Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens wat vinden jullie mooi..??

Pagina's : [1] 2

LZN
06-03-2003, 15:29

Wat voor soort dames vinden jullie mooi jongens?? is dat: 1. Marokkaanse meid met zwart haar en bruine ogen 2. Marokkaanse meid met zwart haar en krulletjes à la miss colombia 3. Marokkaanse meid met lang haar tot aan haar k-on-t à la berberprinsesjes 4. Marokkaanse meid met blond haar 5. Geef mij maar een negerin 6. Geef mij maar een lekkere blondine Dutchstyle 7. Geef mij maar een lekkere vette nederlandse koe 8. Ik ben homo 9. Geef mij maar een geit 10. wat anders...........

Jehna
06-03-2003, 15:35
Wat dacht van je van optie: nederlands meisje ipv van nederlandse vette koe of blondine, er zijn meer smaken hoor tjonge jonge

Jehna
06-03-2003, 15:42
ok dat is waar, je hebt gelijk

el_moesiba
06-03-2003, 15:46
ik vind jou mooi want je lijkt op een koe :D

Chaimae
06-03-2003, 21:48

Origineel gepost door Jehna Wat dacht van je van optie: nederlands meisje ipv van nederlandse vette koe of blondine, er zijn meer smaken hoor tjonge jonge Ben je lesbie? :D Flauw, ik weet het :(

fatimaatjee
06-03-2003, 21:49
yep dan ben ik het hahahah ik ben een marokkaan met zwart haar en krulletjes maar ik ben gewoon maar een huisvrouwtje :hihi:

praatjes
06-03-2003, 22:04
Grootte dikke bruine negering met lippen van de maat xxxxl

CYDAL
07-03-2003, 02:50
geef mij die liefe mooie oudetwetse preutse marokkaanse met bruine ogen en zwart haar,want dat waren nog leuke meiden vergeleken met die van tegenwoordig maar jah als ze hier niet meer te vinden zijn dan ga k wel naar marokko em dan ben k er meteen van verzekerd dat ze maagd is wat k overigens ook ben

nadia01
07-03-2003, 08:49
Origineel gepost door CYDAL geef mij die liefe mooie oudetwetse preutse marokkaanse met bruine ogen en zwart haar,want dat waren nog leuke meiden vergeleken met die van tegenwoordig maar jah als ze hier niet meer te vinden zijn dan ga k wel naar marokko em dan ben k er meteen van verzekerd dat ze maagd is wat k overigens ook ben Ieueueueueueueueueuew... wat zeg je dat vies..... Buy the way... in Marokko zijn ze ook zeldzaam hoor.... Hier laten ze tenminste zien hoe ze zijn en dan weet je gelijk waar je aan toe bent, in marokko zijn het wolven in schapenkleren en you never know when they strike..... Nadia

nadia01
07-03-2003, 08:51
Ik heb trouwens ook nog steeds zwart haar en bruine ogen...

boefje
07-03-2003, 10:09
hmmm geef mij maar zo een krullebol ik weet niet maar , daaar val ik gewoon op maar de normaale meis met stijl hhaar is ook oke alleen een krullebol straalt meer avontuur uit. vind ik tenminste :boogie:

nadia01
07-03-2003, 10:12
Origineel gepost door boefje hmmm geef mij maar zo een krullebol ik weet niet maar , daaar val ik gewoon op maar de normaale meis met stijl hhaar is ook oke alleen een krullebol straalt meer avontuur uit. vind ik tenminste :boogie: Dat is ook zo... :D Staat ook veel gezelliger..

CYDAL
08-03-2003, 01:53
hey nadia jij bent er dus zo eentje waar k op val! maar je moet wel maagd zijn dan ben je helemaal perfect en zo niet dan ga k door voor de koelkast

chamalgirl
08-03-2003, 13:24
Origineel gepost door boefje hmmm geef mij maar zo een krullebol ik weet niet maar , daaar val ik gewoon op maar de normaale meis met stijl hhaar is ook oke alleen een krullebol straalt meer avontuur uit. vind ik tenminste :boogie: vind ik ook ben gek op krullen(heb het zelf ook daar niet van) maar ene jongen mag geen krullen hebben, maar mooie zwarte steile haren

Ghatar_tangawia
08-03-2003, 15:22

Origineel gepost door chamalgirl vind ik ook ben gek op krullen(heb het zelf ook daar niet van) maar ene jongen mag geen krullen hebben, maar mooie zwarte steile haren Hoezo niet elgamka... :eek: Krullen staat sommige jongens echt hoor!! Maar stekels vind ik zelf wel stoer staan :Iluvu: :boogie: na na na na na na na na :boogie:

Pagina's : [1] 2