Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen in Marokko.

Sarahdien
16-05-2005, 14:46

Voor de mensen die getrouwd zijn in Marokko, willen trouwen in Marokko, gaan trouwen in Marokko of die een bruiloft hebben bijgewoond in Marokko.. Hoe was dat? Chaotisch of juist helemaal te gek?

miss_burberry
16-05-2005, 14:49
Marokko is beter dan hier vind ik.. Ga me feest ook in Marokko houden inschaalah.. Meer keus, mooiere spullen, neggafat, bands, cateraars enzo.. Betere sfeer, feesten tot de volgende ochtend, rondje op straat met dakka marrakchia :hihi: etc .. En feesten in Marokko zijn niet chaotisch.. Hangt er ook een beetje vanaf waar je het geeft, stad of dorp ofzo.. Maar als je alles daar goed regelt heb je een top feest.. :banana: Voor mij Marokko inschaalah :D

Sarahdien
16-05-2005, 15:02
Een vrouw kan niet zomaar de bus pakken om ergens heen te gaan en dingen te regelen toch? Niet in Marokko.. Dat is raar! Regelt de man alles? Of mannen dan? Wat nou als je Marokko niet zo goed kent en je trouwt er alsnog.. Je hebt geen connecties enz. En dan?

miss_burberry
16-05-2005, 15:13
Een vrouw kan niet zomaar de bus pakken om ergens heen te gaan en dingen te regelen toch? Niet in Marokko.. Dat is raar! Regelt de man alles? Of mannen dan? Wat nou als je Marokko niet zo goed kent en je trouwt er alsnog.. Je hebt geen connecties enz. En dan? Waarom is het raar als een vrouw dingen voor het feest regelt? :confused: Meestal regelen de vrouwen het meest, omdat die betere smaak hebben.. Of gewoon samen.. De mannen doen vaak alleen het financiele gedeelte :hihi: waar kom je vandaan uit Marokko.. :rolleyes:

._Nedje-Zina_.
16-05-2005, 15:25

Marokko is beter dan hier vind ik.. Ga me feest ook in Marokko houden inschaalah.. Meer keus, mooiere spullen, neggafat, bands, cateraars enzo.. Betere sfeer, feesten tot de volgende ochtend, rondje op straat met dakka marrakchia :hihi: etc .. En feesten in Marokko zijn niet chaotisch.. Hangt er ook een beetje vanaf waar je het geeft, stad of dorp ofzo.. Maar als je alles daar goed regelt heb je een top feest.. :banana: Voor mij Marokko inschaalah :D Ja wolahila marokko is echt veel beter. ;) Heb het ook een keer meegemaakt veel beter en een leukere sfeertje

Sarahdien
16-05-2005, 15:26
Ik kom uit Nador.. Ik mag daar niet alleen weggaan, aangezien er van die rare freaks rondlopen, hier in Nederland ook, maar die kan ik wel aan :stoer: Ik bedoel hier in Nederland kan je zelf op internet kijken waar je dingen zou kunnen regelen enz. Maar daar gaat dat wat moeilijker, althans bij mij dan. Hoe moet dat dan?

miss_burberry
16-05-2005, 15:31
Ik kom uit Nador.. Ik mag daar niet alleen weggaan, aangezien er van die rare freaks rondlopen, hier in Nederland ook, maar die kan ik wel aan :stoer: Ik bedoel hier in Nederland kan je zelf op internet kijken waar je dingen zou kunnen regelen enz. Maar daar gaat dat wat moeilijker, althans bij mij dan. Hoe moet dat dan? ow.. Ik weet niet hoe alles er aan toegaat in Nador.. ben er nooit geweest.. :rolleyes: Maar kan je tante of nicht ofzo niet mee? Dan hoef je niet alleen.. Anders moet je wel precies weten waar alles zit wat je wilt nemen.. En dan een broer of neef sturen om te betalen enzo.. Moelijk hoor om een bruiloft te regelen als je niet weg mag.. :( Succes.. ;)

Sarahdien
16-05-2005, 15:37
hahahaha, ben het gewend en ik vind het goed zo! Ik heb ook geen goede band met mijn familie daar. Vertrouw ze niet eens! Kan moeilijk met iemand iets gaan regelen die niet te vertrouwen is. Straks dumpt zij iets in mijn eten ofzo :hihi: Hmmmmm blijft moeilijk.. En stel ik trouw in een zomer in Marokko... Insahallah.. stel dat.. Dan is het toch wel handifg om er in de winter heen te gaan om alvast wat dingen te regelen, toch? Of hoeft dat niet?

SweetRose
16-05-2005, 16:04
Kheb er met moeite mijn verlovingsfeest in elkaar kunne steken.. Tfoe ya organisatie daar igg..in arif ist echt erg!.. Lmohim voor mij zeker GEEN marokko-trouwfeest :o... maar ja..hangt echt van locatie af en hoe groot je et wenst tehouden..

zina_maghrebia
16-05-2005, 16:44
Voor de mensen die getrouwd zijn in Marokko, willen trouwen in Marokko, gaan trouwen in Marokko of die een bruiloft hebben bijgewoond in Marokko.. Hoe was dat? Chaotisch of juist helemaal te gek? Ik zelf trouw hier in nederland en belgie. Ik zou nooit zelf in marokko willen trouwen echte rwinaaaa :maf2: Mijn tante is 2 jr geleden getrouwd in marokko wallah was echt erg CHAOS!! Maar sfeer is daar best leuk!! Hier hebben de mensen manieren qua eten, bedankjes uitdelen etc.. daar is het echte zoooooooooooooooooi

miss_burberry
16-05-2005, 23:08
hahahaha, ben het gewend en ik vind het goed zo! Ik heb ook geen goede band met mijn familie daar. Vertrouw ze niet eens! Kan moeilijk met iemand iets gaan regelen die niet te vertrouwen is. Straks dumpt zij iets in mijn eten ofzo :hihi: Hmmmmm blijft moeilijk.. En stel ik trouw in een zomer in Marokko... Insahallah.. stel dat.. Dan is het toch wel handifg om er in de winter heen te gaan om alvast wat dingen te regelen, toch? Of hoeft dat niet? In jouw situatie is het handiger om je trouwfeest hier te houden denk ik.. Maar als je het heel graag in marokko wilt doen, kan je misschien je schoonfamilie om hulp vragen.. Als dat mogelijk is.. Of de meiden hier op het forum, die ook hun feest in nador hebben gegeven om wat tips en adressen.. Dan kan je alvast telefoonnummers etc verzamelen, dan kan je er direct heen als je in marokko bent.. En hoef je niet daar te lopen zoeken enzo.. En het is inderdaad handig om in de kerstvakantie ofzo naar marokko te gaan en alles te regelen als je in de zomer wilt trouwen.. Want dan heb je wat meer zekerheid, dan als je alles last minute gaat regelen.. dan zijn de beste dingen meestal volgeboekt.. :)

miss_burberry
16-05-2005, 23:12
Ik zelf trouw hier in nederland en belgie. Ik zou nooit zelf in marokko willen trouwen echte rwinaaaa :maf2: Mijn tante is 2 jr geleden getrouwd in marokko wallah was echt erg CHAOS!! Maar sfeer is daar best leuk!! Hier hebben de mensen manieren qua eten, bedankjes uitdelen etc.. daar is het echte zoooooooooooooooooi Niet overal is het een chaos in Marokko.. Het hangt er echt vanaf waar je je feest geeft in Marokko.. En hoe je het organiseert.. Want ik heb feesten daar gezien, waarbij de beste duurste feesten in nederland zelfs niet te vergelijken zijn.. :maf2:

Ciham
16-05-2005, 23:25
enige nadeel in marokko is dat het zo warm kan zijn, ik 'woon' in Fes en daar kan het heet zijn.. toen mijn broer trouwde ook, alles wat je aan hebt of bij de kapper zitten ppppffff zweet me de peentjes

miss_burberry
16-05-2005, 23:31
enige nadeel in marokko is dat het zo warm kan zijn, ik 'woon' in Fes en daar kan het heet zijn.. toen mijn broer trouwde ook, alles wat je aan hebt of bij de kapper zitten ppppffff zweet me de peentjes Ik ben je buurvrouw.. Meknes.. :D Het is daar even warm als in Fes in de zomer.. Je gaat dood van de hitte.. en als je je haar gefohnd hebt, heb je binnen no time weer pluizig haar.. En je jurk gaat aan je lichaam plakken zowat.. :hihi: Maar toch wil ik me feest in Marokko geven.. De sfeer en mooie dingen laten je de hitte vergeten.. :maf2: :banana:

Ciham
16-05-2005, 23:41

Ik ben je buurvrouw.. Meknes.. :D Het is daar even warm als in Fes in de zomer.. Je gaat dood van de hitte.. en als je je haar gefohnd hebt, heb je binnen no time weer pluizig haar.. En je jurk gaat aan je lichaam plakken zowat.. :hihi: Maar toch wil ik me feest in Marokko geven.. De sfeer en mooie dingen laten je de hitte vergeten.. :maf2: :banana: hahaha :hihi: wallah 'iela :D in Meknes kan het ook zo heet zijn :maf2: echt die kappers, net als je haar goed zit en je komt buiten :nerd: alsof je niet geweest bent ze3ma maar in marokko heb je een mooi feest, maar ook buiten die mensen begrijpen het veel beter als hier, dus je toetert, hebt harde muziek en toch, niemand die klaagt of de politie op je afstuurt ruimte om te zitten, je kan echt iedereen uitnodigen dus ja als je het kan en wil moet je het zeker doen :banana: