Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse bende vorming????

Pagina's : [1] 2

qwatra
06-03-2003, 13:52

Salaam, Hebben jullie het ook vaak dat als jullie met een hele hoop marokkaanse vrienden/vriendinnen op stap zijn, dat de mensen dit zien als bende vorming?? Vind je het ook niet raar dat als wij in bende weggaan dat direct wordt gezien als een gevaar, dat vindt ik nou echt raar, en eerlijk gezegd echt wel erg!!!!! :( :( maha salama

piraat
06-03-2003, 14:05
tja wat doe je ertegen? niet veel he

the_silver_one
06-03-2003, 14:10
Doe je kin in de lucht en loop door. Kijk ze aan en rol met je ogen. Haat vermenigvuldigen met Haat === Liefde :D

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:10
Haahhahhaha....mseken!!!!! Maar ze zien dan een paar donkere meiden, sommige met hoofddoeken en dan wordt het gelijk oppassen geblazen....:D Daar zijn de mocro meiden....(dankzij de reputatie die de marokkaanse jongens hebben opgebouwd). Het zijn natuurlijk niet alle marokkaanse jongens maar toch ze gaan altijd van het negatieve uit...

praatjes
06-03-2003, 14:16

Wanneer je in een dergelijke groep bevind, is het gewoon gezellig en je hebt veel vrienden, maar je wordt meteen verdacht. Ook in de supermarkt ben je meteen al verdacht wanneer je boodschappen doet.

piraat
06-03-2003, 14:17
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Haahhahhaha....mseken!!!!! Maar ze zien dan een paar donkere meiden, sommige met hoofddoeken en dan wordt het gelijk oppassen geblazen....:D Daar zijn de mocro meiden....(dankzij de reputatie die de marokkaanse jongens hebben opgebouwd). Het zijn natuurlijk niet alle marokkaanse jongens maar toch ze gaan altijd van het negatieve uit... jij bent obviously gehersenspoeld dat Marokkaanse jongens bij voorbaat al slechte jongens zijn. Al schrijf je daarna nog dat ze niet allemaal zo zijn. :kwaad:

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:30
Origineel gepost door piraat jij bent obviously gehersenspoeld dat Marokkaanse jongens bij voorbaat al slechte jongens zijn. Al schrijf je daarna nog dat ze niet allemaal zo zijn. :kwaad: Ik wist dat de marokkaanse jongens zich gelijk aangesproken zouden voelen!!! Maar dat is nergens voor nodig... maar ik zei dat omdat ik het dus ze3ma vanuit de nederlandse kant bekeek. Zoals zij altijd zo beledigend praten over Marokkaanse jongens...maar de meiden vallen mee want die doen het heel goed op school...zo denken echt wel de meeste Nederlanders hoor... En ik kan daar over meepraten aangezien ik al jaren omringd ben door ze, En ze hebben dus altijd dat vooroordeel....

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:33
Origineel gepost door batman dom! Dat slaat zeker op mij :D Maar zo denken ze echt....Hoezo denken jullie dat ze positief praten over de Marokkaanse jongens wella?? aahaha En trouwens...Ik ben zeer zeker niet dom... Maar jah...ik kan er niets aan doen dat je het verkeerd interpreteerd!! Dat ligt namelijk aan jezelf :D

piraat
06-03-2003, 14:34
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Ik wist dat de marokkaanse jongens zich gelijk aangesproken zouden voelen!!! Maar dat is nergens voor nodig... maar ik zei dat omdat ik het dus ze3ma vanuit de nederlandse kant bekeek. Zoals zij altijd zo beledigend praten over Marokkaanse jongens...maar de meiden vallen mee want die doen het heel goed op school...zo denken echt wel de meeste Nederlanders hoor... En ik kan daar over meepraten aangezien ik al jaren omringd ben door ze, En ze hebben dus altijd dat vooroordeel.... dus dacht jij: 'Laat ik het bevestigen door het zwart op wit te zetten' :goedzo: :zwaai:

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:37
Origineel gepost door piraat dus dacht jij: 'Laat ik het bevestigen door het zwart op wit te zetten' :goedzo: :zwaai: Haahahaha, je probeert ze3ma sarcastisch over te komen!! Mij belachelijk maken met wat ik heb gezegd..maar poging mislukt :p Want wat je zegt slaat nergens op...... Lees eens eerst even goed wat haar vraag was...en laat vervolgens je hersenen werken...als dat tenminste mogelijk is :p

piraat
06-03-2003, 14:41
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Haahahaha, je probeert ze3ma sarcastisch over te komen!! Mij belachelijk maken met wat ik heb gezegd..maar poging mislukt :p Want wat je zegt slaat nergens op...... Lees eens eerst even goed wat haar vraag was...en laat vervolgens je hersenen werken...als dat tenminste mogelijk is :p En dan mij beschuldigen van sarcastische opmerkingen terwijl er in jouw reactie overvloedig gebruik wordt gemaakt van sarcasme en jij juist mij probeert belachelijk te maken. Maar ik dacht toch echt dat ze je mening vroeg uit jouw oogpunt gezien. Ze heeft niet gezegd dat je je moet inbeelden dat je een Nederlander bent. :) :zwaai:

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:47
Origineel gepost door piraat En dan mij beschuldigen van sarcastische opmerkingen terwijl er in jouw reactie overvloedig gebruik wordt gemaakt van sarcasme en jij juist mij probeert belachelijk te maken. Maar ik dacht toch echt dat ze je mening vroeg uit jouw oogpunt gezien. Ze heeft niet gezegd dat je je moet inbeelden dat je een Nederlander bent. :) :zwaai: Ze zegt dat ze het raar vind dat ZE de Marokkaanse meiden als een gevaar beschouwen!! En ik probeerde het haar dus duidelijk te maken vanuit hun standpunten en ik heb haar daar niet over horen klagen..jij wel? Maar jah ik kan er ook niets aan doen dat je je gelijk aangevallen voelt want zo kom je namelijk over!!! :p En trouwens ik probeer jou helemaal niet belachelijk te maken?? Ga alsjeblieft geen onzin uitkramen zeg...

piraat
06-03-2003, 14:51
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Mij belachelijk maken met wat ik heb gezegd..maar poging mislukt :p zie quote was jij niet degene die dat als eerste heeft gezegd. en dan zeggen dat ik onzin uitkraam :giechel: :zwaai: ps ik voelde me helemaal niet aangevallen

chamalgirl
06-03-2003, 14:53
hahahhaaahhahahha ja meiske daar heb je helemaal gelijk in. ze zien inderdaad als een gevaar. zelf vind ik dat ook heel raar. zoals ooit een lerares tegen me zei overal waar jullie naartoe gaan zijn jullie met een groepje b.v. naar ene uitzendbureau dan gaat er 1 naar binnen en 2 staan buiten te w8ten en jullie praten/lachen ook zo hard, maar ja wie houdt er nou niet van gezelschap toch? zoals ik weer zie holanders zijn gewoon saaie mensen joh

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:55

Origineel gepost door piraat zie quote was jij niet degene die dat als eerste heeft gezegd. en dan zeggen dat ik onzin uitkraam :giechel: :zwaai: ps ik voelde me helemaal niet aangevallen Je kraamt ook degelijk onzin uit maar blijkbaar ben je je er niet van bewust merk ik!!!:D Trouwens ik zei: Zo kom je namelijk over!!!!! Dus misschien is dat niet zo maar aangezien ik jou niet ken laat ik ook duidelijk merken dat ik dat niet zeker weet!!! Maar natuurlijk lees jij daar overheen...en kom je gelijk weer met zo een " ZINNIGE " opmerking...ahahahahaa :D(want volgens jezelf kraam je immers geen onzin uit yek?)

Pagina's : [1] 2