Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LEZING IN TILBURG hihihi

Pagina's : [1] 2 3

chadine
07-03-2003, 00:04

Lezing in Tilburg!!! Lezing in Tilburg!!! Mensen ik heb me rot gelachen daar,er waren mensen daar die de hele tijd duidelijk wilden maken dat ze amazigh of imazigh waren!!!(prima maar 1x is goed geweest)het was de moeite waard ik heb gelachen,de mensen die ook had gelachen laat je horen!!!! Het leukste gedeelte was met die "'dunne"'meid toen ze opstond en mensen haar voor schut zette en Dyab Abou jahjah haar ook voor schut zette!Niet te geloven mensen komen daar en vragen een vraag waarvan ze zelf het antwoord weten en dan ook nog eens slim doen!!!hahahahahahahahahahahahahaha werkelijk......... Laat iemand uitspreken!!!!Dyab je hebt cool en relaxed gereageerd.....meskiennaaaaaaaaa ze was over haar toeren....... De avond was geslaagd alleen er waren snotneuzen bij die dachten dat ze lid waren van Hezbollah.......... Het was echt de moeite waard,maar kom naar een lezing als je een beetje weet wat die partij van plan is en wilt gaan doen en niet klakkeloos reageren en ook nog fel terwijl er niets aan de hand is! :D

chadine
07-03-2003, 00:24
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha meskienaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ALLAH IE HSEN EL AWEN groetjes, chadine

imanyan
07-03-2003, 15:33
Abu jahjah, abu jahjah, :zwaai:

imanyan
07-03-2003, 15:36
Ik ben niet naar die lezing geweest, maar ik heb ook van mensen gehoord die daar geweest zijn dat zij zich daar rot gelachen hebben. Zij hebben vooral moeten lachen van meisjes, die er kuis uitzagen met hun hoofddoeken of met hun haren netjes in model en die zaten te soppen als een jewelste tijdens de aanwezigheid van onze leider Abu Jahjah. De kwijl droop van hun mondhoeken vandaan hihihihihihi. Jammer dat ik dit gemist heb, want dit heb ik wel willen zien. O ja, ik heb ook gehoord dat vrouwen en mannen apart van elkaar zaten. Waarom eigenlijk?

grendel
07-03-2003, 15:53

Origineel gepost door nediaa Hee hallo, Ik ben ook geweest en heb net al gereageerd op de andere topic van ael in Tilburg. Maar inderdaad die koe heeft erg voor schut gestaan!!!! Ik zou niet eens op durven staan als er dat soort .... uit mijn mond kwam. Wat was zij dom zeg en dat heeft ze ook gelijk laten zien! Maar wat Diab abou Jah Jah betreft, goede opvattingen en we moeten hem steunen!!!!! Liefs Nediaa Nep-moslim (wat sta je hier mensen te beledigen, je mag niet roddelen en slecht praten over mensen en in dit geval nog je eigen landgenoot, doos :kwaad: )

grendel
07-03-2003, 15:55
Origineel gepost door chadine hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha meskienaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ALLAH IE HSEN EL AWEN groetjes, chadine Nep-moslim 2 Ha, ha ha ha ha ha ha ha, wat zijn wij stoer, ha ha ha ha kleuters

grendel
07-03-2003, 16:07
Origineel gepost door najibsri WUAHAHHAHAHA grendel....je hebt weer helemaal gelijk Thanks ;) :D Over kwijlende en soppende grietjes gesproken..... :zwaai:

imanyan
07-03-2003, 16:12
Origineel gepost door grendel Thanks ;) :D Over kwijlende en soppende grietjes gesproken..... :zwaai: Ik wil niet roddelen maar ik ben bang dat chadine en nediaa tot de kwijlende en soppende grietjes behoren. Ieder zijn mening maar ik heb al van TWEE mensen gehoord dat hij helemaal niet zo geweldig is als zijn uiterlijk doet voorkomen.

grendel
07-03-2003, 16:26
Origineel gepost door imanyan Ik wil niet roddelen maar ik ben bang dat chadine en nediaa tot de kwijlende en soppende grietjes behoren. Ieder zijn mening maar ik heb al van TWEE mensen gehoord dat hij helemaal niet zo geweldig is als zijn uiterlijk doet voorkomen. De kleren maken de man maar lossen geen proplemen op. Peace :zwaai:

imanyan
07-03-2003, 18:34
Origineel gepost door najibsri Hadith:De profeet (vzmh) zei: 'Hoed jullie voor jaloersheid, want jaloersheid verteert goede werken zoals voor brandstof verteert' (Aboe Dawoed) wijze woorden van een wijze man :goedzo:

chadine
07-03-2003, 23:30
Nediaa laat ze maar,be cool be relaxed !!!!!!Vooroordelen hahahahahahaahahhaa vind het echt zielig ach ja zo'n mensen heb je ook!

BiDaWiJa
08-03-2003, 14:15
Origineel gepost door chadine Lezing in Tilburg!!! Lezing in Tilburg!!! De avond was geslaagd alleen er waren snotneuzen bij die dachten dat ze lid waren van Hezbollah.......... Het was echt de moeite waard,maar kom naar een lezing als je een beetje weet wat die partij van plan is en wilt gaan doen en niet klakkeloos reageren en ook nog fel terwijl er niets aan de hand is! :D ik ben ook geweest. ik vond het een goede lezing maar die snotapen irriteerde me mateloos. het zijn net hersenloze hooligans. de helft van die snotapen ken ik ook. en dat tamazight vrouwke. echt schandalig. net kleuters zijn het. avond was niet echt goed geslaagd helaas. maar ik heb van aboe jahjah genoten. en die snotapen krijgen nog een schup van mij :hihi:

BiDaWiJa
08-03-2003, 14:18
Origineel gepost door al_hamka :hihi: je hebt iets gemist meid. :hihi: je had je zeker doodgelachen daar.

BiDaWiJa
08-03-2003, 14:20
Origineel gepost door nediaa Hallo, Bidawja ik geef je helemaal gelijk, dat bedoelde ik nou ook!!!!!! meid ik was bijna niet binnen gekomen. maar door mijn connecties :hihi: ben ik toch binnengeslopen. dat vond ik wel jammer.

al_hamka
08-03-2003, 14:44

Origineel gepost door BiDaWiJa je hebt iets gemist meid. :hihi: je had je zeker doodgelachen daar. Ewa jah..... :D Gister waren relletjes he in Damsco :D

Pagina's : [1] 2 3