Bekijk originele versie : Mensen uit tanger
berberinnetje
20-05-2005, 14:33
is er hier iemand uit tanger die ook daar alleen is op reis, ik zou graag mensen willen leren kennen voor op vakantie om naar de strand te gaan of naar de stad....
ik ben op mijn nicht haar naam, ik ben niet berberinnetje
doei
berberinnetje
20-05-2005, 18:42
niemand uit tanger.
brahimtanger
20-05-2005, 22:10
helllow..:)
ik ben een meisje die komt in tanger...yamina is me naam..!!
ben half marokaans en half nderlands in bloed..!! maja me mail is yamina_essaddouqi@hotmail.com....meld me aan op msn...of mail me..!!
beslama..!!
dit is nie mijn mail maar van me broer..!! dus voeg me maar toe..!!op me msn..!! :)
_SaHaRa_
20-05-2005, 22:48
Stuur een PM naar Zilaal :D
Zij geeft maar al te graag een rondleiding in Tanger en gaat graag naar het strand en shoppen in de stad. Have much fun..:engel:
CandyShop20
20-05-2005, 23:05
hey om me maar! Mijn beste vriendin gaat dus kan je touren met haar
nicegirl...
24-05-2005, 19:46
hey meid!
ik zelf kom uit tanger super leuk stad he helemaal om daar je vakantie door te brengen!
maare mocht je mee willen met de vliegtuig mail me dan haha zou t geselli vinden.
bedoel ga toch in me eentje.
xxx take care
loubna_jeblia
24-05-2005, 23:45
he mop ik ben ook van tanger the place to by in de zomer
mhien ikwoon richting drissia echt vet gezellig
pm me maar oke
loubna
Elfniewna
25-05-2005, 09:54
Tanger is idd een hele leuke stad,voor de andere meiden die gaan.. Misschien kunnen we afspreken met zijn alleeeeenn.. Das ook gezellig toch?? Naar welek strand gaan jullie meestal enne waar gaan jullie in de avond meestal heen??
Dujannah
25-05-2005, 10:08
ik kom ook uit Tanger, braness...
Incha allah vertrek ik 9 juli...
wa salaam :kus:
Elfniewna
25-05-2005, 10:35
Gesjellig
berberinnetje
25-05-2005, 16:59
Tanger is idd een hele leuke stad,voor de andere meiden die gaan.. Misschien kunnen we afspreken met zijn alleeeeenn.. Das ook gezellig toch?? Naar welek strand gaan jullie meestal enne waar gaan jullie in de avond meestal heen??
hallo
ik ging vroeger altyd naar playa blanca of daar in de buurt,ksar
of cap spartel.maar dit jaar weet ik het niet ,want mijn zusje is er neit en die reed altijd met de auto.
maar gelukkig zijn er taxi's..
en in avond de stad in....
efisu_boy
25-05-2005, 21:13
he he, ik kom uit tanger , ga elk jaar, prive mail me als je wil jahgaan emailadresse uitwissele ,
beslama
Eyeopener
25-05-2005, 21:22
http://groups.msn.com/TangerdebruidvanhetNoorden
parfumgirl
25-05-2005, 21:28
Ahlan
ik kom ook uit tanger uit tangabalja dat ligt aan het strandDat is in de buurt van de villa's en de Hotel TARIK.iK ga dit jaar met de vliegtuig eerst naar malaga en daarna met de boot naar magreb.Gaat iemand ook zo naar magreb?Wel gezellig!!!!!Ik ga s'ochtend naar het strand en s''avonds naar de kermis en naar de stad is altijd heel gezellig!!En er tussen in ga ik douchen en eten thuis!Oja ik ben moslima dus ik ga niet naar clubs of naar disco's of ga met jongens uit.Alle meiden die interessen hebben jullie zijn welkom agoetie
Beslama!!
miss_tangzouia
16-06-2005, 10:07
ewa ik kom ook uit tanger mandeljamil ik ga 1 juni vetreken naar marokko
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.