Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is het grootste probleem van heden?..dat vraag ik aan jullie marokko.nl leden!!!

Pagina's : [1] 2

dima_zina85
06-03-2003, 23:48

Waar zal ik mee beginnen het moet ergens op zinnen meiden van tegenwoordig waar gaat het heen? met een goed praatje en ze spreiden ze al hun been ik kan er niet meer tegen ik zie er niet 1, 2, maar negen allemaal doen ze aan one-night-stand zijn dit de islamitische meiden die je kent? ik vraag me af hoe ze hun ouders recht in de ogen kunnen kijken en zonder schaamte blijven kijken, en niet ontwijken ze naaien de stad plat en hun ouders zijn het zat! ze hebben hun eigen dochters niet meer in de hand en glippen telkens weer door hun vingers als korrels zand ze verspreiden zich over heel Nederland en verschijnen zelfs in de krant al gaan ze helemaal naar Wenen als ze maar kunnen spreiden met hun benen of ze m nou kennen via msn of chat ze gaan iedereen af op het internet ze gaan alle rai-party's af en komen er vanaf zonder enkele straf ze worden in elke hoek geschuurd en iedereen weet het, de hele buurt.... :rolleyes:

Chaimae
06-03-2003, 23:50
:giechel: Wees niet verbaasd als je een paar boze reacties krijgt. :D:D

SweetRose
06-03-2003, 23:52
:lol: hahahaah goed gevonden :goedzo: en helemaal gelijk :bril: diegene die zich aangesproken voelen zullen wel spreken ;) :zwaai:

Teaser
06-03-2003, 23:52
mooie liedje...........vraag Raymster om het voor je te zingen

PABLO_ESCOBAR
06-03-2003, 23:53

:giechel: :giechel: :giechel:

dima_zina85
06-03-2003, 23:55
Origineel gepost door zin 'n midar :lol: hahahaah goed gevonden :goedzo: en helemaal gelijk :bril: diegene die zich aangesproken voelen zullen wel spreken ;) :zwaai: ja dat bedoel ik maar.....wie kritiek heeft moet het zeggen ;)

dima_zina85
06-03-2003, 23:57
Origineel gepost door Teaser mooie liedje...........vraag Raymster om het voor je te zingen ewa als je me helpt gaan we het samen zingen :D

dima_zina85
07-03-2003, 12:19
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR :giechel: :giechel: :giechel: het is eigenlijk om te huilen lieverd :(

GangstaLovin
07-03-2003, 12:23
who cares ....

PABLO_ESCOBAR
07-03-2003, 12:26
Origineel gepost door dima_zina85 het is eigenlijk om te huilen lieverd :( :( :verdriet: :huil:

dima_zina85
07-03-2003, 12:28
ja erg he pablo:( maar jah wat moet je er eigenlijk tegen doen.....

dima_zina85
07-03-2003, 12:31
Origineel gepost door GangstaLovin who cares .... ja ik!!!.....sorry hoor maar vind je het niet schandalig wat er de laatste tijd allemaal afspeeld,..en dit is nog zachtjes uitgedrukt...

GangstaLovin
07-03-2003, 12:35
Nee ...ik zie het niet misschien daarom. En iedereen beslist zelf wat ie met zijn leven doet op dat gebied. Als een meisje one night stands wil hebben dan is dat haar keus, zoals zoveel jongens dat ook altijd doen maar waar je dus helemaal niks over hoort. Ik vind dat je geen onderscheid hoort te maken tussen jongens en meisjes. Daarom zeg ik ...who cares. Dat vind ik nu eenmaal.

dima_zina85
07-03-2003, 12:42
ja dat weet ik ook wel...dat je geen onderscheid moet maken....maar het valt bij de meiden echt op....en ze doen echt exreme dingen,....de jongens gaan niet half naakt over straat of naar een feest, en zien er ook niet uit of ze net zijn ontsnapt uit een circus ofzo, met al die make-up.....dat is wat ik wil zeggen,.....plus ze maken hun ouders ziek,,...

dima_zina85
07-03-2003, 13:23

en ik weet ook wel dat het maar eeen klein groepje is,.....

Pagina's : [1] 2