Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kunnen Jullie........

Shining_Star
06-03-2003, 13:53

Salaam iedereen, Kunnen jullie goed op schieten met jullie nichten of neven uit Marokko? Of hebben jullie echt van die jaloerse gierige nichten?? :rolleyes: :zwaai:

SaraZena
06-03-2003, 13:55
van al die honderd nichten en neven die ik heb, kan ik maar met 1 nicht opschieten. de rest zijn allemaal jaloerse, achterbakse &^$@#%^ :zwaai:

Shining_Star
06-03-2003, 13:56
Origineel gepost door SaraZena van al die honderd nichten en neven die ik heb, kan ik maar met 1 nicht opschieten. de rest zijn allemaal jaloerse, achterbakse &^$@#%^ :zwaai: Wallah ik heb echt van die gierige nichten en JALOERS dat ze zijn :p

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 13:59
Ik heb maar een 3 achternichten wonen daar.... En je wil niet weten hoe ze de straat opgaan...???? Ze denken hoe bloter des te mooier en hoe meer make up hoe leuker ze er uitzien....echt vreselijk!!!! En ze doen zo uit de hoogte...omdat wij lange kleding dragen en hoofddoeken op hebben.... Sorry maar ik schaam me dood om buiten met hun te lopen..en dat komt dus zelden voor!!! Maar ik heb echt geen goede band met ze... En dat ligt zeker niet aan mij.....

Shining_Star
06-03-2003, 14:25

Origineel gepost door Ghatar_tangawia Ik heb maar een 3 achternichten wonen daar.... En je wil niet weten hoe ze de straat opgaan...???? Ze denken hoe bloter des te mooier en hoe meer make up hoe leuker ze er uitzien....echt vreselijk!!!! En ze doen zo uit de hoogte...omdat wij lange kleding dragen en hoofddoeken op hebben.... :jammer:

NaDoR.ZiNa
06-03-2003, 14:27
Allemaal 1 pot nat!!!!!! Bijna allemaal dan :D :zwaai:

saloua_lopez
06-03-2003, 15:29
Ik kan heeeeeeeeeeel goed met ze opschieten... wij plegen daar rwinaaaaaaaa... ik heb echt vette COOLE nichten en ze worden steeds modebewuster.... i love them!!!!!!!!!!!!!!!!!! PEACE FOR MY NEECE

Liloesh
06-03-2003, 15:32
Origineel gepost door blingblingfreek Salaam iedereen, Kunnen jullie goed op schieten met jullie nichten of neven uit Marokko? Of hebben jullie echt van die jaloerse gierige nichten?? :rolleyes: :zwaai: ik heb honderde neven die achter me lopen...nou je kent da wel...en jaloerse nichten zijn er altijd, maar ik weet diep in mijn eigen dat ze niet slecht zijn.

angel_eyes1986
06-03-2003, 15:44
ik kan goed op schieten met ze!en daar ben ik blij mee

Chatefemqemamu
06-03-2003, 15:55
kan met iedereen opschieten... we zijn cool... :wijs: (vooral met 1 neef in t bijzonder) behalve met m'n schoonzus!!!! (die ga ik op een dag echt afmaken denk ik)

Bario_Woman
07-03-2003, 18:35
Nichten :rolleyes: tja wat kan ik daar over zeggen ;)

Guadaloupe
07-03-2003, 18:47
nou....ik kan met IEDEREEN opschieten....alhamdoulilah :D