Bekijk originele versie : de 5 vragen profiel schema
Onslaught
06-03-2003, 01:00
IK vraag jullie of stel jullie 5 vragen en daarvan maak ik een schets van jou of je porfiel okeeeeee
er word niet gechat of gedist of berichten gepost aleen degen die aan de buurt is
ps:als je mee wil doen graag een pm!!!!!!!!!!!!!!!
iedereen kom aan de buurt de eertse kanidaat is marocca
Onslaught
06-03-2003, 01:01
vraag 1:
noem 5 mooie mannen? die bekend zijn?
*Amr Diab
*Craig David
*Raymzter
*Enrique Iglesias
*Antonio Banderas
Onslaught
06-03-2003, 01:04
vraag 2:
noem 5 mooie vrouwen? die bekend zijn?
*Salma Hayek
*Jennifer Lopez
*Catherine-Zeta-Jones Douglas
*Kate Moss
*Gisele Bundchen
Onslaught
06-03-2003, 01:10
vraag 3:
er zijn twee mannen op aarde die voor jou de ware zijn, ze komen allebei je hand vragen. en je vader zeg jij mag kiezen wie?
man 1:
is een moslim man, en is 10 jaar ouder dan jou. en is alles wat je zoekt in een man.
man 2:
is een niet moslim, maar wil wel moslim worden. en is even oud als jou en is ook alles wat je zoek in een man
de vraag is wie kies je en waarom??
Ik kies man 1...
Voor mij speelt leeftijd geen rol..als ik eerlijk moet zijn....Zolang er liefde is,is alles oke voor me..En daarbij;ze zeggen toch dat liefde geen grenzen kent yek?
En deze citaat is nu zeker van toepassing!En 10 jaar is echt niet erg hoor..duzz that's why I'll take MAN 1 as my husband... :D
En daarbij;moslim moeten ze in hun hart zijn en niet zomaar moslim worden omdat ik dan met hem zou trouwen... :rolleyes:
Onslaught
06-03-2003, 01:18
vraag 4: en lees het goed
er zijn twee manne in je leven!
man 1:
is erg rijk, zeer knap, lekker, zorgzaam een bodyguard voor je, en stinkend rijk en is echt een beschermer van je .
man 2:
is lief aardig gevoelig, normaal werk (maak niet uit wat) en is een man die een engel is, is aleen niet zo rijk maar weet waar geld vandaan komt
mijn vraag is nu:
man 1, die doet slechte dingen, mar jij weet dat niet echt niets helemaal niets, en je wil kiezen tussen deze twee mannen, MAAR je weet niet wat hij doet, dus je weet van niks en zal ook nooit weten
wie kies je?
Misschien denk je nu dat ik MAN 1 zou kiezen omwille van zijn rijkdom maar dat is iets wat mij zeker niet aantrekt bij een man...
All that shit >no thanx... :rolleyes: Vooral het feit dat ik dan een vermoeden heb dat ie IETS slechts doet;wil ik zeker niet accepteren...
Ik verkies MAN 2 want een man MET gevoelens,dat zich op het rechte pad houdt enz.>is pas een echte man..Niets in vergelijking met een macho die loopt te pronken met zijn Mercedes or either what.. :rolleyes:
Maar begrijp me niet verkeerd he...
:nerd:>dit wil ik nu ook weer niet maar toch een beetje schoonheid kan geen kwaad,right? :D
Dus...IK verkies optie 2.... ;)
Onslaught
06-03-2003, 01:27
oke maar de vraag was of is man 1 is :goedzo: aleen dat denk jij want jijw eet helemaal niet dat hij slech doet maar goed:)
vraag 5:
ik geef of zet een paar woorden hier en het eerst wat je bij je op komt zet je achter het woord!
voorbeeld:
appel-----groen
huis----kamers
snap je, dus het eerst wat je op komt, hier komt tie
moeder:
ouders:
vakantie:
haat:
man:
zon:
liefde:
kinderen:
eten:
trouwen:
zus:
opa:
huisdier:
naam:
toekomst:
woede:
geld:
en als laats wat vond je van het spel?
Origineel gepost door Onslaught
oke maar de vraag was of is man 1 is :goedzo: aleen dat denk jij want jijw eet helemaal niet dat hij slech doet maar goed:)
vraag 5:
ik geef of zet een paar woorden hier en het eerst wat je bij je op komt zet je achter het woord!
voorbeeld:
appel-----groen
huis----kamers
snap je, dus het eerst wat je op komt, hier komt tie
moeder:>KINDEREN
ouders:>LIEFDE
vakantie:>ZON
haat:>RUZIE
man:>ROMANTIEK MISSCHIEN :D
zon:>VAKANTIE
liefde:>KUS
kinderen:>VRIENDSCHAP
eten:>...GEEN FLAUW IDEE.:jammer:..OF WACHT...PAELLA>sorry he :p
trouwen:>DE WARE
zus:>VERTROUWENSPERSOON
opa:>GROOTOUDERS ALGEMEEN
huisdier:>KAT
naam:>MAROCCA(lees:mijn echte naam dan he :o )
toekomst:>CARRIERE
woede:>RUZIE
geld:>LUXE
en als laats wat vond je van het spel?
Ik vond het spel wel interessant aangezien het vragen zijn waarbij je echt moet over nadenken...Nu zie ik de serieuze Onslaught.. :D Nee yoh..maar ik vond het wel leuk want ik denk de laatste tijd erg aan enkele aspecten uit dit spel... :(
thanxx for de moeite Onslaught :goedzo:
Onslaught
06-03-2003, 01:38
bednakt voor je tijd, je kijrg spoedig je porfiel van me via pm dank je wel marocca:)
De volgende persoon is Lunatic007
Chatefemqemamu
06-03-2003, 01:43
sorry mensen ik had t niet door.... ik ben er nu : wijs:
start!
Onslaught
06-03-2003, 01:44
vraag 1:
noem 5 mooie mannen? die bekend zijn
Chatefemqemamu
06-03-2003, 01:45
okay 5 mooie mannen:
-Tupac
-Mekhi Pfiffer
-Ginuwine
-Craig David
-Tyrese
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.