Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kinderen....

Pagina's : [1] 2

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 15:54

Gezellig he als al je ooms en tante op bezoek komen... met al hun KINDEREN :D ...........

mimi_tangaouia
07-03-2003, 15:55
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Gezellig he als al je ooms en tante op bezoek komen... met al hun KINDEREN :D ........... ja super :jeweetog:

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 15:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia ja super :jeweetog: Zijn die Kinderen bij jullie ook zo RUSTIG :rolleyes:

happywoman
07-03-2003, 15:59
echt leuk man ik ben helemaal gek op een neefje van me ayoub :Iluvu: ja niet iedereen is even rustig maar ja het blijven wel kinderen dus :D :D

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 16:00

Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaal gek op mijn nichtje Manal..... Zo een schattig meisje.... :)

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 16:01
Origineel gepost door helleau weh leuk :rolleyes: kindercreche :eek: hahahahhaha :D als het al te luidruchtig wordt.....dierentuin :rolleyes:

happywoman
07-03-2003, 16:02
precies dan heb je heel artis bij je thuis :haha:

Nousria
07-03-2003, 16:03
JA echt leuk!!!! Geen enkele balpen of schrift of wat dan ook houd ik er aan over! Alles weg, alles overhoop!! JIPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE

Liloesh
07-03-2003, 16:04
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaal gek op mijn nichtje Manal..... Zo een schattig meisje.... :) Manal?? mooie naam, never heard before

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 16:05
Origineel gepost door Nousria JA echt leuk!!!! Geen enkele balpen of schrift of wat dan ook houd ik er aan over! Alles weg, alles overhoop!! JIPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE Is al jouw papier in de printer dan ook bijna op :rolleyes: aan het eind van de avond??

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 16:06
Origineel gepost door suggerbabe Manal?? mooie naam, never heard before Ik ook niet zo vaak... Je hebt MANAL EN MANAR.....die is ook wel mooi :D

mimi_tangaouia
07-03-2003, 16:06
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Zijn die Kinderen bij jullie ook zo RUSTIG :rolleyes: ja echt heel rustig en gehoorzaam NOT!!! :schok: echt een dierentuin als ze komen mijn tante uit brussel is bij ons nu ze heeft drie kinderen thuis gelaten en ze heeft alleen de kleine meegenomen echt een schatje die is wel lief ze is 6 mnd oud

Ghatar_tangawia
07-03-2003, 16:07
Origineel gepost door happywoman precies dan heb je heel artis bij je thuis :haha: ahhahahha :giechel: :giechel: :giechel:

Liloesh
07-03-2003, 16:09
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Ik ook niet zo vaak... Je hebt MANAL EN MANAR.....die is ook wel mooi :D i see ;)

qwatra
07-03-2003, 16:23

salaam, nou toen ik in marokko was, in kempo, kwamen men neefjes uit amsterdam ook bij ons, ze hadden de poten van de kippen der afgetrokken, het pasgeboren hondje geslagen tot het ging bloeden, de paarden losgemaakt, en men tantes moesten er achter lopen om ze te vangen, wat bijna onmogelijk was, de koeien gaan prikken, en de konijntjes via hun oortjes naar buiten gegooid, en weet je wat ze zeiden????? Dat hebben wij niet gedaan!! heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk om je neefjes op bezoek te hebben,..... maha slama

Pagina's : [1] 2