Bekijk originele versie : zionbeest zal het voelen...
Bijdeze wil ik ieder Moslim waarschuwen om rekening te houden dat wanneer zionamerika onze moslim broeders aanvallen, zullen we de zionbeest hier keihard terug pakken met onze onzichtbaar maar voelbaar wapens. opdeze manier kunnen we laten zien !!! dat wat zij willen afwenden niet te voorkomen is..
de personen die als 1ste gerechtsvaardigd zullen worden zijn de zionistenbeest haat zaiers tegen moslims..herschi-ali en daarna volgen de andere rabbijnen, cidi dir. ronny naftaniel, john manhein, ali lazrak, zalm, hafid bouazza, frits bolkstein, eindr. telegraaf, nova, 2vandaag, eo, daarna volgen de millitair opslagplaatsen......
Hou rekening dat er veel grote spanningen zullen komen tussen de zionbeest en de moslims..Er komt geen beter tijden behalf ellende....
Waarom reageer je niet op de kern en ga je moeilijk doen over zijn nederlands. Hij heeft gelijk. ALs amerika IRAK aanvalt dan hoop ik dat bin laden en zijn maatjes een ticket kunnen kopen voor zionamerica ****ing airlines. Bij deze een inzameling,stuur uw geld naar giro 986 ten behoeve van het kopen van een vliegticket voor bin laden en zijn maatjes.
RodRambone
07-03-2003, 14:11
Ach zeur niet vent.
Origineel gepost door pista Goh ukkie toch, wat ben jij een vervelend kneutertje.Jij krijgt er ook niet genoeg van van de zionbeesten he.
Ga toch op een ander liggen zeuren ventje. :rolleyes: En nogmaals een goede raad, leer eens een beetje degelijk Nederlands zodat je wat beter te verstaan bent, dit slaat nergens op.Ga jij dan niet naar school? :confused:
de ziontaal daar ben ik allergische voor..
maar ook strategische gezien laat ik mijn taaldeskundigheid niet laten analiseren door de zionbeest!!!!!
Zelfkritiek
08-03-2003, 10:25
Origineel gepost door pista
Neen hoor vent, blijf jij maar rustig posten zodat we op tijd en stond een stevig potje kunnen lachen. :lol: :lol: :lol:
Jij moet in het circus gaan werken, zoveel talent. :D
:giechel: :goedzo: :lol:
aishaqandisha
08-03-2003, 12:02
Origineel gepost door pista
Neen hoor vent, blijf jij maar rustig posten zodat we op tijd en stond een stevig potje kunnen lachen. :lol: :lol: :lol:
Jij moet in het circus gaan werken, zoveel talent. :D
Mee eens Pista, maar denk aan je ondertekening!!!
Ik vind deze topic echt zielig. En de maker ervan
moet wel bijzonder "zalig" zijn.
Want zalig zijn de armen van geest.
De zionbeesten is de haaaat zaaaair..
De aller gevaarlijkste zijn!!! de subtiele-zionbeesten zoals jij, die niet zeggen wat ze denken..
Bahjaouia
08-03-2003, 18:50
Alleen die zionisten reageren hatelijk, omdat jullie gehaat worden!
Rizkkii I'm with ya! En met mijn broeders en zusters!
KoRnOnTheCops
08-03-2003, 20:50
gaaaaaaaap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.