Bekijk originele versie : Echte schoonheid zit van binnen
Hahah ya what ever. Dat zyn smoesjes voor lelijke mensen :p
Origineel gepost door ITHRANE
Nee tuurlijk niet, ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat jij niet ver komt in een relatie als je meisje alleen maar de uiterlijke schoonheid bezit :confused:
touché...onlangs heb ik op Iqra gezien..een man die hadith gaf, hij zei dat alle huwelijken die op uiterlijk gebaseerd zijn leiden tot scheidingen. Meestal komt het dus gewoon omdat men kijkt naar de uiterlijk, en er van uitgaat dat men van binnen ook zo mooi en helder is.
nou didi...nog iets??? :D
Ik denk dat je snel uitgekeken raakt op een vrouw die alleen maar mooi is. In het begin is het leuk om zo iemand naast je op de bank te hebben, maar daarna? Je kunt misschien geen leuke gesprekken voeren en maar te zwijgen over haar karakter.
Nee ik ga inchallah voor een vrouw die mooi is van binnen...
en van buiten :D
Is toch het visitekaartje:D
GangstaLovin
07-03-2003, 11:55
Je hebt zat mensen die mooi van binnen en buiten zijn :D
Origineel gepost door GangstaLovin
ah ja??
Eh nee, helaas niet. Vaak verpest een mooi uiterlijk het innerlijk.
Origineel gepost door Najib26
Eh nee, helaas niet. Vaak verpest een mooi uiterlijk het innerlijk.
Ik heb het allebei :ego:
:D :D :D
GangstaLovin
07-03-2003, 12:01
Nou ik ken zat leuke mensen die er hartstikke goed uit zien ... :D
Origineel gepost door angel21
Ik heb het allebei :ego:
:D :D :D
Jaja en dat moet ik geloven :giechel:
Nou ik ken zat leuke mensen die er hartstikke goed uit zien ... :D
Ja die zie ik ook wel. Maar wat doen ze verder? Strakke kleding dragen, roken, een grote bek opzetten etc. Niet iedereen natuurlijk, maar een aanzienlijke groep wel
Men kijkt altijd eerst bewust of onbewust naar andermans uiterlijk. Das normaal en de meeste mensen trekken daar ook hun bepaalde conclusies uit. Maar das op korte termijn, want op lange termijn is het innerlijk toch het meest van belang. Of je nou hoog of laag springt...believe me it is.
GangstaLovin
07-03-2003, 12:07
Nou grote bek ...nee dat noem ik dan geen mooi innerlijk. Zijn hartstikke spontane leuke mensen, maar ze zien er niet uit zoals jij dat graag ziet dat is wel zo...maar ze zien eruit hoeik graag mensen eruit vind moeten zie, dus wat ik een mooi uiterlijk vind. Smaken verschillen nu eenmaal.....
Origineel gepost door Najib26
Jaja en dat moet ik geloven :giechel:
eeehhhh ja, waarom zou je dat niet moeten geloven. :eek: :rolleyes:
Ik ben een goede gesprekspartner. Kan gesprekken voeren op hoog niveau. Kan ook serieus zijn hoor Najib :o Heb altijd wel een eigen mening over bepaalde dingen en ik kan het motiveren ook ;)
Ik zeg het omdat ik het van mensen in mijn directe omgeving hoor. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.