Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen Sex

Pagina's : [1] 2 3 4 5

the_silver_one
06-03-2003, 13:29

Wisten jullie dat.. Als een vrouw geen sex geeft aan haar man, op het moment dat hij daar behoefte aan heeft dan vliegt haar engel weg..

Corleone
06-03-2003, 13:32
:rolleyes: Waar naartoe

the_silver_one
06-03-2003, 13:33
Origineel gepost door Corleone :rolleyes: Waar naartoe Dat stond er niet bij geschreven in de Koran

Corleone
06-03-2003, 13:37
Dus ik heb behoefte aan sex en zij moet dat mij geven :rolleyes: :stout:

the_silver_one
06-03-2003, 13:45

Origineel gepost door Angelfire18 Assallaam Aleykum En als de dame ziek is of iets dergelijks? M.a.w. ze heeft de kracht er niet voor op dat moment... Hoort een vrouw dan ook te gehoorzamen?? Van mij zou ie een schop krijgen... That's all I have to say today! :D Dan niet, als ze lichamelijk niet kan.. Maar ze mag niet gewoon weigeren

Hafsat
06-03-2003, 13:46
Origineel gepost door Angelfire18 Assallaam Aleykum En als de dame ziek is of iets dergelijks? M.a.w. ze heeft de kracht er niet voor op dat moment... Hoort een vrouw dan ook te gehoorzamen?? Van mij zou ie een schop krijgen... That's all I have to say today! :D Als je man met je naar bed wilt terwijl jij ziek bent dan zit er iets los bij je man :D

chouroek
06-03-2003, 13:51
Ja want als je gemeenshap weigert met je man dan help je hem mee om zijn heil bij een andere te gaan zoeken!

the_silver_one
06-03-2003, 13:54
Origineel gepost door chouroek Ja want als je gemeenshap weigert met je man dan help je hem mee om zijn heil bij een andere te gaan zoeken! :rolleyes: En daar moet de vrouw voor boeten? :confused: Moet hij maar gaan leren zijn p.ik in zijn broek te houden Als dat de reden is vind ik dat regelrechte onzin

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 13:54
Jaaaaa dat heb ik ook gelezen.... Maar ik neem aan dat als je getrouwd bent daar wel uit komt :D Dus dames...maak je geen zorgen...ahahah

the_silver_one
06-03-2003, 13:55
Origineel gepost door NurDounia En als het omgekeerd is, de vrouw dus sex wil.... ;) Daar staat niks over in..tenminste dat heb ik niet gelezen

RaZer
06-03-2003, 13:55
Origineel gepost door chouroek Ja want als je gemeenshap weigert met je man dan help je hem mee om zijn heil bij een andere te gaan zoeken! Jammer genoeg voor bepaalde mannen wel maar ga niet algemeniseren (bestaat dit woord :D ) Want als later me vrouw niet wil dan vind ik dat geen excuus om naar een andere vrouw te gaan. Trouwens wat is er leuk aan sex te hebben met je vrouw die er niet eens zin in heeft. Zit jij te "genieten" en zij kijkt saai naar plafond nou lijkt me niet echt fijn. Ofterwijl of allebei zin of geen sex vandaag. Plus we gaan hier altijd vanuit dat de man meer sex wil dan de vrouw maar ik denk niet dat dat altijd zo is.

the_silver_one
06-03-2003, 13:58
Origineel gepost door ColdSteel he als je het er niet mee eens bent zoek maar een ander geloof ja Dat doet me nog steeds pijn. In de tijd van Stalin mocht je ook geen kritiek hebben, want anders zouden alle gaten in het communisme tevoorschijn komen.. Maar in de Islam zitten geen gaten, dus maak je geen zorgen ;)

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:00
Origineel gepost door RaZer Jammer genoeg voor bepaalde mannen wel maar ga niet algemeniseren (bestaat dit woord :D ) Want als later me vrouw niet wil dan vind ik dat geen excuus om naar een andere vrouw te gaan. Trouwens wat is er leuk aan sex te hebben met je vrouw die er niet eens zin in heeft. Zit jij te "genieten" en zij kijkt saai naar plafond nou lijkt me niet echt fijn. Ofterwijl of allebei zin of geen sex vandaag. Plus we gaan hier altijd vanuit dat de man meer sex wil dan de vrouw maar ik denk niet dat dat altijd zo is. generaliseren :D is genoeg...

RaZer
06-03-2003, 14:02
Origineel gepost door Ghatar_tangawia generaliseren :D is genoeg... die ken ik wel.. maar ook die begin ik zat te worden net als alles over een kam scheren.. dacht dat algemeniseren ook een woord was. :D

Ghatar_tangawia
06-03-2003, 14:07

Origineel gepost door RaZer die ken ik wel.. maar ook die begin ik zat te worden net als alles over een kam scheren.. dacht dat algemeniseren ook een woord was. :D Nope..:p.....maar je kan altijd zelf woorden verzinnen... Maar als je het nou niet tussen haakjes had gezet dan zouden er waarschijnlijk mensen zijn geweest die denken van ooo....dat woord kende ik nog niet!!!! Met het idee dat het ze3ma een bestaand woord is..en die gaan ze dan gebruiken!!! En dan zullen vele binnen de kortse keren dat woord overnemen en gaan gebruiken...:D ahahah

Pagina's : [1] 2 3 4 5