Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politie tipt Abou Jahjah over mogelijke aanslag

Moderator
07-03-2003, 13:44

AMSTERDAM - De politie heeft vanmiddag Abou Jahjah getipt over een mogelijke aanslag vanmiddag tijdens de lezing op de UvA. De politie raadde Abou Jahjah aan extra voorzichtig te zijn. Uit voorzorg zal de politie Abou Jahjah met pantservoertuigen begeleiden naar de UvA. Eerder werd bekendgemaakt dat Joodse jongerenorganisaties tijdens deze zelfde lezing zouden demonstreren tegen wat ze zelf noemen 'de haatcampagne van de Arabisch Europese Liga'. De organisatie van de demonstratie is in handen van het CiJO, de jongerenorganisatie van het CIDI (Centrum Informatie en Documentatie Israël). Het CiJO zegt geschokt te zijn door "het fanatisme dat Jahjah en de AEL tentoonspreidt". Of er een verband bestaat tussen de demonstratie en de mogelijke aanslag is vooralsnog niet bekend. De AEL-leider bracht deze week een bezoek aan Nederland en gaf in verschillende steden een aantal lezingen. De lezing op de UvA is de laatste uit deze reeks. De AEL heeft sinds afgelopen weekeinde ook een Nederlandse vertegenwoordiging. Bron: NMNL

Guy
07-03-2003, 13:56
Dat zijn zeker ''joodse terroristen''.onder leiding van osama bin david. MAARRE ,ZEKER ERG ALS ER EEN AANSLAG KOMT.

kamillia83
08-03-2003, 00:48
Origineel gepost door princess MOGE RABIE AL3ALAMEEN OVER HEM WAKEN EN HEM BECHERMEN,ameen AMIEN !! ALLAH M3AH

kickboxgirl
08-03-2003, 01:14
neeeeee niemand mag hem aanraken wie hem aanraakt raakt mij aan niemanddd ook pffffffff stomme jahood :confused: :eek: :kwaad: :kwaad:

RealCasawia
08-03-2003, 02:24

Origineel gepost door princess MOGE RABIE AL3ALAMEEN OVER HEM WAKEN EN HEM BECHERMEN,ameen Amien Yarabie Al Halamien !!

Zelfkritiek
08-03-2003, 10:28
Kijk eens aan! De Nederlandse overheid maakt zich (en terecht) druk om de veiligheid van Jahjah en stellen zelfs gepantserde auto's ter beschikking. Zoveel waardigheid en bescherming had hij van de Belgische overheid NOOOOIT gekregen.

Ali_Z
08-03-2003, 12:05
Ik denk dat AbuJahJah zelfs al herhaardelijk bedreigd is. De man ziet er de laatste tijd erg nerveus en onzeker uit. En aan de politiemacht gistermiddag in Amsterdam was wel te zien dat er iets aan de hand was. Maar pantservoertuigen?? Ik heb ze niet gezien. Waarschijnlijk bedoelen ze de speciaal uitgeruste auto waarin hij vervoerd werd. Van welke kant verwachten ze dat er een aanslag gepleegd gaat worden? Israelische geheime agenten.....hmmmm. Het zou me niet eens verbazen. Maar Abu JahJah is een doorzetter, hem krijgen ze niet klein. En wie aan Abu JahJah komt, komt aan miljoenen moslims..... Ali Z

kamillia83
08-03-2003, 16:55
Origineel gepost door Ali_Z Ik denk dat AbuJahJah zelfs al herhaardelijk bedreigd is. De man ziet er de laatste tijd erg nerveus en onzeker uit. En aan de politiemacht gistermiddag in Amsterdam was wel te zien dat er iets aan de hand was. Maar pantservoertuigen?? Ik heb ze niet gezien. Waarschijnlijk bedoelen ze de speciaal uitgeruste auto waarin hij vervoerd werd. Van welke kant verwachten ze dat er een aanslag gepleegd gaat worden? Israelische geheime agenten.....hmmmm. Het zou me niet eens verbazen. Maar Abu JahJah is een doorzetter, hem krijgen ze niet klein. En wie aan Abu JahJah komt, komt aan miljoenen moslims..... Ali Z Ja dat denk ik ook. Maar hij was denk ik gisteren ook erg boos, omdat hij te laat was door de demonstratie die buiten werdt gehouden. Want hij zag er echt kwaad uit toen hij de zaal in kwam. Heb jij dat ook gezien?

kickboxgirl
08-03-2003, 17:09
jaaaaa ik heb het gezien was erggg man ik was erg booss damsssss ik zat heletijd te schelden een ned naast me keek blij dat ie laat kwam ik ging maar schelden hij keek boos ik d8 what the f.u.c.k kijk ergens anders voor je iets hards onvangt maar hij zag er mooi uit respecttttttttttt doeiiiiiiiii

appelsap
08-03-2003, 17:27
:D hhmmmzzz ..the next malcom x nigh :D

Bahjaouia
08-03-2003, 18:56
Origineel gepost door pista Nu ben je wel zwaar aan het overdrijven hé. :lol: En weer de suggestie dat het de Israëliers wel zullen zijn. :rolleyes: Het waren ook die focking jo.den!!!! Vuile zionisten!!! Binnen gingen ze helemaal tekeer! Ze werden helemaal para! Ze worden eindelijk op hun plek gezet!!! Ze kunnen hem niks maken!!! Allah swt waakt over ons leven, en wij zullen pas gaan als het tijd is om te gaan! Zieligerds met hun vlaggen daar staan zwaaien, en die haatcampagne voeren.......triest wallahillah triest!! Ik hoop dat ze ervan langs zullen krijgen....en dat zullen ze ook als het aan mij ligt! Zo niet....er is ook nog zoiets als el Agira! :zwaai:

Bahjaouia
08-03-2003, 18:57
Origineel gepost door Zelfkritiek Kijk eens aan! De Nederlandse overheid maakt zich (en terecht) druk om de veiligheid van Jahjah en stellen zelfs gepantserde auto's ter beschikking. Zoveel waardigheid en bescherming had hij van de Belgische overheid NOOOOIT gekregen. Dat heeft ie ook aangegeven jajajjajaj Abu Jahjah himself heeft dit gezegd! Maar wat probeer jij nu te concluderen? Dat Nederland ohh zo tolerant is ofzo??? :rolleyes:

kamillia83
08-03-2003, 19:38
Origineel gepost door kickboxgirl jaaaaa ik heb het gezien was erggg man ik was erg booss damsssss ik zat heletijd te schelden een ned naast me keek blij dat ie laat kwam ik ging maar schelden hij keek boos ik d8 what the f.u.c.k kijk ergens anders voor je iets hards onvangt maar hij zag er mooi uit respecttttttttttt doeiiiiiiiii ja was erg he??!!! Ik vond het ook heel erg voor hem, zat jij ook in de zaal kickboxgirl? :zwaai: