Bekijk originele versie : Belasting 2004 ??
Salaam meiden....Wie w8 er ook op de belastingteruggave 2004??
Krijg best een behoorlijk bedrag terug,maar nog niks binnen...
Er zijn er al genoeg die het al gehad hebben.... :maf2:
IK wil ook kan ik lekker shoppennnnnnnnnnn :banana: :banana:
HEb het eind maart ingevuld,wie heeft al gehad??
Asalamou aleikoum,
Volgens mij zou je het allang binnen moet hebben. Ik zou even bellen.
Beslama meid
sweet_laydee
16-05-2005, 16:34
Ik zit ook lang erop te wachten, heb het eind januari opgestuurd...
Zusterke001
16-05-2005, 17:13
Ik zou het eind mei krijgen...LEKKER SHOPPEN MAN !
saadia29
16-05-2005, 18:13
Waarom krijgen jullie geld terug, en hoeveel is het ongeveer?
Mijn aangifte heb ik ook al in maart de deur uitgedaan, heb nog niets gehoord, ik ben al tevreden als ik niets hoef te betalen.
Leila1982
16-05-2005, 18:18
als je voor 1 april je formulier hebt ingevuld, krijg je voor 1 juli bericht, dus ff geduld dames.
Zeker als je geen of weinig inkomen hebt en je bent getrouwd dan kun je een bedrag krijgen dat kan oplopen tot 1870 euro. Dus voor jullie wordt het zeker lekker shoppen.
Waarom krijgen jullie geld terug, en hoeveel is het ongeveer?
Mijn aangifte heb ik ook al in maart de deur uitgedaan, heb nog niets gehoord, ik ben al tevreden als ik niets hoef te betalen.
Ik krijg zon 1200 euro terug..Ik heb het online ingevuld en daar krijg je te zien hoeveel je terug krijgt..
saadia29
16-05-2005, 18:20
Ik krijg zon 1200 euro terug..Ik heb het online ingevuld en daar krijg je te zien hoeveel je terug krijgt..
Zo, dat is een lekker bedrag. Werk je ook of niet?
Hasna_real
16-05-2005, 18:50
Ik krijg €2648 terug, heb het ook nog niet gekregen, maar als het goed is krijg je het voor 1 juli. Ik heb het op 29 maart online ingevuld, dus ik denk dat ik bij 1 van de laatsten zit.
Wel lekker meegenomen voor de vakantie :banana:
ik heb het vorig jaar in juli ontvangen terwijl een collega van mij het formulier later had opgestuurd dan mij en het geld toch eerder had ontvangen.
Ja en vaak is zo dat je al je geld binnen hebt voordat je die blauwe brief krijgt..
OemAbdoellah
16-05-2005, 23:55
En dames, hebben jullie alles goed ingevuld :) voordat jullie teveel terug krijgen zou ik alles nog goed narekenen en nacheckenvoordat je gaat uitgeven..soms geven ze te veel terug.. en moet je het.. later terug betalen.. doordat je iets verkeerd ingevuld hebt.. of iets..
:)
Wat vullen jullie zoal in dan? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.