Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie nou werkelijk van AEL? (Voor Of tegen?)

Pagina's : [1] 2 3

flexiegirl
06-03-2003, 10:47

Salaam, Wat vinden jullie nou werkelijk van AEL ? Vinden jullie dat het nut heeft dat zo een partij groot moet worden? Gaan zij ons verdedigen als er een oorlog uitbreekt? Waar leidt deze partij ons naartoe? Ps: Alleen reageren als je weet wat de partij AEl inhoudt. ma3a salamaa felxiegirl :zwaai:

dima_zina85
06-03-2003, 10:51
ja ik moet eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk bijna niets over weet,.....dus ik weet het nog niet:(

AdamX
06-03-2003, 15:12
vol=vol eigen volk eerst :D

praatjes
06-03-2003, 15:23
De AEL heeft het recht te bestaan en daarbij is het niet vereist om er voor of tegen te zijn. Je bent er mee eens of Oneens.

AdamX
06-03-2003, 15:25

inderdaad praatjes ik ga wel naar hun lezing morgen, niet dat ik lid ben of zo,maar ben nieuwsgerig wat die arabier te vertellen heeft

aaliyah6
06-03-2003, 15:45
Ik ben hartstikke blij dat AEl er is Ik ben naar zijn lezing geweest en hij heeft echt goeie standpunten in ons moslim's voordelen.

AdamX
06-03-2003, 15:49
Origineel gepost door aaliyah6 Ik ben hartstikke blij dat AEl er is Ik ben naar zijn lezing geweest en hij heeft echt goeie standpunten in ons moslim's voordelen. waarom is AEL tegen de sharia dan?

AdamX
06-03-2003, 16:22
krijg ik nog ene antwoord?

Krullebol
06-03-2003, 16:37
ik ben het niet eens met de ael...... ik vind abu jah ja erg radicaal, dus misschien dat het daardoor komt. Misschien is het ook wel omdat ik berbers ben en sommige uitspraken van de ael erg pro-arabisch zijn, waardoor de berbers een beetje worden weggedrukt....... Maarre ik ga vanavond naar zijn lezing in tilburg, dus dan kan ik een aantal kritische vragen stellen..... :D gegroet krullebol. :zwaai:

tonk
06-03-2003, 17:13
Origineel gepost door praatjes De AEL heeft het recht te bestaan en daarbij is het niet vereist om er voor of tegen te zijn. Je bent er mee eens of Oneens. Heel juist opgemerkt. Mijn stem voor tegen betekent dus oneens. De heer Jah Jah zegt een ook goede dingen, maar ik vind hem nogal opruiend. Met zijn uitspraken zorgt hij eerder voor een (verdere) verwijdering tussen autochtoon en allochtoon. En dat lijkt me niet goed. Hij zet mensen tegen elkaar op. Somt problemen op, maar geen oplossingen.

GangstaLovin
06-03-2003, 17:43
Juist ...hij heeft het recht om te bestaan (als partij) maar je kunt het er mee eens zijn of niet. Ik ben het er niet eens met zijn standpunten.

praatjes
06-03-2003, 21:54
Origineel gepost door tonk Heel juist opgemerkt. Mijn stem voor tegen betekent dus oneens. De heer Jah Jah zegt een ook goede dingen, maar ik vind hem nogal opruiend. Met zijn uitspraken zorgt hij eerder voor een (verdere) verwijdering tussen autochtoon en allochtoon. En dat lijkt me niet goed. Hij zet mensen tegen elkaar op. Somt problemen op, maar geen oplossingen. Mijn stem krijgt hij, omdat de AEL nodig is om de grootte achterstand in te halen die er is ontstaan. We hebben nog een lange weg te gaan tussen beiden en de AEL zou daar heel goed aan kunnen helpen. Dus ik denk dat er alleen maar een hoop voordeel te behalen valt voor iedereen.

Rizkkii
07-03-2003, 10:14
AEL leider is een goede lucht verkoper, hij kan zelfs een vrieskast verkopen aan een Eskimo..!! Deze man heeft niks te bieden voor de marokkaans gemeeneschap.. 1st hij is geen Marokkaan 2de hij is geen moslim 3de hij is geen hizbo allah lied maar van SLA..moordmachine van Palestijnen. 4de hij provoceert de leeuw in zijn hol in de naam van anderen.., is dat verstandig? 5de zijn famillie staat bekent als collaborators met mossad in zuid libanon 6de hij gebruikte een B. vrouw om B. paspoort te krijgen.is dat een leider???? kortom... hij is niet de leider waar wij op zitten te wachten.. Marokkaanen zijn geen koedden!!!ba33333aaaaa ba333333aa

mokerpower83
07-03-2003, 11:39
Origineel gepost door Rizkkii AEL leider is een goede lucht verkoper, hij kan zelfs een vrieskast verkopen aan een Eskimo..!! Deze man heeft niks te bieden voor de marokkaans gemeeneschap.. 1st hij is geen Marokkaan 2de hij is geen moslim 3de hij is geen hizbo allah lied maar van SLA..moordmachine van Palestijnen. 4de hij provoceert de leeuw in zijn hol in de naam van anderen.., is dat verstandig? 5de zijn famillie staat bekent als collaborators met mossad in zuid libanon 6de hij gebruikte een B. vrouw om B. paspoort te krijgen.is dat een leider???? kortom... hij is niet de leider waar wij op zitten te wachten.. Marokkaanen zijn geen koedden!!!ba33333aaaaa ba333333aa :kwaad: Waar slaat dit op? Dus jij kan het pas eens zijn met iemand als hij toevallig dezelfde nationaliteit hebt en hoe bedoel je hij is geen moslim ze3ma jij wel? Ga eerst kennis nemen van zijn standpunt voordat je komt oordelen, want zoals je nu spreekt ben jij een RACIST!!!!!!

aziza20
07-03-2003, 12:21

IK BEN VOOR ZIJN IDEEEN EN ZIJN WOORDEN, IK BEN NU LID GEWOORDEN EN IK VIND DAT HIJ GEWOON GESTUURD IS DOOR ALLAH SWT.....waarom hebben we bij elke individu een argument op...hij is denk ik de enige die ons zal helpen hiet in deze westerse landen....en waarom denken we niet positief dan alleen maar negatiefe dingen........

Pagina's : [1] 2 3