Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn..........

Pagina's : [1] 2

Chaimae
07-03-2003, 13:10

Waarom zijn meisjes eerder volwassen dan jongens? Geestelijk bedoel ik. :) :hihi: Verveling...................

Chaimae
07-03-2003, 13:13
Origineel gepost door Kadir Niet altijd;) Ik ken geneog kinderachtige meisjes! Er is een verschil tussen echt volwassen zijn en volwassen DOEN;) Ja, maar over het algemeen zijn meisjes eerder volwassen. Ik ken meer kinderachtige jongens dan meisjes. :D

Chaimae
07-03-2003, 13:18
Origineel gepost door Kadir Neej, jongens doen kinderachtig, omdat ze zo meer lol hebben! Meisjes gedragen zich volwassen, maar zijn t vaker niet;) Dus dan zijn jongens kinderachtig, sommige. Meisjes die denken volwassen te zijn hebben meestal geen lol. Ik ben thuis bijna nooit serieus, maar hier weer niet. :D Waar gaat deze topic alweeer over? :D :hihi:

Dida
07-03-2003, 13:19
tis een feit. maar er zijn altijd bijzondere gevallen bij,die gewoon volwassenen zijn op een zeer jonge leeftijd. en je hebt ook weer bijzondere meiden gevallen,die zeer kinderachtig zijn meestal om aand8 te trekken en al volwassenenheid hebben bereikt maar het nog niet zijn.

didi_1
07-03-2003, 13:20

ie Kinkder80 wijf :D

Chaimae
07-03-2003, 13:21
Origineel gepost door -RaChiDa¿- tis een feit. maar er zijn altijd bijzondere gevallen bij,die gewoon volwassenen zijn op een zeer jonge leeftijd. en je hebt ook weer bijzondere meiden gevallen,die zeer kinderachtig zijn meestal om aand8 te trekken en al volwassenenheid hebben bereikt maar het nog niet zijn. Ja, dat zijn de overdreven gevallen. :jammer: Ik wist wel dat het een feit was, maar had ff bevestiging nodig. :hihi: Lang leve de vrouw ( zonder de vrouw leeft de man niet dus die zin slaat nergens op. :hihi: :jammer: )

Chaimae
07-03-2003, 13:22
Origineel gepost door didi_1 ie Kinkder80 wijf :D Ik alleen als ik me broer wil irriteren. :hihi:

Dida
07-03-2003, 13:23
Origineel gepost door Chaimae Ja, dat zijn de overdreven gevallen. :jammer: Ik wist wel dat het een feit was, maar had ff bevestiging nodig. :hihi: Lang leve de vrouw ( zonder de vrouw leeft de man niet dus die zin slaat nergens op. :hihi: :jammer: ) LanGe leven de vrouw en MAN!!!!!!! :Iluvu: Vooral goeie moslimbroeders ...:D :Iluvu:

Chaimae
07-03-2003, 13:24
Origineel gepost door -RaChiDa¿- LanGe leven de vrouw en MAN!!!!!!! :Iluvu: Vooral goeie moslimbroeders ...:D :Iluvu: Waar zijn die verkrijgbaar, heb gehoord dat ze aan het uitsterven zijn is de dicht omgeving. :hihi:

Dida
07-03-2003, 13:27
Origineel gepost door Chaimae Waar zijn die verkrijgbaar, heb gehoord dat ze aan het uitsterven zijn is de dicht omgeving. :hihi: die zijn echt niet uitgestorven,er zijn er ongelooflijk veel en kheb ze allemaal mogen zien in 1 grote zaal ...:D Wat is het leven heerlijk ... :Iluvu: hahaha,nu overdrijf ik.of niet? Nee he!

Chaimae
07-03-2003, 13:28
Origineel gepost door -RaChiDa¿- die zijn echt niet uitgestorven,er zijn er ongelooflijk veel en kheb ze allemaal mogen zien in 1 grote zaal ...:D Wat is het leven heerlijk ... :Iluvu: hahaha,nu overdrijf ik.of niet? Nee he! Ze3ma jij zat op die mensen te letten, je oog volgde 1 paar ogen. :stout:

Dida
07-03-2003, 13:38
Origineel gepost door Chaimae Ze3ma jij zat op die mensen te letten, je oog volgde 1 paar ogen. :stout: welke 1 paar oGen was dat dan? Jij weet blijkbaar meer dan ik weet :D.

Chaimae
07-03-2003, 13:40
Origineel gepost door -RaChiDa¿- welke 1 paar oGen was dat dan? Jij weet blijkbaar meer dan ik weet :D. Je had het toch over die zaal met die mooie vent die aan het praten was?:D :hihi:

Dida
07-03-2003, 13:44
Origineel gepost door Chaimae Je had het toch over die zaal met die mooie vent die aan het praten was?:D :hihi: neeeej,heb het over een andere zaal waar ik Gisteren was geweest.Dat met die mooie vent(mooiheid is niet vooor eeuwig :rolleyes: ) was eerGisteren ...:)

Chaimae
07-03-2003, 13:45

Origineel gepost door -RaChiDa¿- neeeej,heb het over een andere zaal waar ik Gisteren was geweest.Dat met die mooie vent(mooiheid is niet vooor eeuwig :rolleyes: ) was eerGisteren ...:) Welke zaal was dat? :hihi:Wat deed je daar? :hihi:

Pagina's : [1] 2