Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doen jullie zoal in het huishouden @ HOME...

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
05-03-2003, 23:06

zozo...ik ben benieuwd of iedereen overhere meehelpt thuis... :cool: Wordt het huishouden enkel door jullie moeder gedaan en geregelt?:jammer: Ik hoop van niet maar oke....het kan... :rolleyes: Ik moet altijd afwassen,afdrogen,MIJN kamer opruimen enzo maar voor de rest niets speciaals.... :p Tenzij jah>de vloer :jammer: Maar dat is even terzijde... :D

Teaser
05-03-2003, 23:10
Ik ben degene die alles vies maakt

tatouzient
05-03-2003, 23:11
een beetje van alles, de keuken, eetkamer en slaapkamer afruime, badkamer schrobbe, de trappe dweile, af en toe kook ik, etc... bisous xxx

crazy2000
05-03-2003, 23:17
geen moer

Marocca
05-03-2003, 23:17

Origineel gepost door Teaser Ik ben degene die alles vies maakt If you say so... :(

Marocca
05-03-2003, 23:19
Origineel gepost door tatouzient een beetje van alles, de keuken, eetkamer en slaapkamer afruime, badkamer schrobbe, de trappe dweile, af en toe kook ik, etc... bisous xxx Hey Tatouzientje... :p Alles oke,sweetheart? :Iluvu: En jah..wij,meisjes,moeten altijd afzien he... :rolleyes:

saidaaatje
05-03-2003, 23:20
ik doe ook niet echt veel thuis want heb er gewoon geen tijd voor..maar als ik er ben en heb de tijd ervoor dan was ik wel af.... enne me kamer opruimen

Marocca
05-03-2003, 23:21
Origineel gepost door saidaaatje ik doe ook niet echt veel thuis want heb er gewoon geen tijd voor..maar als ik er ben en heb de tijd ervoor dan was ik wel af.... enne me kamer opruimen StandaarT... :D

Marocca
05-03-2003, 23:22
Origineel gepost door crazy2000 geen moer Ben je er dan trots op? :confused:

saidaaatje
05-03-2003, 23:24
precies girl:D that's the least I can do...maar begin niet over strijken of wassen ofso:eek:....daar heb ik echt geen zin in

tatouzient
05-03-2003, 23:29
Origineel gepost door Marocca Hey Tatouzientje... :p Alles oke,sweetheart? :Iluvu: En jah..wij,meisjes,moeten altijd afzien he... :rolleyes: t gaat, alhamdoellillah, mt jou? tis ni afzien zenne, tmoet wel é? kheb gn oudere zussen en om mn ma alles alleen te doen... ewa ons ma doet al zo veel voor ons, dit is het minste wa we kunnen doen, ff meehelpe. bisous xxx

Marocca
05-03-2003, 23:36
Origineel gepost door tatouzient t gaat, alhamdoellillah, mt jou? tis ni afzien zenne, tmoet wel é? kheb gn oudere zussen en om mn ma alles alleen te doen... ewa ons ma doet al zo veel voor ons, dit is het minste wa we kunnen doen, ff meehelpe. bisous xxx met mij gaat alles heeeeel relaxxx.. :D en ik begrijp zeker wel het feit dat we moeten helpen enz.. maar soms wordt het me teveel! zeker met mijn school....:jammer: Soms houden ze daar totaal geen rekening mee..is echt irritant.. :(

Marocca
05-03-2003, 23:38
Origineel gepost door saidaaatje precies girl:D that's the least I can do...maar begin niet over strijken of wassen ofso:eek:....daar heb ik echt geen zin in STRIJKEN????? :eek: What tha **** is that? :D Lang geleden dat ik dat woord nog gehoord heb... :rolleyes: gelukkig maar... :jammer:

SweetRose
05-03-2003, 23:46
Is er iets wat ik NIET moet doen? :rolleyes: ik doe zowat alles thuis...ik leer er wel van maar of ik het graag doe? das een andere vraag :ego: dat sweety inoeeeeeee forever :zwaai:

hafid_freak
05-03-2003, 23:48

Origineel gepost door zin 'n midar Is er iets wat ik NIET moet doen? :rolleyes: ik doe zowat alles thuis...ik leer er wel van maar of ik het graag doe? das een andere vraag :ego: dat sweety inoeeeeeee forever :zwaai: Jij doet ZOVEEL thuis dat je BIJNA geen tijd meer hebt om op deze site te komen tegenwoordig :D :D

Pagina's : [1] 2 3