Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lactacyd

Old_Oem_Ishaaq
19-05-2005, 21:02

Salaam dames, Ik gebruik al een aantal jaar Lactacyd wasemulsie. Een paar weken/maand terug hoorde ik van een zuster dat ze op tv lieten zien dat het schadelijk is voor je. Ze kon me niet precies vertellen wat voor schade het kan aanrichten...ze zei iets met eierstokken..maar dat lijkt me stug. Heeft iemand van jullie hier ook van gehoord?? Bedankt, Oem I

nadorya
19-05-2005, 22:10
als het schade aan zou brengen dan zouden ze het uit de verkoop halen toch .ik ken heel veel mensen die het gebruiken en nog nooit klachten over gehoort .

Magribiya
19-05-2005, 22:11
Salaam dames, Ik gebruik al een aantal jaar Lactacyd wasemulsie. Een paar weken/maand terug hoorde ik van een zuster dat ze op tv lieten zien dat het schadelijk is voor je. Ze kon me niet precies vertellen wat voor schade het kan aanrichten...ze zei iets met eierstokken..maar dat lijkt me stug. Heeft iemand van jullie hier ook van gehoord?? Bedankt, Oem I Soub7anaAllah. Lactacyd is toch voor uitwendig gebruik? (Of heb ik tijdens de biologie-lessen niet goed opgelet?)

Zusterke001
19-05-2005, 23:17
Ik geloof ook niet dat het schadelijk is. Vraag het eens aan de dokter of lees de bijsluiter eens goed door.

Pink_Rose
19-05-2005, 23:49

Lactacyd is niet nodig! Je lichaam is zo ingesteld dat het zelf er voor zorgt dat het 'schoon' blijft...tenzij je gekke dingen doet... :rolleyes:

Old_Oem_Ishaaq
20-05-2005, 08:53
Soub7anaAllah. Lactacyd is toch voor uitwendig gebruik? (Of heb ik tijdens de biologie-lessen niet goed opgelet?) Ja het is idd voor uitwendig gebruik. Gewoon een soort zeep voor daar dus.

Old_Oem_Ishaaq
20-05-2005, 08:54
Lactacyd is niet nodig! Je lichaam is zo ingesteld dat het zelf er voor zorgt dat het 'schoon' blijft...tenzij je gekke dingen doet... :rolleyes: Wat versta je onder gekke dingen?

zahira
20-05-2005, 09:38
Ik heb een keer mijn dokter gevraagd. Het is beter om je met water te wassen. Die zeep hoeft niet. De zeep tast de zuurgraad aan ve je .... en daardoor kun je dus infecties krijgen, zoals schimmel infectie, jeukerigheid etc. Het beste is gewoon met water wassen. En bovendien is lactacyd ook voor inwendig gebruik. Want je hebt het ook in vloeibarevorm, en dat doe je in zo'n vagina douche met water erbij, en dan kun je je .... ook van binnen wassen.

Old_Oem_Ishaaq
20-05-2005, 10:34
Ik heb een keer mijn dokter gevraagd. Het is beter om je met water te wassen. Die zeep hoeft niet. De zeep tast de zuurgraad aan ve je .... en daardoor kun je dus infecties krijgen, zoals schimmel infectie, jeukerigheid etc. Het beste is gewoon met water wassen. En bovendien is lactacyd ook voor inwendig gebruik. Want je hebt het ook in vloeibarevorm, en dat doe je in zo'n vagina douche met water erbij, en dan kun je je .... ook van binnen wassen. Dank je wel voor je tip..ik zal het maar op water houden. Ik weet dat je ook voor inwendig gebruik hebt..maar dat durf ik niet.

Pink_Rose
20-05-2005, 10:56
Wat versta je onder gekke dingen? Dat mag je zelf invullen!