Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou je ooit...

Endless
06-03-2003, 19:41

Met iemand kunnen trouwen..die in een rolstoel zit.. Bijvoorbeeld:Je bent stapelgek op iemand,helemaal in love enzo..Jullie waren van plan om te gaan trouwen...Ewa hij/zij krijgt een ongeluk..hij/zij raakt verlamd... Wat doe je..Blijf je bij diegene?

Guadaloupe
06-03-2003, 19:42
ouyek labas al3aila?

Nadia_
06-03-2003, 19:42
Ik weet het niet :o Lijkt op je verhaal:wijs: :D

Lady_Cazawia
06-03-2003, 19:43
Jazeker zou ik bij diegene blijven!!...Ik bedoel ik kan me geen reden bedenken waarom ik het niet zou doen. Je houd toch van diegene en dat is het enigste wat telt ;)

Endless
06-03-2003, 19:43

Origineel gepost door Guadaloupe ouyek labas al3aila? Labas Hamdouliah... :D Kief enta? maarre antwoord op me vraag? :(

Endless
06-03-2003, 19:45
Origineel gepost door Lady Cazawia Jazeker zou ik bij diegene blijven!!...Ik bedoel ik kan me geen reden bedenken waarom ik het niet zou doen. Je houd toch van diegene en dat is het enigste wat telt ;) Ja,ik geef je gelijk....Maar in dit geval is het jou man..welloe inkomen oke jij kan gaan werken is neem ik aan geen probleem..Maar iemand in een rolstoel..kan gevolgen hebben...Maar ja...Liefde overwint alles...En Allah {swt} waakt over ons..

C_warrior
06-03-2003, 19:47
tuurlijk zou ik bij haar blijven. Ik respecteer haar hoe ze is. Dat ze in een rolstoel komt zal niets veranderen

Endless
06-03-2003, 19:49
Origineel gepost door chabab tuurlijk zou ik bij haar blijven. Ik respecteer haar hoe ze is. Dat ze in een rolstoel komt zal niets veranderen :goedzo:

GangstaLovin
06-03-2003, 19:51
ik weet het niet .....

Lady_Cazawia
06-03-2003, 20:02
Origineel gepost door sarahci Ja,ik geef je gelijk....Maar in dit geval is het jou man..welloe inkomen oke jij kan gaan werken is neem ik aan geen probleem..Maar iemand in een rolstoel..kan gevolgen hebben...Maar ja...Liefde overwint alles...En Allah {swt} waakt over ons.. Ja daar heb je inderdaad ook wel gelijk in, maar ja er zit niks anders op dan Sbar en Allah(swt) zal ons dan verder helpen daar vertrouw ik helemaal op ;)

cheetah
06-03-2003, 20:09
tuurlijk blijf je bij diegene.. althans ik wel. Als je van iemand houdt maakt het echt niet uit hoe diegene eruit ziet...

Chaimae
06-03-2003, 20:13
Ja, als je de mogelijkheid krijgt om met de persoon van wie je houd dan moet je daarbij blijven no matter what, maarja de omgeving heeft ook een invloed. :(

Endless
06-03-2003, 20:17
Origineel gepost door doenja_18 over welke gevolgen heb je het sarah??? Welke gevolgen...Hmm,ja bijvoorbeeld hij zit in een rolstoel..Kan hij werken..ja misschien kan jij werken..Maar verdien je dan wel genoeg?In heel veel dingen...Hij kan in feite niet zoveel meer..dus je bent verantwoordelijk voor hem..Zulke gevolgen..