Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwangerschapsverschijnselen..

CrazyFrog
17-05-2005, 16:09

Salaam alikoem.. als je zwanger bent.. merk je dat dan altijd? Of is het ook zo dat je het alleen merkt doordat je bijv. meer zin hebt in eten.. je eet meer.. en je hebt een buikje gekregen.. menstruatie blijft uit.. maar je hebt geen last van misselijkheid.. duizelig en dat soort 'zwangerschapsverschijnselen'.. Het hoeft toch niet altijd zo te zijn dat je dus verschijnselen krijgt? Alikoem Salaam..

ZiGaRaG
17-05-2005, 16:11
Nee niet iedereen hoeft zwangerschapsverschijnselen te hebben de een merkt er heel veel van de ander helemaal niet ;)

CrazyFrog
17-05-2005, 16:21
Hoe merkte jij het? :)

ZiGaRaG
17-05-2005, 16:46
Nou 2 weken voor mijn ongi dag had ik last van mijn rug daarna ongeveer paar dagen voor mijn ongi dag s'morgens altijd misselijk heel erg moe ik had bijna nergens zin in pijn aan mijn borsten ik had bijna alle zwangerschapsverschijnselen behalve overgeven. O ja ik had ook nog dat ik heel vaak moest plassen.

CrazyFrog
17-05-2005, 16:50

Haha inderdaad echte zwangerschapsverschijnselen.. heb je verder wel kunnen genieten van de zwangerschap.. het schijnt een mooie tijd te zijn.. waarin je lichaam centraal staat en je heel emotioneel bent..

Atlas_Gebergte
17-05-2005, 20:48
Ik heb tot me 6 weken niks gemerkt, maar daarna kwam het, misselijkheid, vaak naar de wc, geen eetlust en vooral ik drink nu echt liters water, voorheen nooit.

sohaiyla1983
16-04-2006, 23:39
Ik heb tot me 6 weken niks gemerkt, maar daarna kwam het, misselijkheid, vaak naar de wc, geen eetlust en vooral ik drink nu echt liters water, voorheen nooit. water drink ik ook de hele tijd ik dronk 1 glas thee nu heb ik wel 4 achtermekaar op