Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Marocain_Girl
07-03-2003, 12:56

Hallo allemaal, Ik heb sindskort een jongen leren kennen, hij is heel lief echt een hart van goud, alleen als ik op z'n uiterlijk ga oordelen, is dat wat minder. Hij wil zo snel mogelijk naar me ouders komen. Ik weet niet meer wat ik moet doen, toch knaagt er iets. Wat me tegen houd weet ik niet. Zal ik er gewoon voor gaan of niet. Ik heb altijd gezegd kijk niet naar het uiterlijk, maar naar het HART. Maar nu ben ik zelf het slachtoffer ervan geworden. WAT MOET IK DOEN?????????????????????????? Alvast bedankt voor jullie reactie, en dit is geen grap of zoiets!!!!!

nurdin
07-03-2003, 13:17
Tjah just follow your heart... Houd je van hem...

Marocain_Girl
07-03-2003, 15:09
Houden van is een GROOT woord maar ik mag hem wel erg graag. Daarom deze vraag? wat moet ik doen???????? :confused:

ntisara
07-03-2003, 15:22
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Gewoon je hart volgen, als je echt van hem houdt/graag mag dan moet het uiterlijk er niet toe doen.. Uiteindelijk gaat het allemaal om het innerlijk. Voor hetzelfde geldt neem je met een knap iemand terwijl het een echte schurk blijkt te zijn.

Toufitri
07-03-2003, 15:41

je moet vooral eerlijk zijn tegenover hem en natuurlijk ook tegenover jezelf. volg je hart zou ik zeggen. En ga na waarom jij op hem gevallen bent! hij heeft blijkbaar toch iets moois, anders dan had je hem nooit zien staan. Succes!

Dina_23
07-03-2003, 15:45
Als ik jou was zou ik het niet doen,als je met iemand wil trouwen moet het meer zijn dan "ik mag hem heel graag" Je moet zwaar gek op hem zijn en niet dat je dadelijk op sommige dingen afknapt. Trouwen is makkelijk maar om een huwelijk goed te houden dat is veel moeilijker. Denk er heel goed over na want als het goed is moet het de ware voor je zijn en je trouwt inchallah maar 1 keer.

zinabo
08-03-2003, 18:22
Maar lieve meid, je moet het allemaal niet zo ingewikkeld maken! De vraag is niet of hij lelijk is of niet, maar of je hem aantrekkelijk vindt!!! Een groot verschil vind ik dat! Hij is misschien lelijk in jouw ogen en in die van vele anderen, maar vind je hem aantrekkelijk, lief, schattig, charmant, ...? Ben je verliefd op hem? Is hij alles voor jou? Kan je het met hem volhouden voor de rest van je leven? Verdrink je in zijn ogen elke keer als je naar hem kijkt en trillen je knieƫn elke keer hij in de buurt is? Onthoud je elke klein woordje die hij tegen je zegt en kun je 's avonds niets anders dan aan hem te denken (ik bedoel dan in de positieve zin)? Uiterlijk is niet alles en als je hem voorstelt aan vrienden dan krijg je misschien wel een aarzelende reactie van "hij ziet er lief uit" in plaats van " wat een mooie jongen"! Maar geloof me, het is veel belangrijker om na te gaan of je hem graag ziet (en daarmee bedoel ik ontzettend heel erg graag) dan dat hij niet zo mooi is als je droomjongen of die knappe man die je ooit op de hoek van de straat zag. Blijf gewoon rustig en kalm en denk na over de gevoelens die hij bij je teweeg brengt. Als niet elk liedje je aan hem doet denken, als je elke keer je een koppel ziet je niet direct (en met plezier) hem mist en als je met hem bent toch stiekem naar andere (mooiere) jongens kijkt, laat dan maar vallen. Dan ben je niet verliefd op hem en dan kan je onmogelijk beslissen om je hele leven met hem door te brengen. Dan moet je maar passen en wachten tot je die persoon ontmoet waarbij je wel die gevoelens hebt. (of een tijdje afwachten tot je wel verliefd word op hem, ikzelf geloof niet in liefde dat niet op het eerste gezicht is, maar kom, dat is mijn mening) Ikzelf ben verloofd met iemand die eigenlijk wel heel lelijk is als ik hem objectief bekijk. Maar het zijn zijn ogen die het doen! Ik kan er niets aan doen maar ik verdwaal er elke keer weer in en elke keer hij naar me lacht, dan kan mijn dag niet meer stuk, dan voel ik zo van die tintelingen in mijn buik. Klinkt melig ik weet het, maar het is zo. Ben al 7 jaar verliefd op hem, en elke dag steeds meer. En als je het goed te pakken krijgt, dan kan het zo nog een hele tijd doorgaan. Maar je mag je vooral geen zorgen maken, vertrouw op je instinct! Als je echt verliefd bent zul je het wel merken, en als dit alles wat ik verteld heb over verliefd zijn je niets zegt, dan is het de moeite niet waard om er mee te trouwen. En dit voor jullie beide bestwil. Je zou toch niet willen dat je na een hele verloving of zelfs huwelijk, je pas iemand ontmoet op wie je echt verliefd wordt. Op ieder potje past een dekseltje en die vind je wel eens het mouktab is. Maar je mag niet doorpushen. Pas als je zeker van bent dat je niet kan zonder hem, mag je met hem trouwen. De beslissing ligt aan jou. Maak de juiste.

Ouidath
08-03-2003, 21:34
meid ik weet precies hoe je je voelt. Zo d8 ik ook moet ik mijn hele leven tegen die kop aankijken? Moet ik daarnaast wakker worden? ach ware liefde overwint alles.

slimiatje
09-03-2003, 22:18
just follow your hart

salwa23
10-03-2003, 13:02
hoe kom jij aan die vriend

shafia
10-03-2003, 14:52
zinabo ik ben het er met jou helemaal mee eens!!!

Marocain_Girl
11-03-2003, 08:55
Dank jullie wel allemaal voornamelijk Zinabo. dat was nou juist net wat ik nodig had. Ik zal inderdaad nog ff uitzoeken wat hij heeft, maar hij is echt een schatje. Groeten Me,

reffia
11-03-2003, 12:05
Ga ervoor. Uiterlijkheid is niet alles maar wel mooi meegenomen. Het moet niet zo zijn dat jij na een tijdje uitgekeken bent. Maar ik denk dat je het zo moet zien: uiterlijkheid vergaat, innerlijkheid niet. Veel succes

mimoun*007*
11-03-2003, 12:14
Luister naar je verstand... En volg je hart... En je moet niet vergeten dat maar een man op aarde rond loopt die jou gelukkig kan maken, en niet alle mannen... ik wens je alle sterkte... suc6...

al_tetouania
11-03-2003, 12:17

salaam, wat ben jij toch gemeen!(zo kom je over) je zegt :" hij heeft een goed hart!" lieve schat dat is nu echt de belangrijkste. wat wil je> dat hij je man is en goed voor je gaat zorgen(insaallah) OF wil je hem showen met hoe mooi hij wel niet is! als je echt van hem houdt trouw dan maar anders niet! thalla bezaff :zwaai: al_tetouania

Pagina's : [1] 2