Bekijk originele versie : Hoe Ihoulandian Afwassen
TwinkleEye_19
06-03-2003, 20:47
Waar ik werk, doet elk bedrijf z'n eigen afwas omdat er weinig mensen op kantoor werken...de afwas wordt bij mij op kantoor soms door mij soms weer door andere collega's gedaan....
Keer op keer als ik de afwas doe, en iemand van een andere bedrijf komt de keuken binnen, staan ze ff stil en kijken hoe ik afwas....
"Goh, wat doe jij dat anders" hoor ik keer op keer.....
Waarom....
Omdat ik elke kopje nadat ik het ingezeemd heb, weer afspoel met water....
En zij doen dat niet :eek:
Zij laten het sop erop en drogen het met sop en al :schok:
Vandaar dat ik die keer zo'n raar smaakje in m'n koffie proefde :wow:
Toufik19
06-03-2003, 20:49
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Vandaar dat ik die keer zo'n raar smaakje in m'n koffie proefde :wow:
dat was geen koffie,maar spoelwater dat ze in het kopje hadden laten zitten nadat ze de spons in dat water hadden uitgewrongen na het boenen van de ramen
Origineel gepost door Toufik19
dat was geen koffie,maar spoelwater dat ze in het kopje hadden laten zitten nadat ze de spons in dat water hadden uitgewrongen na het boenen van de ramen
:lol:
BentDagilia
06-03-2003, 20:52
Ze zijn Dom daarom ;)
Bent Dagilia
TwinkleEye_19
06-03-2003, 20:53
Origineel gepost door Toufik19
:jammer: :jammer:
Koffie wordt standaard door mij gemaakt :bril:
Kan ik de boel in de gaten houden :D
Wollahhiela, bij ons 5 keer spoelen en met ligia weer doen en weer spoelen (overdreven). :D:D
ATLANTICA
06-03-2003, 20:54
Ik vond het kapot vies, hun maniertje! Ik zeg je, mn ma zou een hartaanval krijgen als ze dat zag, haha, echt nie normaal gewoon!
TwinkleEye_19
06-03-2003, 20:54
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ze zijn Dom daarom ;)
Bent Dagilia
Maar dat is toch raar :rolleyes:
Mijn nicht heeft een bijbaantje bij Blokker, en daar doet een collega het ook zo.....met sop en al laten drogen.... :schok:
Sinsdien spoelt zij ook eerst haar kopje af voordat ze eruit drinkt.. ;)
Jullie zijn bij deze gewaarschuwd :D
Bent_Fes
06-03-2003, 20:57
Jah ik wist wel dat ze de sop niet afspoelen....daarom neem ik (bijna) nooit een kopje koffie/thee van een 'ihoulandian' aan :D
Ewa ja Mocro's blijven Number 1 in schoonmaken/afwassen.... ;)
Bye
Bent_Fes
06-03-2003, 20:59
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Maar dat is toch raar :rolleyes:
Mijn nicht heeft een bijbaantje bij Blokker, en daar doet een collega het ook zo.....met sop en al laten drogen.... :schok:
Sinsdien spoelt zij ook eerst haar kopje af voordat ze eruit drinkt.. ;)
Jullie zijn bij deze gewaarschuwd :D
Wist jij het niet dannnnnnnnn????????? Was effe schrikken Hé........ :p
TwinkleEye_19
06-03-2003, 20:59
Origineel gepost door ATLANTICA
Ik vond het kapot vies, hun maniertje! Ik zeg je, mn ma zou een hartaanval krijgen als ze dat zag, haha, echt nie normaal gewoon!
Wat d8 je van mij...
Ik ben zo perfectionisch in schoonmaken...:D
Van hun manieren wordt ik echt para......alles MOET gewoon schoon zijn... :rolleyes:
Dat is toch normaal.....3la manieren :ego:
TwinkleEye_19
06-03-2003, 21:05
Origineel gepost door Bent_Fes
Wist jij het niet dannnnnnnnn????????? Was effe schrikken Hé........ :p
Wist het wel......
Maar dit keer zag ik het met eigen ogen :schok: bij de afwas van andere bedrijven.....
Die water in die afwasteil was echt zo zwart van de koffie, ging die wijf nog een andere kop met afwasborstel mee afwassen :jammer:
Echt niet normaal!!! :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.