Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help....!!Wat moet ik doen??

Kamillia_nador
17-05-2005, 22:28

Ik heb al een tijde contact met een leuke jongen, en heb dus sinds kort voor het eerst met hem afgesproken.....We vinden elkaar erg leuk, maar wat me was opgevallen bij hem is dat hij zuigzoenen had in zijn nek en liep met een sjaal om zijn nek dat terwijl het mooi weer was...Ik bedoel hij weet zelf dat ik niet gek ben...Maar wat vinden jullie wat ik moet doen. Graag serieuze reacties... Alvast bedankt

socialedienst
17-05-2005, 22:32
je moet... die man geen aandacht geven... hem laten zitten... 'dumpen' zoals jullie altijd zeggen... jij kan de man namenlijk niks schelen...kon je m wel wat schelen dan had ie: A: niet intiem in de buurt komen van een andere dame en zich ZEKER niet laten kussen in zijn nek.... B: Tegen je opgebiecht wat er aan de hand is... en last and most important..: C: HAD IE BIJ JE OUDERS OM JE HAND GEVRAAGD EN WAS IE NIET MET JE DE STRATEN AAN T VERKENNEN wash ken je jezelf beter dan de gene die je heeft gemaakt KAMILLIA?

Miss_Wafae
17-05-2005, 22:44
je moet... die man geen aandacht geven... hem laten zitten... 'dumpen' zoals jullie altijd zeggen... jij kan de man namenlijk niks schelen...kon je m wel wat schelen dan had ie: A: niet intiem in de buurt komen van een andere dame en zich ZEKER niet laten kussen in zijn nek.... B: Tegen je opgebiecht wat er aan de hand is... en last and most important..: C: HAD IE BIJ JE OUDERS OM JE HAND GEVRAAGD EN WAS IE NIET MET JE DE STRATEN AAN T VERKENNEN wash ken je jezelf beter dan de gene die je heeft gemaakt KAMILLIA? Niets Aan Toe Te Voegen! Ik Kan Nou Wel Gaan Zeggen Hoe Dom Ik Het Van Je Vindt Dat Je Uberhaupt Met Hem Afspreekt Maar Daar Schiet Ik Niks Mee Op. Je Weet Zelf Ook Wel Wat Goed En Wat Fout Is. Vrouwke, Hou Je Eer Hoog, Stel Je Ouders Niet Te Teleur En Houdt Je Bezig Met Dingen Die Echt Belangrijk Zijn ;)

meknes84
17-05-2005, 23:11
maaat geefje gelijk !! maaar bij punt c dar gaat wat te snel vriend !!! awailie ze kenne elkaar ne !! want ga je om eeen hand vragen ! maar ja sd heeft wel gelijk gewoon weg schoppen !! of je moet zelf echt zo hopeloos zijn en geen vriend kunne krijgen dan maar blijven net als een stukje gum!! (dol ,metje ) ga dooorr met je leven en alles is met mekteb meid !

Nihad99
18-05-2005, 11:10

waarom open je nog een topic hierover? Hij had al een zuigzoen toen je bij hem aankwam een zuigzoen blijft niet 3 maanden of een jaar in je nek..dus het is duidelijk dat hij loopt te rotzooien met iemand anders...................

psyco1
18-05-2005, 12:03
Ik heb al een tijde contact met een leuke jongen, en heb dus sinds kort voor het eerst met hem afgesproken.....We vinden elkaar erg leuk, maar wat me was opgevallen bij hem is dat hij zuigzoenen had in zijn nek en liep met een sjaal om zijn nek dat terwijl het mooi weer was...Ik bedoel hij weet zelf dat ik niet gek ben...Maar wat vinden jullie wat ik moet doen. Graag serieuze reacties... Alvast bedankt dumpen die handel, hij heeft blijkbaar al een vriendin of pakt alles wat los en vast zit... hahhaha wie loopt er nou met een sjaal :hihi:

loubna27
18-05-2005, 12:55
Nou meid, Hij zal wel denken dat je hem maar dankbaar moet zijn dat hij bij een ander haalt en het niet van jou vraagt. Zoveel respect heeft die jongen voor je ze3ma!! De grootste lariekoek die er bestaat en ik zou maar de eer aan mezelf houden en die jongen geen aandacht meer schenken!!

socialedienst
18-05-2005, 12:57
maaat geefje gelijk !! maaar bij punt c dar gaat wat te snel vriend !!! awailie ze kenne elkaar ne !! want ga je om eeen hand vragen ! maar ja sd heeft wel gelijk gewoon weg schoppen !! of je moet zelf echt zo hopeloos zijn en geen vriend kunne krijgen dan maar blijven net als een stukje gum!! (dol ,metje ) ga dooorr met je leven en alles is met mekteb meid ! zal ik maar weer op JOU in gaan.. Hij kent r niet.....dus dan is t maar goed dat ze stiekem afspreken en rotzooien op straat? dat ze zij aan zij lopen terwijl dat niet is toegestaan? je weet toch dat als er een man en een vrouw alleen samen zijn....dat de shayatien aanwezig zijn bij hun dan? nu kan je me vragen: 'WAT IS DAN DE OPLOSSING SUKKEL! MET JE GROTE BEK..' dan antwoord ik: De oplossing is dat hij alsnog aan r huis komt...waarna ze m netjes, op een nette, niet stiekeme manier kan leren kennen....er is heus wel een weg behalve de HARAM weg...maar ja.........dan moet er wel liefde zijn uiteraard..............................dat is wat jullie missen bij die zgn vriendjes van jullie... :) -SD-

Intellect85
18-05-2005, 13:40
je moet... en last and most important..: C: HAD IE BIJ JE OUDERS OM JE HAND GEVRAAGD EN WAS IE NIET MET JE DE STRATEN AAN T VERKENNEN wash ken je jezelf beter dan de gene die je heeft gemaakt KAMILLIA? Jij bent een man naar het hart. Walahilla.. straten verkennen! Meid je verdient idd beter dan iemand die klaarblijkelijk niet klaar is met de rest van het vrouwenvolk. Ga op naar iets serieus (als je een relatie wilt)... Een man met ballen (grof he!?). Onlangs is er om mijn hand gevraagd door een jongen die ik nauwelijks ken! Het gaat erom welke intentie hij heeft. Laat hem met zijn sjaaltje en een baal suiker maar aan huis komen en dan praten we over wederzijds respect en eventueel een relatie. Daarnaast ben ik niet echt happig om door onbekenden direct ten huwelijk gevraagd te worden, maar het is nog altijd beter dan je tijd verdoen aan een huichelaar.