Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Westelijke Sahara / Polisario is het wachten moe

Pagina's : 1 2 3 [4]

Nieuwkomer
24-05-2005, 10:44

:confused: nee, vanwaar die vraag? Ik heb maar 1 nickn.!!! bij een van mijn reacties hierzo, gaf je aan mee eens te zijn. om zelfde reactie heb ik groenpunt gekregen van ene abrahman: ik d8 dus dat jij het bent vandaar mijn vraag!

Nieuwkomer
24-05-2005, 10:57
Je bedoeld dat het kalifaat in ere hersteld moet worden? tsja, dat kun je wel op je buik schrijven met al die ego's bij die arab-regimes. Qathafi heeft 30 jaar geprobeerd een arabische unie samen te stellen en dat lukte voor geen meter. Laat staan dat er een kalifaat zou kunnen komen. voor Kaddafi is proberen belangrijker dan realiseren. na 30 proberen arabische unie te creëren , is ie nu met proberen bezig om afrikaanse unie te creëren. een prachtig probeersel, die hij aan zijn zoon kan overdragen

Nieuwkomer
24-05-2005, 11:22
Je mag wel wat manieren leren rifitje.Dat is niet netjes wat je zegt dat soort dingen zijn hier niet normaal ja ik weet het bij jullie is het normaal om je zus ofzo van een berg te gooien maar hier doen we zo iets niet.. nou ja hier zijn geen bergen dus zal ook niet lukken, maar in rif ach in rif heb je prachtige bergen en ja die moeten ergens voor worden gebruikt. een beetje adams vindt dan leuk om van die bergen bergen geknekerd te worden En in het beschaafde deel van Marokko doen ze zoiets ook niet.natuurlijk niet, in dat deel hebben ze Maar ja wat verwacht je eigenlijk van jullie jullie hebben nog stammen en dorpshoofden enzo tja je kan er niks aan doen maar ik hoop dat jullie over een paar honderd jaar jullie jullie wel gaan aanpassen.[/QUOTE] ook als we dan aangepast zijn, dan nog zou ik graag die bergen in gebruik houden

Nieuwkomer
24-05-2005, 11:36
:D Radio Rabat draait betere muziek dan Radio Tindouf ongetwijfeld :Er staat me bij dat Marokko beetje bij beetje de gevangenen grotendeels heeft vrijgelaten in loop der jaren. Ik weet niet wat daar de voorwaarden van waren en of ze konden terugkeren naar West-Sahara. er zijn duizenden saharawis verdwenen in marokko. die zijn niet verdwenen omdat ze vrij zijn gelaten, maar is nooit iets van hen vernomen na dat ze zijn opgepakt. Overigens die hele Marokkaanse campagne om gevangen genomen militairen vrij te krijgen, heeft een belangrijke reden. Op dit moment heb je in Marokko die commissie die schending van mensenrechten in Marokko onderzoekt. Deze commissie zal natuurlijk ook hoorzitting houden over de saharakwestie. De Marokkaanse overheid is bang dat dan heleboel zaken boven water komen, die het daglicht niet kunnen verdragen. En dan is het handig natuurlijk als tegelijkertijd ook bekend is dat ook Polisario geen schone handen heeft. PR gezien wil men in Marokko dus een beeld creëren: van twee partijen die zich in het verleden niet netjes hebben gedragen. :Maar ja, die kampen In Algerije zijn ook een soort gevangenis. indd :En die wall of shame is een gevangenismuur die zwaar bewapend is (Met dank aan Israel en de VS voor het helpen bouwen van die muur) nou ja het is een kwestie van: als je iets doet, dan moet je het goed doen, anders moet je daar niet aan beginnen. en het is bekend dat USA en Israel goede producten leveren ;)

Scottie
02-06-2005, 16:57

Nou, ik kijk hier toch wel van op. Al die jihadies hier die Israel verwijten een muur tussen hen en agressieve Palestijnen op te trekken terwijl Marokko al 40 jaar een muur onderhoud tussen zichzelf en die Saharamensen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik begin steeds meer te begrijpen van die haat en die afkeer bij veel Marokkanen. Die mensen hebben gewoon vanalles te verbergen. Het is maar goed dat Nederland een objectieve en professionele journalistiek kent anders zouden we nooit achter al die misstanden in het land van hun grootouders komen. Scottie.

Pagina's : 1 2 3 [4]