Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De schaamte is voorbij.........seks geen taboe meer

Pagina's : [1] 2 3

cj_tetuani
17-05-2005, 22:47

Nu we ze3ma het taboe doorgebroken hebben Jongeren ****** elkaar dagelijks…….Met het motto van lang leve de vrijheid. En ook ze3ma modern zijn………….chatten, daten, ******......... Heb een vraag juist aan die mensen…….. die nu zijn ze bezig met seks……… Voor de getrouwde mannen en vrouwen die vreemd gaan…….. Als het goed is ,hebben jullie ook kinderen…… van verschillende leeftijd Willen jullie het zelfde seks cultuur, ook aan jullie kinderen bijbrengen? En ook gescheiden mannen en vrouwen……….. geldt het zelfde vraag aan jullie ook? En voor de jongeren die ****** alles wat los en vast zit…………. Hoe ziet de toekomst van jullie kinderen er uit? Gaan jullie hun bescherming? Of zeg je tegen je zoon en je dochter………. Ga lekker daten en ******………..want ik heb het ook gedaan toen ik jong was…………… De schaamte is voorbij....................

Lella_Roosje
18-05-2005, 15:31
En hierop reageert niemand..

aloi
18-05-2005, 15:35
En hierop reageert niemand.. Klopt, het risico is te groot dat reakties weer verwijdert worden.:kwaad:

cj_tetuani
18-05-2005, 16:48
Klopt, het risico is te groot dat reakties weer verwijdert worden.:kwaad: :jammer: :jammer: :jammer: weinig reacties........... Ik had gehoopt op een debat............... zo zie je maar dat we nog niet rijp zijn voor openlijkheid.................. wel groot mond over Seks bla bla hoe groot je dick hoeveel keer doe je het ik kan niet zonder seks..............bla bla bla

aloi
18-05-2005, 17:01

:jammer: :jammer: :jammer: weinig reacties........... Ik had gehoopt op een debat............... zo zie je maar dat we nog niet rijp zijn voor openlijkheid.................. wel groot mond over Seks bla bla hoe groot je dick hoeveel keer doe je het ik kan niet zonder seks..............bla bla bla Leg mij het nut uit van een debat, als er telkens reakties worden verwijderd.:kwaad:

Lella_Roosje
18-05-2005, 20:54
Klopt, het risico is te groot dat reakties weer verwijdert worden.:kwaad: Als iedereen het netjes en beschaafd zou houden, zouden er geen reacties verwijderd hoeven te worden. :) Maar goed, die debat kan je vergeten a tetuani.

cj_tetuani
18-05-2005, 22:23
Als iedereen het netjes en beschaafd zou houden, zouden er geen reacties verwijderd hoeven te worden. :) Maar goed, die debat kan je vergeten a tetuani. :jammer: :jammer: :jammer:

Hasnilove
19-05-2005, 20:18
Nu we ze3ma het taboe doorgebroken hebben Jongeren ****** elkaar dagelijks…….Met het motto van lang leve de vrijheid. En ook ze3ma modern zijn………….chatten, daten, ******......... Heb een vraag juist aan die mensen…….. die nu zijn ze bezig met seks……… Voor de getrouwde mannen en vrouwen die vreemd gaan…….. Als het goed is ,hebben jullie ook kinderen…… van verschillende leeftijd Willen jullie het zelfde seks cultuur, ook aan jullie kinderen bijbrengen? En ook gescheiden mannen en vrouwen……….. geldt het zelfde vraag aan jullie ook? En voor de jongeren die ****** alles wat los en vast zit…………. Hoe ziet de toekomst van jullie kinderen er uit? Gaan jullie hun bescherming? Of zeg je tegen je zoon en je dochter………. Ga lekker daten en ******………..want ik heb het ook gedaan toen ik jong was…………… De schaamte is voorbij.................... Hahaha lig hier helemaal in de scheur a mattie, je hebt in principe wel gelijk. Er is geen taboe in de tijdperk van de vrijheid....... :)

LOSTINMYHEAD
19-05-2005, 21:39
Nu we ze3ma het taboe doorgebroken hebben Jongeren ****** elkaar dagelijks…….Met het motto van lang leve de vrijheid. En ook ze3ma modern zijn………….chatten, daten, ******......... Heb een vraag juist aan die mensen…….. die nu zijn ze bezig met seks……… Voor de getrouwde mannen en vrouwen die vreemd gaan…….. Als het goed is ,hebben jullie ook kinderen…… van verschillende leeftijd Willen jullie het zelfde seks cultuur, ook aan jullie kinderen bijbrengen? En ook gescheiden mannen en vrouwen……….. geldt het zelfde vraag aan jullie ook? En voor de jongeren die ****** alles wat los en vast zit…………. Hoe ziet de toekomst van jullie kinderen er uit? Gaan jullie hun bescherming? Of zeg je tegen je zoon en je dochter………. Ga lekker daten en ******………..want ik heb het ook gedaan toen ik jong was…………… De schaamte is voorbij.................... kijk ik wil niet fock up doen maar WAT KAN DIE MENSEN HET NOU SCHELEN... iedereen weet wat haram is en iedere keer komen weer mensen die weer zeggen het mag niet.... sex mag niet eerst trouwen weet ik veel jullie verspillen jullie tijd en gedoe waarom let je gewoon op je eigen leven zolang jij weet dat je goed leeft fu ck iedereen!! zoals ik leef ik heb schijt aan iedereen al pijp je heel de wereld i dont give a shit!! :moe: logisch dat niemand wilt reageren iedere keer komen mensen zoals jou weer en vertellen wat niet mag je leest het zelf iedereen ne ukt op los je leest het zelf op die topics en je ziet het op straat dus niemand is geintereseert in de islam!! heel jammer en heel triest :jammer: ik weet dat je het goed bedoel maar het helpt niet dus verspil je tijd niet en ga een goeie leven maken en inshallah leidt allah jou op de goeie pad :hadj: :goedzo:

cj_tetuani
19-05-2005, 22:11
kijk ik wil niet fock up doen maar WAT KAN DIE MENSEN HET NOU SCHELEN... iedereen weet wat haram is en iedere keer komen weer mensen die weer zeggen het mag niet.... sex mag niet eerst trouwen weet ik veel jullie verspillen jullie tijd en gedoe waarom let je gewoon op je eigen leven zolang jij weet dat je goed leeft fu ck iedereen!! zoals ik leef ik heb schijt aan iedereen al pijp je heel de wereld i dont give a shit!! :moe: logisch dat niemand wilt reageren iedere keer komen mensen zoals jou weer en vertellen wat niet mag je leest het zelf iedereen ne ukt op los je leest het zelf op die topics en je ziet het op straat dus niemand is geintereseert in de islam!! heel jammer en heel triest :jammer: ik weet dat je het goed bedoel maar het helpt niet dus verspil je tijd niet en ga een goeie leven maken en inshallah leidt allah jou op de goeie pad :hadj: :goedzo: Wat is verkeerd aan als me over een bepaalde onderwerpen wil discussiëren Als je goed leest, heb ik het woord, Geloof en haram niet gebruikt………… Mijn topic gaat over het taboe doorberken. Vreemd gaan Seks cultuur En mijn vraag aan al die gasten Hoe ziet de toekomst van hun kinderen er uit? Gaan ze hun bescherming? Tegen al dat katten kwaad………… Of geven ze een beter seksuele voorlichting……. Of gaan zeggen tegen hun kids…………. Je bent vrij, doe wat je wilt…………… Bedankt voor jouw reactie

Ceuta_diamantje
19-05-2005, 22:24
Salaam Ehliekoem, Ik zou het niet weten, Dat moet ik met me toekomstige man ff bespreken (Die ik nog moet tegenkomen) Hahaha, Ik zelf zou heel open tegen me Kindertjes zijn! Maar ik wil ze In sah Allah volgens de Islam opvoeden en daarbij hoort geen Taboe op seks, Maar daar hoort ook geen seks VOOR het huwelijk of vreemdgaan BINNEN het huwelijk! Ma'salama, Oegtiekoem Fi Dine

cj_tetuani
19-05-2005, 22:32
Salaam Ehliekoem, Ik zou het niet weten, Dat moet ik met me toekomstige man ff bespreken (Die ik nog moet tegenkomen) Hahaha, Ik zelf zou heel open tegen me Kindertjes zijn! Maar ik wil ze In sah Allah volgens de Islam opvoeden en daarbij hoort geen Taboe op seks, Maar daar hoort ook geen seks VOOR het huwelijk of vreemdgaan BINNEN het huwelijk! Ma'salama, Oegtiekoem Fi Dine MashaAllah zuster

Ceuta_diamantje
19-05-2005, 22:38
MashaAllah zuster Elgair In sah Allah Ya Agie, Hoe denk jij erover? :nijn:

cj_tetuani
19-05-2005, 22:47
Elgair In sah Allah Ya Agie, Hoe denk jij erover? :nijn: Een aantal redenen voor het verbod zouden duidelijk voor ons kunnen zijn, zoals de verdorvenheden die het gevolg zijn van zina, het mixen van de seksen, de verspreiding van fatale ziektes enzovoorts. Wanneer de Islaam onwettige relaties verbiedt, dan is de intentie erachter om het geslacht en de eer van mensen te beschermen, als apen van de een naar de ander springen, een vriend die geslachtsgemeenschap heeft met zijn vriendin en mensen die geslachtsgemeenschap hebben met hun eigen familieleden enzovoorts, alsof ze zich in de jungle bevinden. Waarlijk, zij zijn nog erger dan dieren, aangezien sommige dieren weigeren zulke dingen te doen, maar deze mensen weigeren niet en het kan ze niets schelen.

Ceuta_diamantje
20-05-2005, 13:39

Een aantal redenen voor het verbod zouden duidelijk voor ons kunnen zijn, zoals de verdorvenheden die het gevolg zijn van zina, het mixen van de seksen, de verspreiding van fatale ziektes enzovoorts. Wanneer de Islaam onwettige relaties verbiedt, dan is de intentie erachter om het geslacht en de eer van mensen te beschermen, als apen van de een naar de ander springen, een vriend die geslachtsgemeenschap heeft met zijn vriendin en mensen die geslachtsgemeenschap hebben met hun eigen familieleden enzovoorts, alsof ze zich in de jungle bevinden. Waarlijk, zij zijn nog erger dan dieren, aangezien sommige dieren weigeren zulke dingen te doen, maar deze mensen weigeren niet en het kan ze niets schelen. Oog om oog… Twee jonge mannen kwamen altijd bijeen om te zondigen. De shaitan had hun volledig in zijn macht. En dit allemaal terwijl zij getrouwd waren. Op een dag begon één van hen aan zijn zoveelste avontuur. Hij beloofde een vrouw, die hij had leren kennen, een leuke avond. Hij moest alleen nog even van zijn vrouw zien af te komen. Hij wist zijn vrouw ervan te overtuigen dat hij moest overwerken en dat zij maar beter naar haar ouders kon gaan en vertrok vervolgens naar zijn afspraakje. Toen hij aankwam werden zijn wildste fantasieën hem reeds in het vooruitzicht gesteld. De vrouw stelde voor om eerst gezellig in het park te gaan zitten en daarna naar zijn huis te gaan. Thuis aangekomen vroeg de vrouw of hij niet wat eten en drinken in huis had. Dit had hij echter niet, maar hierdoor liet hij zich niet stoppen. Hij stapte in zijn auto en reed naar het dichtstbijzijnde restaurant. Toen hij alle benodigdheden had gekocht en terug naar huis reed werd zijn pret al snel verstoord door een agent die hem tot stoppen dwong. Hij had een aantal stopborden genegeerd en moest meekomen naar het bureau. Eenmaal aangekomen op het politiebureau belde hij zijn goede vriend op met de mededeling dat een ‘lekker wijf’ op hem thuis zat te wachten en dat hij vast zat op het politiebureau en voorlopig nog niet weg kon. Hij bood dit buitenkansje aan zijn enige echte vriend. “Je moet naar mijn huis gaan om het werk af te maken! En vergeet niet, nadat je klaar bent, om die sloerie thuis af te zetten …en een beetje tempo, want ik ben bang dat mijn vrouw strakjes komt en haar daar treft.”, zei hij door de telefoon. Zijn vriend stelde hem gerust en bedankte hem voor dit fantastische aanbod. En zo vertrok de trouwhartige kameraad naar het huis van zijn goede vriend die vast zat op het politiebureau. Hij maakte de deur open en keek naar binnen en kon geen stap verder zetten, hij kon zijn ogen niet geloven….Ben jij dat!? Dit bestaat niet!!” Het was zijn eigen vrouw in het huis van zijn beste vriend. Hij ging tekeer als een gek, en bleef maar schreeuwen: “Jij bent mijn vrouw niet meer, Jij bent mijn vrouw niet meer!” Dit doet mij denken aan de volgende woorden van imam es-Shaaficie: “Overspel is te vergelijken met een schuld die je aangaat. Weet dat het aflossen ervan gebeurt doordat anderen (weer) overspel plegen met jouw familie. En wie voor een bedrag van 2000 dirham overspel pleegt met andermans familie, hiervoor zullen anderen voor het luttele bedrag van een kwart dirham overspel plegen met zijn familie.”

Pagina's : [1] 2 3