Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit is good love

zwiz
06-03-2003, 21:06

love :Iluvu: Weet je wat raar is? Ik kan niet vliegen en ben toch in de wolken! - Ik heb geen hartje van zilver, ik heb geen hartje van goud, maar wel een hartje dat zielsveel van je houdt! - Ik stuur jou een eiland vol kusjes op een zee van liefde - Ik voel je in m'n armen, ik voel je op m'n huid. Hoe hard ik ook kan schrobben, jij gaat er niet meer uit! - Ik was ik en jij was jij. Maar vanaf nu is het wij! - Morgen komt er weer een dag. Een dag die ik liever met jou zag. Zonder jou brengt het geen vreugde meer, alleen slechts doffe pijn. - Liefde zit in een klein hoekje, jammer dat de wereld rond is! - Dat ik van je hou is geen wonder, dat je om me geeft is heel bijzonder. - Vandaag hou ik meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen. - SMAK! Een mobiel kusje! Hou je gsm even bij je oor! - Zonder liefde kan ik niet leven. Jij bent liefde, dus ik kan niet leven zonder jou! - Vergeven is de liefde nog eens gelijk geven! - Ze hebben me geleert dat 1 uur 60 minuten is, 1 minuut 60 seconden, maar ze leerden me nooit dat 1 seconde zonder jou eeuwig duren zou.... - Als jouw hart een cel is, dan wil ik levenslang! - Ik hou nu al meer van je dan toen ik deze zin begon. - Voor de hele wereld ben je iemand... Maar voor iemand ben je de hele wereld! - Ik ben voor je gevallen op straat. Ik zag jouw mooie ogen maar de stoeprand te laat! - Liefde kost niets om te krijgen, maar is onbetaalbaar als je het hebt! - Don't love 1, don't love 2, but love the 1 who loves you! - Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk. - Ik wil alles met je delen, je verdriet, je geluk. Alles met je delen, elk moment, stuk voor stuk. - Love is in the air! Had ik nu maar een vliegtuig... - Ik hou van alle sterretjes in de hemel, maar ze zijn niets vergeleken met de sterretjes in jouw ogen! - Het leven is een stuk leuker sinds jij in m'n leven bent! - Ik geef je 1 kus om te slapen. Ik geef je 2 kusjes om te dromen. Ik geef je oneindig veel kusjes zodat je morgen als je wakker wordt, direct aan mij denkt! - Ik zat tijdens wiskunde te denken aan jou, maar het is niet te berekenen hoeveel ik van je hou! - Echte vrienden zijn als sterren: je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er zijn!

zwiz
06-03-2003, 21:10
.Ik zou een traan willen zijn, geboren in je ogen, leven op je wangen, en sterven op je lippen.

zwiz
06-03-2003, 21:38
ben je gek

Liloesh
06-03-2003, 21:39
heb je nog mooie uitspraken?

zwiz
06-03-2003, 21:41

je hersens kraken

zwiz
06-03-2003, 21:56
I feel your pain, I feel your joy, your happiness is everything to me. Because without you, your love, your care, Completely empty I would be.