Bekijk originele versie : marokkaanse dealers!!!!!
waarom zijn zo VEEL marokkaanse jongens van in de 20 dealers????
ik begrijp dit niet.
ze studeren en hebben zogenaamd bijbaantje bv in de horeca etc, omdat ze toch elke maand op hun rekening een vast bedrag binnen moeten krijgen.
rijden allemaal in auto's van over de 40.000 euro en ouders zeggen er niks van. die leven ook gewoon van het geld............bloedgeld........HARAM!!!
en het ergste zijn nog die meisjes die vallen op dit soort jongens. een jongen die eerlijk zijn brood verdient wordt al snel gezien als softie en mietje en een dealer als de ideale schoonzoon + echtgenoot
kan iemand me vertellen waarom dit zo is??
:kwaad:.
4vraagtekens
06-03-2003, 14:41
Origineel gepost door batman
ik begrijp dit niet.
ze studeren en hebben zogenaamd bijbaantje bv in de horeca etc, omdat ze toch elke maand op hun rekening een vast bedrag binnen moeten krijgen.
rijden allemaal in auto's van over de 40.000 euro en ouders zeggen er niks van. die leven ook gewoon van het geld............bloedgeld........HARAM!!!
en het ergste zijn nog die meisjes die vallen op dit soort jongens. een jongen die eerlijk zijn brood verdient wordt al snel gezien als softie en mietje en een dealer als de ideale schoonzoon + echtgenoot
:kwaad:
dit is larie...de meeste zijn ok, maar vallen niet zo op en willen ook niet opvallen!
NaDoR.ZiNa
06-03-2003, 14:43
Ik snap die jongens ook echt niet!!! hier zijn aardig wat jongens die dat doen een ookal hebben ze nog zulke mooie kleren aan de aller mooiste auto uit de straat zij krijgen van mij alsnog een dikke middelvinger wallah echt ik haat zulke jongens!!!!! Maar er zijn veel meisjes die daar juist opvallen maar brengen zich alleen maar in problemen en de ouders van die jongens weten het egt wel hoor maar ze willen het niet weten en doen net alsof ze nix in de gaten hebben maar wel elke zaterdag boodschappen doen op de markt van dat geld!!!!
chamalgirl
06-03-2003, 14:47
1 woordt voor zulke gasten TFOE 3LIHOEM en als ik hoor dat er 1 weer is doodgeschoten of neergestoken GOEFIHOEM zou ik zeggen.
Drugsdealer
07-03-2003, 11:45
Jaloers?
Ik heb een vacature open... mocht je intresse hebben mail mij dan even op vacatures@drugsdealer.nl
Laat de mensen in zijn eigen waarde.
Ik zou zeggen kijk alleen naar je zelf, tenslotte gaat iedereen in zijn eigen graf.
Dus werk voor de dood alsof je eeuwig blijft leven, werk voor de toekomst alsof je morgen sterft. :zwaai:
Het is alleen aan Allah om over zulke mensen te oordelen!
Hannane_da_Best
07-03-2003, 12:24
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik snap die jongens ook echt niet!!! hier zijn aardig wat jongens die dat doen een ookal hebben ze nog zulke mooie kleren aan de aller mooiste auto uit de straat zij krijgen van mij alsnog een dikke middelvinger wallah echt ik haat zulke jongens!!!!! Maar er zijn veel meisjes die daar juist opvallen maar brengen zich alleen maar in problemen en de ouders van die jongens weten het egt wel hoor maar ze willen het niet weten en doen net alsof ze nix in de gaten hebben maar wel elke zaterdag boodschappen doen op de markt van dat geld!!!!
JE hebt echt gelijk!! Ik kan er gewoon niet tegen als ik om me heen kijk en zie hoeveel marokkaanse jongens hun leven verpesten en gaan dealen, en dat hun ouders er niks aan doen vind ik nog wel het ergste!!!
En over die jongens die van jou een middelvinger krijgen, van mij krijgen ze er twee!!! Ik heb echt zoooooooo een hekel aan hoe ze zich lopen uit te sloven met die vette Mercedes, za3ma ik ben rijk kijk hoe mooie auto ik kan betalen!! Alsjeblieft, hou toch op!! Als je nou keihad had gewerkt voor die auto, echt hebt gezweet, dan mag je pas trots op jezelf zijn!!! Maar die jongens die er keihard voor hebben gewerkt worden soms ook raar aangekeken, dat vind ik wel erg. De meeste marokkanen gaan er gewoon van uit dat als iemand een dure auto heeft, dat hij gelijk dealt, maar dat is echt niet altijd zo!
casanova_hsij
07-03-2003, 12:28
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
ja mooie auto, mooie kleren............en hij woont in een krot, achterstandswijk :hihi: :hihi: !!
dit zie je toch meteen.............voor schut gewoon...........dat mensen dit niet zien!!!
PABLO_ESCOBAR
07-03-2003, 12:31
Origineel gepost door Drugsdealer
Jaloers?
Ik heb een vacature open... mocht je intresse hebben mail mij dan even op vacatures@drugsdealer.nl
Wat heb ik jou gezegd.... :kwaad:
NaimaBoukari
07-03-2003, 13:02
Origineel gepost door batman
ik begrijp dit niet.
:kwaad:
Nee dat is echt niet zo! Je hebt gelijk dat heel veel meisjes op dealers vallen maar dat komt omdat die meisjes materialistisch zijn!
casanova_hsij
07-03-2003, 13:44
Origineel gepost door casanova_hsij
ja mooie auto, mooie kleren............en hij woont in een krot, achterstandswijk :hihi: :hihi: !!
dit zie je toch meteen.............voor schut gewoon...........dat mensen dit niet zien!!!
Origineel gepost door MrCharme
Ja problemen mee????
Die verslaafde mensen moeten toch ook wat hebben of niet?
Je helpt ze toch van de dood af is het niet?
En vergis je niet, het zijn meestal koeffars die dat gebruiken.
Hoeveel wegen zijn er gebouwd in Marokko door drugsdealers???
Weet jij niet hè.
En hoevele zijn arme zijn er geholpen door drugsdealers
Weet jij ook niet hè.
En luister...dit heeft niks met vrouwen te maken.
een man moet altijd bezig blijven vind ik en tegelijkertijd alles proberen te doen.
- hij moet gestudeerd zijn, mooie diploma's opzak hebben.
- en als hij werkt, moet hij ook zwart kunnen werken in de overgebleven vrije tijd
- desnoods bouwd hij wat contacten hier en daar (nederland is centrum voor softdrugs) en gaat hij bij verdienen.
Zo makkelijk gaat dat hoor, en dat kan iedereen, als je je ballen laat spreken.
Een kwestie van, bam boem pats klaar, roh gha schir anusch...saffi eyeni waha....
Ik geloof niet dat jij er zo over denkt... Niet hoe ik jou ken tenminste...
Agja.. emeni thetzith sek jek..
iwa.. ineji.. memes thedzith? Mlih se me..
tabahat...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.