insha`Allah ik moet ook aan mn gezondheid denken na dit dieet zullen we ons insh`Allah allemaal fit en gezond voelen :D So en ik begrijp wat je bedoelt je moet egt soo vaak naar het toilet niet normaal gewoon bijna elke halfuurtje gewoon maar das alleen maar goed je lichaam wordt so gereiningd al die afvalstoffen gaan weg :D

miss-saidia
22-05-2005, 12:16
Salaam oe alaikoem, Dat zoveel water slecht is voor je nieren heb ik van een verpleegkundige. Dus wel een die daar van weet en zelf daar ervaringen mee heeft. Toen ik daarmee bij mn huisarts kwam zei die dat ook. En trouwens huisarts helpt je ook he? Met dieten, sporten en steunt je echt of een dietiste...maar ik houd me er zelf nooit aan..... Liefs, Bouchra Salaam oe alaikoem Halikoem Salaam So egt dank je wel ik ga nu echt minder water drinken :D 3liter is genoeg :D ja das waar huisarts helpt je ook maar is latijd moeilijk om je eraan te houden ik hoop dat iedereen het deze 2 weken volhoudt

miss-saidia
22-05-2005, 12:17
Hey ik heb een idee om dit dieet goed vol te houden,door elke dag in de komende 2weken elkaar aan te moedigen op dit forum en elkaar tips te geven zullen we het allemaal inshallah redden,ik meot er 20 afhebben,dus ik hoop inshallah dat het snel eraf gaat ik wil niet de boot laten zinken opweg naar Tanger... :banana: Dus als jullie resultaten hebben gehaald meld het ons dan ff is leuk voor jullie en voor ons :hadj: :D whahah Ja je hebt gelijk goed idee :goedzo: Als we dat doen houden we het makkelijker vol en bereiken we ons doel :hihi:

miss-saidia
22-05-2005, 12:19
Voor alle mensen doe morgen mee gaan doen:D whahaha geniet vandaag :P van al het lekkrs:p whahah

girlforlive
22-05-2005, 12:22
hey dame.. Dit zit er goed uit, ik wil inschallah ook wel mee doen in de hoop die 10 kilo kwijt te raken... Maar ik had een vraagje kan je het na die 2 weken ook met die dieet door gaan of niet of moet je het na 2 weken stop zetten..Ik wil graag 15 kilo kwijt raken...ik hoor het wel van je groetjess..... groetjes girlforlive p.s: Ik ga inschallah ook morgen beginnen...

miss-saidia
22-05-2005, 12:26
hey dame.. Dit zit er goed uit, ik wil inschallah ook wel mee doen in de hoop die 10 kilo kwijt te raken... Maar ik had een vraagje kan je het na die 2 weken ook met die dieet door gaan of niet of moet je het na 2 weken stop zetten..Ik wil graag 15 kilo kwijt raken...ik hoor het wel van je groetjess..... groetjes girlforlive p.s: Ik ga inschallah ook morgen beginnen... Hoi girlforlive :) Gezellig we gaan lekkr met zn allen meedoen :) maar antwoord op je vraag het is beter dat je na die 2weken 1 week stopt en gewoon normaal eet en dan weer na die ene week doorgaat :) want je lichaam moet wennnen Ik hoop je hebben te geholpen Groetjes

pakimocrogirl
22-05-2005, 12:27
whahah Ja je hebt gelijk goed idee :goedzo: Als we dat doen houden we het makkelijker vol en bereiken we ons doel :hihi: Ameen :hadj: Schatjes spreek jullie morgen weer moet leren :maf: Maar ik begin mrogen met dat dieeet dus ik vertel morgen avond wel hoe het was gegaan :kus: BaiBai Beslama :banana:

girlforlive
22-05-2005, 12:31
hey miss saidia.. oke dank je wel voor die tip;) ...Misschien is dat ook beter jah...anders wordt het moeilijker voor me zelf :D Hopen dat we er inschallah door heen komen, het moet zeker wel te doen zijn in 2 weken... en ik hoor nog wel van jullie hoe het gaat en ik laat ook wel van mezelf weten als ik er de tijd voor heb om wat van me te laten horen aangezien ik in de examen week zit.... succes meiden........... groetjes girlforlive

miss-saidia
22-05-2005, 12:32

Ameen :hadj: Schatjes spreek jullie morgen weer moet leren :maf: Maar ik begin mrogen met dat dieeet dus ik vertel morgen avond wel hoe het was gegaan :kus: BaiBai Beslama :banana: Is goed lieverd :) Leer ze!:D En sterkte he :) Beslamaaa

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43