Bekijk originele versie : wie durf beweren dat we problemen hebben???
4vraagtekens
06-03-2003, 13:40
ja wie durf te zeggen dat marokkanen problemen hebben???
Corleone
06-03-2003, 13:42
Marokkanen niet nee, maar er zou best een Marokkaan zijn die een probleem heeft
Origineel gepost door Corleone
Marokkanen niet nee, maar er zou best een Marokkaan zijn die een probleem heeft
Salaam,
Ik wou even zeggen dat ik je avatar echt moooooooi vind, elke keer ik ernaar kijk ben ik blij!!!!!!! :D :D
Nou als de kans op schizofrenie bij Marokkaanse jongens in Nederland 11 keer hoger ligt dan bijv. bij Turkse jongens in Nederland, lijkt mij dat Marokkanen toch wel een ernstig probleem hebben dat moet worden opgelost om het aantal potentiele schrizofenen te doen dalen. Om te beginnen bij die 11 keer verhoogde kans, lijkt me wel zo handig om de oplossing te zoeken bij de oorzakers ervan: stress en assimilatiedwang moet gereduceerd worden tot 0 :D
Corleone
06-03-2003, 13:46
Origineel gepost door qwatra
Salaam,
Ik wou even zeggen dat ik je avatar echt moooooooi vind, elke keer ik ernaar kijk ben ik blij!!!!!!! :D :D
:hihi:
chouroek
06-03-2003, 13:46
Welke mens heeft geen probleem?
bestaat gewoon niet!!
4vraagtekens
06-03-2003, 13:52
Origineel gepost door nadiaaa
Nou als de kans op schizofrenie bij Marokkaanse jongens in Nederland 11 keer hoger ligt dan bijv. bij Turkse jongens in Nederland, lijkt mij dat Marokkanen toch wel een ernstig probleem hebben dat moet worden opgelost om het aantal potentiele schrizofenen te doen dalen. Om te beginnen bij die 11 keer verhoogde kans, lijkt me wel zo handig om de oplossing te zoeken bij de oorzakers ervan: stress en assimilatiedwang moet gereduceerd worden tot 0 :D
mijn mening is dat ze minder naar tv en naar amerikaanse shit moeten gaan kijken en luisteren! dat is de echte reden van hun verval!
4vraagtekens
06-03-2003, 14:03
Origineel gepost door ColdSteel
denken jullie nou echt dat julie problemen hebben ?
jullie hebben geen idee wat echte problemen zijn mensen !!
en daar kunnen jullie me gerust op vertrouwen!!!!!!!!!!!!
wij en nog eens wij ...je bent denk zo'n betwetertje , sorry broeder..de problemen zijn in mijn ogen te verwaarlozen!
4vraagtekens
06-03-2003, 14:24
Origineel gepost door ColdSteel
leer begrijpend lezen
je hebt gelijk dat moeten we veel doen :D :cool:
TwinkleEye_19
06-03-2003, 18:43
Origineel gepost door 4vraagtekens
ja wie durf te zeggen dat marokkanen problemen hebben???
Ja ik zeg wat het probleem is........
JIJ :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.