Bekijk originele versie : Oorlog====> 13 mrt
Noesajbah
06-03-2003, 10:01
La ilaha illa Allah, ik zat net rustig te werken en ik hoorde net op de radio dat Amerika en Engeland hebben besloten om 13 maart gaan aanvallen. La ilaha illa Allah, ik wordt er niet goed van. Is dit de derde wereldoorlog?
Noesje
PerfectTangawia
06-03-2003, 10:02
Origineel gepost door Noesajbah
La ilaha illa Allah, ik zat net rustig te werken en ik hoorde net op de radio dat Amerika en Engeland hebben besloten om 13 maart gaan aanvallen. La ilaha illa Allah, ik wordt er niet goed van. Is dit de derde wereldoorlog?
Noesje
om eerlijk te zijn.. WEET JE HET MAAR NOOIT.. maar ik ben er niet bang voor.
TANGAWIA
dima_zina85
06-03-2003, 10:04
ik hoop het niet, ....maar ik durf het bijna te wedden van wel,.....eigenlijk is het wel beter, dan lijden niet alleen de palestijnen, maar kunnen we hun allemaal helpen.......
PerfectTangawia
06-03-2003, 10:05
Origineel gepost door dima_zina85
ik hoop het niet, ....maar ik durf het bijna te wedden van wel,.....eigenlijk is het wel beter, dan lijden niet alleen de palestijnen, maar kunnen we hun allemaal helpen.......
ja daar heb je helemaal gelijk in.. , maar ja nederland staat wel achter amerika..!
TANGAWIA
dima_zina85
06-03-2003, 10:07
Origineel gepost door PerfectTangawia
ja daar heb je helemaal gelijk in.. , maar ja nederland staat wel achter amerika..!
TANGAWIA
ja dat is inderdaad een probleem,....Echt weer iets voor die Nederlanders, alles doen wat Amerika zegt!!!!......
mimi_tangaouia
06-03-2003, 10:56
Noesje
ja dat is heel erg
Noesajbah
06-03-2003, 10:57
Origineel gepost door dima_zina85
Het is zeker, dat hebben ze net bekend gemaakt. Ik ben er ook niet bang voor, alhoewel. Shoef stel je voor het blijft niet meer bij de tweede golfoorlog. Stel jevoor dat dit de derde wereldoorlog wordt, dus de oorlog van de moslims tegen de rest van de wereld, dat betekent dus het einde van de wereld. En het einde van de wereld beteknt dat jawm elqiejama dichtbij is. Ik heb zoiets van nu zullen de echte moslims tevoorschijn komen, en er zullen heel wat mensen doodgaan.
Noesje
Het is zeker, dat hebben ze net bekend gemaakt. Ik ben er ook niet bang voor, alhoewel. Shoef stel je voor het blijft niet meer bij de tweede golfoorlog. Stel jevoor dat dit de derde wereldoorlog wordt, dus de oorlog van de moslims tegen de rest van de wereld, dat betekent dus het einde van de wereld. En het einde van de wereld beteknt dat jawm elqiejama dichtbij is. Ik heb zoiets van nu zullen de echte moslims tevoorschijn komen, en er zullen heel wat mensen doodgaan.
Noesje
wiejaw...ik krijg hier kippenvel van... :(
Moge Allah al de moslims op deze wereld beschermen...
Noesajbah
06-03-2003, 11:06
Origineel gepost door Marocca
wiejaw...ik krijg hier kippenvel van... :(
Moge Allah al de moslims op deze wereld beschermen...
Allahoemma Ameen
Noesje
a 3oudou billah imina shajtani razim
bismillahi rahmani rahim
De amerikanen gaan zo'n pakslaag krijgen dat ze niet eens meer weten wie of wat ze zijn.
Ik zat gisteren te kijken op een arabische zender en ze lieten zien dat jonge jongens in het wit gekleed .
mijn moeder zei tegen mij dat al die jongens zelfmoord aanslagen gaan doen verspreid over israel en irak .een paar in irak zeiden ook al : " de lucht is van Amerika, maar zodra ze op de grond komen zijn ze van ons ".
Allah ou akbar ou la illaha illa llah mohamed abdoehoe wa rasoeloehoe llah!!!
Noesajbah
06-03-2003, 11:23
Origineel gepost door Vin
a 3oudou billah imina shajtani razim
bismillahi rahmani rahim
De amerikanen gaan zo'n pakslaag krijgen dat ze niet eens meer weten wie of wat ze zijn.
Ik zat gisteren te kijken op een arabische zender en ze lieten zien dat jonge jongens in het wit gekleed .
mijn moeder zei tegen mij dat al die jongens zelfmoord aanslagen gaan doen verspreid over israel en irak .een paar in irak zeiden ook al : " de lucht is van Amerika, maar zodra ze op de grond komen zijn ze van ons ".
Allah ou akbar ou la illaha illa llah mohamed abdoehoe wa rasoeloehoe llah!!!
Dat had ik ook gezien Vin, en ja nu wordt het een strijd van de joden tegen de moslims. Dit is de oorlog die ook in de Quraan staat vermeld. Saddam is geen makkelijke jongen, hij heeft al aangegeven dat het hard tegen hard wordt, en als hij ziet dat amerika zijn land gaat overmenen, zal hij zijn olievelden in brand steken of zijn gehieme wapen gebruiken, DE ATOOMBOM, en das geen speelgoeddingetje maar daarmee kan hij de helft van de wereld in vuur en vlam zetten! Dus ik denk gewoon dat DE TIJD is aangebroken, we hebben genoeg tekens gekregen en als je ziet , zijn ze ook aangekomen. En het moet maar eens afgelopen zijn.
La ilaha illa Allah, soebhanallah dus dit was het gevoel waar ik al een poosje mee zat.
Allahoemma nsoerna 3ala a3da edien, Allahoemma dammier a3da edien, allahoemma shoella arkanahoem, allahoemma zalziela elarda ta7ta aqdamiehiem. Allahoemma z3el hada elbalada amienen moetmaienen wa saiera bilada elmoslimien. Allahoemma innaka 3ala koella shajien qadier.
Noesje
Noesajbah
06-03-2003, 11:26
KLOPT DIT OF KLOPT DIT??
De tekenen van de laatste dag
`Abdullah ibn Mas`oed zei: "Ik hoorde de Profeet (God's zegen en vrede zij met hem) zeggen: "De welsprekendheid kan betoverend zijn; de slechtste mensen zijn de mensen die nog leven als het Uur komt, en degenen die graven in moskeeën veranderen." (Ahmad)
¥¥¥¥¥¥¥¥
Het is overgeleverd van Aboe Hurayra, dat de Profeet (God's zegen en vrede zij met hem) zei: "Het Uur zal niet komen tot de weelde zo zal toenemen dat een rijke man zich zorgen maakt, omdat niemand zijn sadaqah (liefdadigheid) aanneemt; de kennis zal weggenomen worden; en er zal veel Harj zijn." De mensen vroegen : "Wat is Harj, oh Boodschapper van God?" Hij zei: "Doden, doden." (Ahmad)
¥¥¥¥¥¥¥¥
Ali ibn Abi Talib (neef van de Profeet) zei: De Profeet (God's zegen en vrede zij met hem) zei:" Als mijn ummah (geloofsgemeenschap) vijftien eigenschappen heeft, dan zal de rampspoed over hen komen."
Iemand vroeg: " Welke zijn het, oh Boodschapper van God?"
Hij zei:
- Als de winst alleen onder de rijken wordt verdeeld,
- en de armen daar niet van profiteren,
- als een onderpand iets wordt om winst van te maken,
- als het betalen van de zakat (armenbelasting = derde zuil van de islam) een last wordt,
- als de man zijn vrouw gehoorzaamt,
- en ongehoorzaam is aan zijn moeder,
- zijn vrienden vriendelijk behandelt en zijn vader schuwt,
- als stemmen zich in de moskee verheffen (geen respect voor Godshuis),
- als de leider der mensen de ergste onder hen is (de dictatuur dat nu in de moslimwereld heerst);
- als de mensen iemand met respect behandelen omdat zij bang zijn dat hij anders iets slechts zal doen,
- wanneer er veel wijn wordt gedronken,
- als mannen zijde dragen,
- als zangeressen en muziekinstrumenten populair worden,
- wanneer de laatste mensen van deze ummah de eerste vervloeken.
Dan kunnen zij een rode wind verwachten, of zal de aarde hen verzwelgen of zullen zij in dieren veranderd worden." (Overgeleverd door: at-Tirmidhi)
Noesje
Dat had ik ook gezien Vin, en ja nu wordt het een strijd van de joden tegen de moslims. Dit is de oorlog die ook in de Quraan staat vermeld. Saddam is geen makkelijke jongen, hij heeft al aangegeven dat het hard tegen hard wordt, en als hij ziet dat amerika zijn land gaat overmenen, zal hij zijn olievelden in brand steken of zijn gehieme wapen gebruiken, DE ATOOMBOM, en das geen speelgoeddingetje maar daarmee kan hij de helft van de wereld in vuur en vlam zetten! Dus ik denk gewoon dat DE TIJD is aangebroken, we hebben genoeg tekens gekregen en als je ziet , zijn ze ook aangekomen. En het moet maar eens afgelopen zijn.
La ilaha illa Allah, soebhanallah dus dit was het gevoel waar ik al een poosje mee zat.
Allahoemma nsoerna 3ala a3da edien, Allahoemma dammier a3da edien, allahoemma shoella arkanahoem, allahoemma zalziela elarda ta7ta aqdamiehiem. Allahoemma z3el hada elbalada amienen moetmaienen wa saiera bilada elmoslimien. Allahoemma innaka 3ala koella shajien qadier.
Noesje
amin ou rabbi 3alamin :traan2:
Noesje
:schok: een oorlog die begint om mijn verjaardag?? :huil:
mimi_tangaouia
06-03-2003, 11:38
heey noesje
mag ik vragen hoe jij aan deze info komt
ik heb op verschillende site zitten kijken maar ik kan niks eroer vinden ik ga de radio beluisteren om 12.00 naar het nieuws misschien dat ik dan meer weet
maar wat ik ook heel dom vind mochten ze nou op 13 maart a.s. gaan beginnen met aanvallen dan ga je dat toch niet duidelijk maken dan ben je niet echt strategisch bezig je gaat je vijand toch niet van te voren vertellen wanneer je aan gaat vallen??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.