Bekijk originele versie : Ael In Tilburg!!!
Heey mensen, wie was er vandaga allemaal bij de bijeenkomst in Tilburg. Ik was er met mijn vriendin. Maar die trut was van de pers, dus zat ik de hele tijd alleen. MAar was wel gaaf, he?!
Xx.
Ja, ben er ook geweest, samen met mijn zusje en broer en we konden linea recta naar huis....echt typisch marokkaans om de niet-reserveringen eerst naar binnen te laten gaan en vervolgens zeggen: Het is vol....teringlijers....wat een waardeloze organisatie van een lezing was dit, zeg........tfoeeeeee.......
Ik was er ,maar heb net een topic geopend!!!Ik heb echt gelachen hahahahaha
Maar het was een goede lezing !!!!!!!!!!!!
groetjes
chadine :zwaai:
Wij waren op tijd.....ruim op tijd zelfs......het lag aan de organisatie dat we niet binnen konden.....laten die teringlijers eerst de niet-reserveringen binnen en vervolgens als al die mensen zijn binnengestormd, roepen ze RESERVERINGEN......en toen was het te laat......tfoeeee...typisch een marokkaanse organisatie.....
flexiegirl
07-03-2003, 20:42
Tja daar zat ie dan met een mond vol tanden
maar ja hij is ook maar een mens:)
yasminatilburg
07-03-2003, 20:51
ikke niet moest werken maar hew wel belenden hier uit tilburg gezien toen het op tv kwam
M_ROCPOWER
08-03-2003, 14:22
Origineel gepost door fakerxx
Wij waren op tijd.....ruim op tijd zelfs......het lag aan de organisatie dat we niet binnen konden.....laten die teringlijers eerst de niet-reserveringen binnen en vervolgens als al die mensen zijn binnengestormd, roepen ze RESERVERINGEN......en toen was het te laat......tfoeeee...typisch een marokkaanse organisatie.....
salam Fakerx,
je moet de schuld niet aan de organisatie geven, ze hebben hun best gedaan om alles onder controle te krijgen. De afspraak was dat de mensen die gereserveerd hadden tussen 19:00 en 19:15 naar binnen konden. Vanaf 19:15 zouden de reservingen niet meer gelden, dus dat betekende dat iedereen naar binnen kon(ook mensen zonder reserving) mits er nog plaatsen vrij waren, maar ja het was een orkaan aan de deur. Ik vond wel dat er teveel mensen rondliepen en belangrijk wilden doen voor niets, dat was storend. Op zich kan ik het wel begrijpen dat men opeens iedereen binnenliet om de boel te kalmeren. Het is net als je op de boot wacht naar maroc wanneer je je gegevens moet invullen en inleveren in de boot dan komt er ruzie. De een wil voorschieten, de ander ziet het en begint ruzie met hem te maken, dat krijg je. Ik zat niet bij de organisatie, maar ik kan het heel goed begrijpen dat ze opeens iedereen naar binnen lieten.
BiDaWiJa
08-03-2003, 14:24
Origineel gepost door M@ROCPOWER
salam Fakerx,
je moet de schuld niet aan de organisatie geven, ze hebben hun best gedaan om alles onder controle te krijgen. De afspraak was dat de mensen die gereserveerd hadden tussen 19:00 en 19:15 naar binnen konden. Vanaf 19:15 zouden de reservingen niet meer gelden, dus dat betekende dat iedereen naar binnen kon(ook mensen zonder reserving) mits er nog plaatsen vrij waren, maar ja het was een orkaan aan de deur. Ik vond wel dat er teveel mensen rondliepen en belangrijk wilden doen voor niets, dat was storend. Op zich kan ik het wel begrijpen dat men opeens iedereen binnenliet om de boel te kalmeren. Het is net als je op de boot wacht naar maroc wanneer je je gegevens moet invullen en inleveren in de boot dan komt er ruzie. De een wil voorschieten, de ander ziet het en begint ruzie met hem te maken, dat krijg je. Ik zat niet bij de organisatie, maar ik kan het heel goed begrijpen dat ze opeens iedereen naar binnen lieten.
ik was er om 7 uur en ik kwam niet binnen via de voordeur. :(
ewa ja dan maar binnen sluipen
BiDaWiJa
08-03-2003, 14:30
en nog 1 ding
die vier bodyguard?!?!?!?!
waarom nou eigenlijk. hij is toch niet de leider van de onderwereld. ik vond die rechts boven wel grappig :D. net een opgeblazen pop. en ze3ma boos kijken :hihi:
ik heb me dood gelachen om die bodyguard :D
M_ROCPOWER
08-03-2003, 14:51
Ik vond dat aboe djahdjah zijn verhaal helder gebracht heeft. Het beste argument daarvoor was dat wij ons moeten verenigen om sterk te zijn, want laten we wel wezen we zijn echt zwak. Wij moeten ervoor zorgen dat wij niet afhankelijk zijn van anderen, maar dat we op onze eigen benen kunnen staan. Stel je eens een samenleving voor waar alles met voorspoed gaat en waar niet gediscrimineerd wordt. Het beeld van de marokkanen in de media is goed en opeens gebeurt het. Een Marokkaan slaat een Nederlander bewusteloos. Er hoeft maar een ding te gebeuren en het beeld is weer negatief en het zijn weer de Marokkanen die slecht zijn. Sommige Marokkanen vinden het erg dat als een Nederlander tegen hem zegt:'hoe komt het dat jullie zo aggresief zijn'. Ze gaan zich schamen voor wat ze zijn omdat een andere Marokkaan toevallig een Nederlander bewusteloos geslagen heeft. Het is alsof die persoon zelf iemand bewusteloos geslagen heeft. Wat gebeurt er dan, die Marokkaan schaamt zich voor wat anderen Marokkanen doen en gaat ruzie maken met zijn landgenoten omdat hij zichzelf voorschut vindt staan. Waarom? Het is toch niet zijn schuld dat die Nederlander een vooroordeel heeft(hij gebruikt het woord jullie). Dat probeerde aboe djah djah ook duidelijk te maken toen een meisje vroeg:'ben je niet bang dat er een tweedeling in de samenleving komt door de oprichting van de partij'. Angst is altijd al een slechte raadgever geweest, dus waarom zou je bang moeten zijn?
Er was ook een berbers meisje die ontplofte omdat djah djah schijnbaar denigrerende opmerkingen gemaakt had over berbers of zoiets, ik heb het niet goed kunnen volgen want het was zo chaotisch in de zaal. De reactie van dat meisje was echt overdreven, maar Djah djah reageerde ook heel emotioneel en zei opeens:'ik wens geen vragen meer te beantwoorden van de a-m-a-zigh.nl'. Dat was een beetje kinderachtig van hem en geeft aan dat hij heel erg gevoelig is voor kritiek.
De meeste Marokkanen die in Nederland wonen zijn berbers uit de rif. Het zou wel heel dom zijn van Djah Djah als hij tegen imazighen is. Alle berbers(ben zelf ook een berber) moeten zich geen zorgen maken, dat meisje uit Antwerpen heeft dat goed duidelijk gemaakt.
Het grappigste vond ik het publieksdebat. Iedereen die naar voren kwam begon te vertellen wat hij allemaal wel niet doet. het was meer van 'ik doe dit en dat en dit beteken ik voor de marokkaanse jeugd etc'. Ik vond dat ze meer reclame voor zichzelf zaten te maken dan dat er werkelijk serieuze vragen gesteld werden.
M_ROCPOWER
08-03-2003, 14:52
Origineel gepost door BiDaWiJa
ik was er om 7 uur en ik kwam niet binnen via de voordeur. :(
ewa ja dan maar binnen sluipen
hahaha:hihi: sneaky
M_ROCPOWER
08-03-2003, 14:57
Origineel gepost door BiDaWiJa
en nog 1 ding
die vier bodyguard?!?!?!?!
waarom nou eigenlijk. hij is toch niet de leider van de onderwereld. ik vond die rechts boven wel grappig :D. net een opgeblazen pop. en ze3ma boos kijken :hihi:
ik heb me dood gelachen om die bodyguard :D
die 4 bodyguards horen denk ik bij het politieke spel. 4 bodyguard maakt wel indruk op de mensen, ze kijken dan al heel anders tegen djah djah dan dat hij met zijn fiets naar de zaal was gekomen en effe snel zijn verhaal kwam vertellen. Net zo min dat alles zo geheimzinnig werd georganiseerd, want geheimzinnigheid leidt tot nieuwsgierigheid. Tenminste ik denk dat het daarom zo is :D
camiliaa
08-03-2003, 15:28
Origineel gepost door nediaa
Hallo,
Ik was er ook en ik vond het erg interessant!
Ik heb me lopen ergeren aan sommige mensen die komen om zich belachelijk te maken.
Verder vond ik Diab abou jah jah wel goed wat opvattingen betreft.
We moeten blij zijn met iemand als hij en achter hem staan!!!!!!!
Wat de organisatie betreft, tja het was niet echt geweldig nee, maar ja een lesje voor de volgende keer.
Trouwens, het schijnt voor Marokkanen nog steeds een probleem te zijn op tijd te komen, jeetje pas om acht uur binnestormen!!
Ik zat lekker op de derde rij!! ihihihihih.
Liefs nediaa,
Abou Jah Jah!!!!!!!!!!!!!!!
te laat komen??? ff recht zetten dit, mensen werden pas om 20.15 u binnen gelaten!!! dus ligt niet aan de te-laat-komers maar aan die beveiliging die iedere keer wel wat nieuws vertelde, arabieren en organisatie gaat niet samen... :jammer:
camiliaa
08-03-2003, 15:30
Origineel gepost door M@ROCPOWER
die 4 bodyguards horen denk ik bij het politieke spel. 4 bodyguard maakt wel indruk op de mensen, ze kijken dan al heel anders tegen djah djah dan dat hij met zijn fiets naar de zaal was gekomen en effe snel zijn verhaal kwam vertellen. Net zo min dat alles zo geheimzinnig werd georganiseerd, want geheimzinnigheid leidt tot nieuwsgierigheid. Tenminste ik denk dat het daarom zo is :D
hij had 4 body guards gekregen omdat hij diezelfde middag met de dood bedreigd is :( uit voorzorgsmaatregelen heeft hij extra beveiliging gekregen, maar die ene met die lange haren dammmmmmnnnnnnnnnnnn die was engggg :( :( :huil:
Krullebol
08-03-2003, 15:30
Origineel gepost door camiliaa
te laat komen??? ff recht zetten dit, mensen werden pas om 20.15 u binnen gelaten!!! dus ligt niet aan de te-laat-komers maar aan die beveiliging die iedere keer wel wat nieuws vertelde, arabieren en organisatie gaat niet samen... :jammer:
hahah wollahillah! ;)
gr uit krullebollenland........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.